Детальний план території обмеженої вул. Джерельною, вул. О.Бальзака, залізничною колією у м. Львові розроблений на замовлення Управління архітектури департаменту містобудування Львівської міської ради згідно Рішення виконавчого комітету Львівської міської ради № 623 від 06.09.2012р.

В проекті опрацьовано планувальне рішення використання та забудови території орієнтовною площею 17,7 га.(в тому числі ділянка ТзОВ «Галіція Апартментс» – 2,99 га). Розрахунковий термін реалізації ДПТ – 15 (18) років, в тому числі 1-ша черга – 5 років.

В проекті враховані основні рішення генплану м. Львова , розробленого Державним підприємством Державним інститутом проектування міст «Містопроект» (м. Львів) у 2009 році та затверджений ухвалою Львівської міської ради від 30.09.2010р.

Проект розроблений у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», ДБН Б.1.1-14:2012 "Склад та зміст детального плану території", ДБН 360-92** « Планування і забудова міських і сільських поселень» , ДСП -173 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів», ДБН В.2.3-5-2001» Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН Б.2.4-1-94 «Планування і забудова сільських поселень».

Проектом передбачено оптимізацію функціонального зонування території та планувальної структури району, при збереженні складеної вулично-дорожньої мережі.

Територія опрацювання ділиться на дві основні функціональні зони: малоповерхову квартирну забудову та багатоповерхову квартирну забудову.

Зона малоповерхової квартирної забудови знаходиться в північно-західній частині території опрацювання. Функціональне наповнення цієї зони представлене в основному малоповерховою забудовую квартирного та садибного типу. Хоча за площею територія забудови садибного типу є більшою, ця зона рахується квартирною з таких причин:

  • Кількість квартир є більшою ніж кількість садиб;
  • Відбувається ущільнення території за рахунок будівництва малоповерхової квартирної забудови.

Зона багатоповерхової квартирної забудови знаходиться в південно-західній, центральній, південній та західній частинах території опрацювання і займає більшу частину території. Функціональне наповнення цієї зони представлене в основному багатоповерховою забудовую квартирного з об’єктами громадського користування на перших поверхах та окремо стоячими громадськими будівлями. В дану функціональну зону входить вся інфраструктура території опрацювання. Найбільша концентрація функціонального наповнення, за рахунок вбудованих об’єктів різноманітного громадського користування, вздовж проспекту В.Чорновола (найбільше об’єктів) та вулиць Хімічної і В.Липинського.

На території проектування (в основному ВАТ «АТП-24654») згідно основних рішень генплану м. Львова в санітарній зоні залізниці передбачено автостоянку. Проектом передбачається зменшити санітарну зону залізниці з 100м до 50 (за рахунок встановлення шумозахисного екрану) і на вивільненій території розмістити житловий квартал квартирної забудови. Щоб зберегти рішення, що закладені в генплані м. Львова детальним планом передбачається в санітарній зоні розмістити автостоянку в дві черги будівництва:

  • перша черга – відкритий паркінг на 250-300 автомобілів;
  • друга черга – будівництво автоматизованої парковки на 1000-1500 місць.

На території проектування передбачається зменшити санітарну зону залізниці з 100м до 50 (за рахунок встановлення шумозахисного екрану) і на вивільненій території розмістити житловий квартал квартирної забудови. Щоб зберегти рішення, що закладені в генплані м. Львова детальним планом передбачається в санітарній зоні розмістити автостоянку в дві черги будівництва.

Проектом згідно намірів органу місцевого самоврядування та забудовника ділянки передбачається будівництво 5 поверхової житлової забудови на ділянці ТзОВ «Галіція Апартментс».

Структура проектованого житлового кварталу:

  • 9 п'яти поверхових житлових будинків на 40 квартир;
  • дитячі майданчики для мешканців проектованого кварталу;
  • спортивні майданчики для мешканців проектованого кварталу;
  • відкрита автостоянка на 195 місць.

Озеленення внутрішньо-дворових просторів - максимально насичене.

Основні принципи планувально-просторової організації на території проектування це формування житлового кварталу з власною автостоянкою. Прибудинкові території кварталу формуються за принципом саду. Щоб уникнути транзитності території проектом передбачено два в'їзди-входи на територію кварталу (з вул.Джерельної та вул. О.Бальзака).

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3

Додаток 4

Додаток 5