Управління персоналом Львівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади радника міського голови апарату виконавчого комітету Львівської міської ради.

Вимоги до посади:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 2 років або при необхідності (виходячи із основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом не менше 3 років.
  • післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління».

Термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу)

За додатковою інформацією звертатись за тел.: 297-59-96; кім. 215а, Оксана Блавацька