Основна мета концепції - розвиток аеропорта як органічного невід'ємного елемента міста та формування якісно нового архітектурного середовища на основі комплексної забудови території. Концепцією охоплена територія площею 497 га, що включає аеропорт та прилеглі до нього території. Планувальна структура та функціональне призначення даного району закладені у затвердженому у 2010 р. генеральному плані розвитку м. Львова, основним планувальним та функціональним елементом якого є ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» (228 га). Параметри розвитку аеропорта закладені у ТЕО реконструкції аеропорта затвердженого KM України. В ТЕО виділено два етапи розвитку аеропорта: 1- ий - на період до 2012 р. - повязаний з підготовкою м. Львова до проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу «ЄВРО-2012»; 2- ий - на період до 2020 р. - для подальшого розвитку та впорядкування території аеропорта, приведення її до міжнародних вимог обслуговування пасажирів, безпеки польотів, тощо. Концепцією також виділяється два етапи: 1-й етап реконструкції та розвитку аеропорта та прилеглої території передбачає:

  • реконструкцію з видовженням злітної смуги аеродрому;
  • будівництво пасажирського терміналу на 2000 пасажирів;
  • будівництво автовокзалу на 300 пасажирів;
  • будівництво антитерористичного центру на 3 тис. м2 заг. площі;
  • будівництво підїздних шляхів та автостоянок;
  •  реконструкцію та благоустрій привокзальної площі.

Територія реконструкції аеропорта тісно повязана з будівництвом важливого міського обєкта - вулиці Ряшівської-проектованої - магістралі загальноміського значення, яка зєднує дві магістралі загальноміського значення радіального напряку: вул.Городоцьку та вул.Кульпарківску, що мають виходи на зовнішні напрямки - захід та південь відповідно. Основними факторами, які впливають на перспективний розвиток аеропорта та прилеглих територій на 2-му етапі є:

  • подальший розвиток м. Львова як туристичного, торгового, ділового, наукового та культурного центру міжнародного значення, що потребуватиме вдосконалення та розвитку об'єктів зовнішнього транспорту, що передбачено генпланом розвитку м. Львова;
  •  підготовка м. Львова до проведення зимової олімпіади 2022 р. «Олімпійська надія 2022», що потребуватиме збільшення пропускної здатності аеропорта до 5100 пасажирів на годину.

Враховуючи наведене на другому етапі розвитку аеропорту пропонується: 1. Подальший розвиток та впорядкування території аеропорта, що передбачає:

  • будівництво магістральної руліжної доріжки (МРД);
  • будівництво пасажирського терміналу №2 біля перону №2 - пропускною здатністю 3000 пасажирів на годину;
  • реконструкція існуючого терміналу на 100 пасажирів;
  • будівництво додаткової під'їзної дороги зі сторонни вул. Патона, формування нової площі перед новим терміналом з автостоянкою;
  • поєднання пасажирських терміналів внутрішнім транспортним зв'язком з транспортно-пересадочним вузлом залізничної станції Скнилів;
  • перенесення складу паливно-мастильних матеріалів в західну частину аеропорта на територію промзони із збільшенням його ємкості у відповідності з розрахунками, будівництво службово- виробничого комплексу на новій ділянці.

2. Розвиток прилеглих територій. З метою формування якісного естетичного архітектурного середовища та ефективного використання територій підвищеної містобудівної цінності, прилеглих до магістралі загальноміського значення, між вул. Ряшівською та зоною пасажирських терміналів формуються центри ділової активності, торгово-виставкові та спортивно-розвахсальні комплекси. На території колишньої військової частини формується спортивно- відпочинковий комплекс, який доповнить вже існуючий палац заводу ЛОРТА та спортивний комплекс «Сокіл» (площа 4,6 га, загальна площа - 50 тис. м2). На ділянці, з якої виноситься склад ПММ передбачається розміщення торгово-виставкового комплексу (3,2 га, 15 тис. м2 виставкової площі). Навпроти терміналу, що будується, формується офісний комплекс на 750 працівників з підземною автостоянкою, а також торгово-виставковий комплекс з об'єктами харчування. В даний комплекс входить надземний пішохідний перехід, який буде з'єднувати його з зоною активного відпочинку Скнилівського парку. Об'єкти та комплекси обслуговуючої інфраструктури об'єднуються між собою системою озеленених пішохідних бульварів та зі Скнилівським парком. В промзоні (вул. Авіаційна) за рахунок території військової частини резервуються території для розміщення:

  • складу ПММ та службово-технічних об'єктів аеропорта;
  •  виробничої зони ДП «Львівські авіалінії».   Читати весь документ

    Фоторепортаж