Завдання:

  1. Виявлення громадян, які потребують соціальних послуг та формування електронної бази даних таких громадян.
  2. Визначення (оцінювання) індивідуальних потреб громадян у наданні соціальної послуги догляду вдома.
  3. Надання (забезпечення надання) якісної соціальної послуги догляду вдома відповідно до індивідуальних потреб громадянина.
  4. Встановлення зв’язків з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, фізичними особами, у тому числі родичами громадян, з метою сприяння в наданні соціальних послуг.

Основні заходи:

  • закупівлю та доставку продуктів харчування, ліків та інших товарів;
  • допомога в приготування їжі;
  • допомога в прибирані житла;
  • допомога в самообслуговуванні — у вмиванні, обтиранні, обмиванні, вдяганні, роздяганні, зміні натільної білизни, змінм постільної білизни;
  • допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами;
  • допомога в оформленні документів, внесення платежів;
  • забезпечення супроводження отримувачів соціальної послуги до закладів охорони здоров’я тощо;
  • сприяння в організації консультування отримувачів соціальної послуги із соціально-правових питань, питань отримання комунально-побутових, медичних, соціальних послуг, питань представлення й захисту інтересів отримувачів соціальної послуги у державних і місцевих органах влади, в установах, організаціях, підприємствах, громадських об’єднаннях.