Управління персоналом Львівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника управління житлового господарства департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради.

Вимоги до посади:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.
  • післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління».

Додаткові вимоги:

  • розуміння особливостей функціонування та розвитку житлово-комунальної сфери міста;
  • досвід у сфері створення та супроводу діяльності ОСББ;
  • досвід реалізації вимог діючого законодавства у питаннях функціонування житлового фонду міста.

Термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу)

За додатковою інформацією звертатись за тел.: 297-59-96; кім. 215а, Оксана Блавацька