Управління капітального будівництва

Управління виконує функції замовника будівництва, реконструкції, peмoнтy та реставрації об'єктів житлового, комунального та соціально-культурного призначення. Це об'єкти охорони здоров'я, освіти, торгівлі, громадського харчування, культурно-побутового й іншого призначення. Також управління виконує роботу, спрямовану на покращення водопостачання, енергозбереження та на виконання заходів із збереження історичної забудови Львова.

  • Мурава Петро Антонович

    Мурава Петро Антонович

    В.о. начальника управління, заступник начальника відділу технічного нагляду управління капітального будівництва
Оновлено: 01.02.2017, 12:27

Графік роботи:

Понеділок09:00-18:00Четвер09:00-18:00
Вівторок09:00-18:00П'ятниця09:00-16:45
Середа09:00-18:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Контакти:

79044, Львів, вул. Горбачевського, 10
+38 (032) 238-96-76
+38 (032) 238-96-78

Документи

Інформація про діяльність

  • Основні завдання
  • Положення
  • Проекти
  1. Забезпечення реалізації місцевої політики у галузі будівництва, реконструкції та peмонту.
  2. Виконання функцій замовника будівництва, peмонту і реконструкції житлових будинків, об’єктів освіти, охорони здоров’я, зв’язку, транспортy, торгівлі, громадського харчування, комунального господарства, культурно-побутового й іншого призначення та ефективного використання капітальних вкладень, які спрямовуються на цю мету.
  3. Сприяння впровадженню у будівництво прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів.

Загальні положення

  1. Управління капітального будівництва Львівської міської ради (надалі – управління) є виконавчим органом Львівської міської ради відповідно до ухвали міської ради від 26.05.2016 № 505 “Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів“, утвореним відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“.
  2. Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді, виконавчому комітету міської ради, Львівському міському голові і підпорядкованим першому заступнику міського голови.
  3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням, іншими нормами законодавства України.
  4. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс; рахунки в органах Державної казначейської служби України та установах банків державного сектору, штампи і бланки, право набувати майнових і немайнових прав та обов’язків, право виступати позивачем і відповідачем, третьою особою, яка заявляє / не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача / відповідача у судах від свого імені, печатку з зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
  5. Повне найменування управління: управління капітального будівництва Львівської міської ради.
  6. Юридична адреса управління: 79044, м. Львів, вул. І. Горбачевського, 10.

Структура та організація роботи

  1. Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням першого заступника міського голови у порядку, визначеному законодавством. Начальник управління безпосередньо підпорядкований першому заступнику міського голови, йому підконтрольний та підзвітний.
  2. До складу управління входять такі структурні підрозділи:
    1. Відділ технічного нагляду.
    2. Відділ планування та інженерії.
    3. Юридичний відділ.
    4. Відділ фінансів та бухгалтерського обліку.
    5. Сектор кошторисно-договірної роботи.
  3. Структурні підрозділи управління очолюють начальники, яких призначає на посади та звільняє з посад начальник управління (крім працівників номенклатури посад Львівського міського голови), у порядку, визначеному законодавством, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови.
  4. Начальник управління має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням начальника управління у порядку, визначеному законодавством. Заступник начальника управління виконує функції та здійснює повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником управління.
  5. Інших працівників управління призначає на посади та звільняє з посад начальник управління.
  6. Управління видає накази організаційно-розпорядчого характеру.
  7. Начальник управління:
    1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед міською радою, Львівським міським головою, виконавчим комітетом, першим заступником міського голови за виконання покладених на управління завдань.
    2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності всіх працівників управління.
    3. У процесі реалізації завдань та функцій управління забезпечує взаємодію управління з іншими виконавчими органами міської ради.
    4. Організовує виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, доручень першого заступника міського голови.
    5. Підписує видані у межах компетенції управління накази, організовує перевірку їх виконання.
    6. Призначає та звільняє з посад працівників управління (крім працівників номенклатури посад Львівського міського голови), організовує та проводить конкурси на заміщення вакантних посад в управлінні, встановлює надбавки і доплати, присвоює ранги, вирішує питання преміювання, надання відпусток і матеріальних допомог (допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань), службових відряджень працівникам управління, проведення їх оцінки, застосування заходів дисциплінарного впливу та дисциплінарних стягнень тощо (за винятком працівників, які належать до номенклатури посад Львівського міського голови).
    7. Для заступника начальника управління визначає міру відповідальності, вирішує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальних допомог (допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань).
    8. Для керівників структурних підрозділів та інших працівників вирішує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальних допомог (допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань).
    9. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням, дорученням першого заступника міського голови.

