Управління персоналом Львівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора департаменту з питань поводження з відходами Львівської міської ради.

Вимоги до посади:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років;
  • післядипломна освіта у галузі знань "Державне управління".

Додаткові вимоги:

  • досвід управління колективом від 7 осіб;
  • знання ключових напрямків роботи в сфері поводження з ТПВ;
  • стратегічне бачення організації роботи в сфері поводження з ТПВ.

Термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу)

За додатковою інформацією звертатись за тел.: 297-59-96; кім. 215а, Оксана Блавацька