Управління інформаційної політики та зовнішніх відносин Департамент «Адміністрація міського голови»

Графік роботи:

Понеділок09:00-18:00Четвер09:00-18:00
Вівторок09:00-18:00П'ятниця09:00-16:45
Середа09:00-18:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Контакти:

79006, Львів, пл. Ринок, 1, каб. 212
+38 (032) 297-57-37
+38 (032) 297-57-08
+38 (032) 297-59-76
+38 (067) 670-35-00
+38 (032) 297-59-04

Відділи та підрозділи

Назва відділуТелефонE-mail
Відділ закордонної співпраці
пл. Ринок, 1, кім. 213
+38 (032) 297 57 90
+38 (032) 297 57 91
+38 (032) 297 58 08
extrelat@city-adm.lviv.ua
Відділ «Прес-служба»
пл. Ринок, 1, к. 212
+38 (032) 297-57-08
+38 (032) 297-59-76
+38 (067) 670-35-00
press@city-adm.lviv.ua
Відділ промоції міста
пл. Ринок, 1, к. 215б
+38 (067) 297-57-70promo@city-adm.lviv.ua

Відділ закордонної співпраці

    Завдання і функції відділу:

    • Забезпечення проведення у м. Львові єдиної політики у сфері співробітництва м. Львова із зарубіжними містами-побратимами, містами-партнерами, міжнародними організаціями, іноземними суб’єктами господарювання та гуманітарне співробітництво.
    • За дорученням міського голови Відділ представляє інтереси виконавчого органу Львівської міської ради у зв’язках із зарубіжними муніципальними установами та іншими організаціями.
    • відділ здійснює контакти із засобами масової інформації з метою своєчасного інформування української та зарубіжної громадськості про міжнародні зв’язки м. Львова.

    Сектор закордонної співпраці:

    • Виконує відповідно до законодавства інші завдання та доручення міського голови щодо питань міжнародних зв’язків.
    • Забезпечує зовнішні контакти міста — організовує співпрацю міста в рамках партнерських угод з закордонними містами та в рамках приналежності міста до міжнародних об’єднань та організацій.
    • Планує, координує та забезпечує участь представників міста у міжнародних семінарах, конференціях, ярмарках і культурно-мистецьких проектах.
    • Проводить систематизацію та аналіз міжнародних зв’язків, які здійснюються міською радою, її виконавчими органами та ЛКП.
    • Проводить аналіз звітів про закордонні відрядження працівників виконавчих органів міської ради.
    • Бере участь у підготовці та оформленні документів, необхідних для закордонного відрядження міського голови та працівників виконавчих органів  міської  ради.

    Сектор дипломатичного протоколу:

    • Забезпечує співпрацю з Міністерством закордонних справ та представниками уряду України за кордоном в сфері організації міжнародних контактів.
    • Забезпечує співпрацю з дипломатичними представництвами зарубіжних країн в Україні.
    • Сприяє вирішенню питань розміщення іноземних представництв у м. Львові та їх функціонування.
    • Готує біографічні довідки про іноземних дипломатів та інформацію про двосторонні стосунки між Україною та державою, яку вони  представляють.
    • Бере участь у веденні протоколів зустрічей із закордонними делегаціями.
    • Бере участь в організації прийомів офіційних делегацій із зарубіжних країн.
    • Готує проекти програм перебування офіційних делегацій та розробляє кошторис витрат для прийому делегацій.
    • Готує проекти угод, договорів, меморандумів про встановлення або відновлення дружніх відносин та співробітництва із зарубіжними містами, здійснює організаційну роботу щодо їх підписання.
    • Проводить переклади:
      • під час офіційних зустрічей;
      • зарубіжного листування та його облік.

    Сектор організаційного супроводу міжнародних проектів:

    • Забезпечує співпрацю з українськими та іноземними органами місцевої влади та господарськими організаціями, фондами та іншими недержавними організаціями  з метою залучення позабюджетних коштів, призначених для реалізації муніципальних програм.
    • Забезпечує накопичення та архівування інформації про проекти, реалізовані в рамках партнерства міст або в результаті участі міста в міжнародних програмах.
    • У межах своєї компетенції бере участь у розробці та забезпеченні реалізації програм соціально-економічного розвитку міста.
    • Здійснює огляд іноземної преси з подальшим опрацюванням матеріалів про діяльність міста для міського голови.
    • Забезпечує розміщення інформації про міжнародну діяльність Львова на інтернет-сторінці ЛМР.
    • Співпрацює з перекладацькими бюро (далі — Бюро) в рамках угод про надання послуг між Управлінням та Бюро.

    Відділ «Прес-служба»

    Завдання і функції відділу:

    • забезпечення прозорості та відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування м. Львова, висвітлення питань роботи міської ради, виконавчого комітету та міського голови, їх позиції з актуальних питань перед територіальною громадою міста.
    • Експертне, аналітичне та організаційне забезпечення впровадження інформаційної політики Львівської міської рад.

