Управління персоналом оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника управління безпеки міста Львівської міської ради.

Вимоги до посади:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
  • післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління».

  Додаткові вимоги:

  • досвід у сфері формування та забезпечення реалізації заходів з питань законності, правопорядку та безпеки, охорони прав і законних інтересів людини.
  • необхідні навики щодо виявлення, попередження та припинення правопорушень;
  • досвід в сфері організації охорони муніципальних приміщень та посадових осіб.

Термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу)

За додатковою інформацією звертатись за тел.: 297-59-96; кім. 215а, Оксана Блавацька