    Зокрема:

    1. здійснення зв’язків з громадськістю через засоби масової інформації, надання їм сприяння у висвітленні питань роботи ради, виконавчого комітету та міського голови;
    2. висвітлення позиції органів місцевої влади з актуальних суспільно-політичних та соціально-економічних питань, інформування населення про поточну роботу, прийняті ухвали міської ради, рішення виконавчого комітету, розпорядження міського голови та інші документи;
    3. організація прес-конференцій міського голови, його заступників, членів виконавчого комітету, керівників департаментів, управлінь та відділів, комунальних підприємств;
    4. збір, обробка та аналіз преси, подання аналітичних матеріалів міському голові, заступникам міського голови, керівникам департаментів, управлінь;
    5. координація і контроль наповнення та обслуговування рубрики «Новини» Web-сторінки Львівської міської ради і міського Web-порталу у мережі Інтернет;
    6. висвітлення результатів проведення громадських слухань, роботи громадських колегій, інших дорадчо-консультативних органів при міській раді та її виконавчих органах.
    7. забезпечення запитів представників ЗМІ щодо надання коментарів.

    Відділ промоції міста

    Основними завданнями відділу промоції є формування позитивного сприйняття м. Львова, популяризація міста, поширення позитивних знань про Львів в Україні та за кордоном.

    До компетенції відділу відносяться такі повноваження:

    1. Розробка та впровадження концепції промоції м. Львова в Україні та за кордоном.
    2. Популяризація м. Львова, поширення знань про місто в Україні та за кордоном, співпраця з органами влади інших країн, міжнародними організаціями, зарубіжними установами з метою промоції м. Львова;
    3. Підготовка і координація промоційних заходів в Україні та за кордоном, спрямованих на поширення знань про м. Львів, його історико-культурну спадщину, економічно-інвестиційний потенціал тощо;
    4. Пошук спонсорів для проведення промоційних заходів в Україні та за кордоном;
    5. Видання промоційної літератури та сувенірної продукції, спрямованої на поширення знань про місто, його історико-культурну спадщину, економічно-інвестиційний потенціал тощо;
    6. Підготовка і координація дій для участі та представництва м. Львова у виставково-торговельних заходах, спрямованих на популяризацію міста;
    7. Розробка та впровадження системи візуальної ідентифікації Львівської міської ради;
    8. Розробка та впровадження системи міської інформації (інформаційні таблички, дороговкази, вказівники, стаціонарні карти і схеми тощо).

    Документи

    Інформація про діяльність

    • Повноваження
    1. Здійснення зв’язків з громадськістю через засоби масової інформації, надання їм сприяння у висвітленні питань роботи міської ради, виконавчого комітету та Львівського міського голови; оприлюднення актів міської ради, виконавчого комітету, Львівського міського голови у друкованих засобах масової інформації у порядку, встановленому законодавством.
    2. Висвітлення позиції органів місцевої влади з актуальних суспільно-політичних та соціально-економічних питань, інформування населення про поточну роботу, прийняті ухвали міської ради, рішення виконавчого комітету, розпорядження Львівського міського голови та інші документи.
    3. Організація прес-конференцій Львівського міського голови, його заступників, членів виконавчого комітету, керівників департаментів, управлінь та відділів, комунальних підприємств.
    4. Збір, обробка та аналіз преси, подання аналітичних матеріалів Львівському міському голові, керівникам виконавчих органів.
    5. Координація і контроль наповнення та обслуговування веб-сторінки Львівської міської ради і міського веб-порталу у мережі Інтернет;
    6. Своєчасне інформування мешканців м. Львова про наслідки надзвичайних ситуацій.
    7. Надання через засоби масової інформації повідомлень про надзвичайні ситуації та рекомендацій населенню щодо правил поведінки в цих умовах.
    8. Вивчення громадської думки за допомогою систематичних соціологічних опитувань з метою адекватної реакції на потреби мешканців м. Львова.
    9. Впровадження зовнішньої політики територіальної громади міста відповідно до зовнішньополітичної стратегії держави.
    10. Організація співробітництва з містами-партнерами, іншими містами в Україні та поза її межами, міжнародними організаціями, іншими іноземними суб’єктами у різних сферах суспільного життя.
    11. Забезпечення співпраці з Міністерством закордонних справ України та представниками Уряду України за кордоном у сфері організації міжнародних контактів.
    12. Забезпечення співпраці з дипломатичними представництвами зарубіжних країн в Україні.
    13. Організаційний супровід міжнародних проектів, учасником яких є Львівська міська рада.
    14. Впровадження концепції промоції м. Львова в Україні та за кордоном.
    15. Популяризація м. Львова, поширення знань про місто в Україні та за кордоном, співпраця з органами влади інших країн, міжнародними організаціями, зарубіжними установами з метою промоції м. Львова.
    16. Підготовка і координація промоційних заходів в Україні та за кордоном, спрямованих на поширення знань про м. Львів, його історико-культурну спадщину, економічно-інвестиційний потенціал тощо.
    17. Пошук спонсорів для проведення промоційних заходів в Україні та за кордоном.
    18. Забезпечення видання промоційної літератури та сувенірної продукції, спрямованої на поширення знань про місто, його історико-культурну спадщину, економічно-інвестиційний потенціал тощо.
    19. Підготовка і координація дій для участі та представництва м. Львова у виставково-торговельних заходах, спрямованих на популяризацію міста.
    20. Розробка та впровадження системи візуальної ідентифікації Львівської міської ради.