Компетенція управління

  1. До компетенції управління відносяться такі повноваження:
    1. Реалізація політики, визначеної Львівським міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, та реалізація прийнятих ними рішень.
    2. Здійснення у частині наданої компетенції делегованих органам місцевого самоврядування та їх виконавчим органам повноважень.
    3. Підготовка і подання на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради стратегії розвитку м. Львова у профільній сфері, пропозицій для складання та реалізації місцевих програм.
    4. Підготовка проектів ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, візування проектів актів відповідно до компетенції.
    5. Координація діяльності та контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів.
    6. Забезпечення фінансового, матеріально-технічного забезпечення, контроль (у тому числі за дотриманням правил технічної, протипожежної безпеки і санітарного стану) за діяльністю підпорядкованих комунальних підприємств, установ та організацій, розгляд проектів їх планів, внесення до них зауважень і пропозицій, контроль за виконанням планів, ефективністю роботи, рівнем та якістю наданих послуг, використання прибутків у встановленому порядку.
    7. Погодження щорічних фінансових планів підпорядкованих комунальних підприємств, контроль за їх виконанням, встановлення посадових окладів керівникам цих підприємств, проведення перевірок фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств та визначення подальшої стратегії їх розвитку.
    8. Внесення пропозицій щодо обсягів бюджетного фінансування підприємств, установ та організацій, які перебувають у його підпорядкуванні, забезпечення цільового використання бюджетних коштів. У межах, визначених міською радою та виконавчим комітетом, здійснення фінансування підприємств, установ та організацій, які перебувають у підпорядкуванні управління контроль за ефективним використанням ними фінансових, матеріальних та трудових ресурсів.
    9. Розпорядження коштами міського бюджету м. Львова у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їх цільовим використанням.
    10. Призначення керівників комунальних підприємств, які перебувають у підпорядкуванні управління, укладення контрактів з їх керівниками за попереднім погодженням Львівського міського голови.
    11. Визначення потреб у доцільності функціонування комунальних підприємств, установ та організацій та подання міській раді, виконавчому комітету пропозицій щодо удосконалення їх мережі відповідно до соціально-економічних і культурно-освітніх потреб міста.
    12. Погодження передачі в оренду (суборенду) приміщень, балансоутримувачами яких є підпорядковані управлінню комунальні підприємства, а також приміщень, які перебувають в оренді цих підприємств, установ та організацій. Погодження інвестиційних програм підпорядкованих комунальних підприємств.
    13. Організація та проведення у встановленому порядку аукціонів, конкурсів, конкурсних торгів (тендерів), укладення договорів з підприємствами, установами та організаціями, а також іншими суб’єктами господарювання.
    14. Залучення на договірних засадах у порядку, визначеному законодавством України, коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення на будівництво, ремонт і утримання на пайових засадах об’єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони довкілля та історичного середовища.
    15. Забезпечення здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
    16. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є управління.
    17. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, забезпечення належного розгляду звернень підпорядкованими структурними підрозділами, підприємствами. Забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах.
    18. Розгляд депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад; забезпечення належного розгляду депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад підпорядкованими структурними підрозділами, підприємствами.
    19. Забезпечення представництва інтересів управління в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях всіх форм власності безпосередньо керівником або на підставі виданої керівником довіреності.
    20. Затвердження/погодження установчих документів (статутів, положень), підпорядкованих управлінню підприємств.
    21. Списання з балансу транспортних засобів, механізмів, обладнання, інвентарю, вартість яких не перевищує суми, еквівалентної 100 мінімальним заробітнім платам, підготовка актів про списання основних засобів комунальних підприємств.
    22. Сприяння діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, Національної поліції, Національного антикорупційного бюро України, адвокатури і Державної кримінально-виконавчої служби України.
    23. Розробка на підставі пропозицій виконавчих органів поточних перспективних програм капітального будівництва, складання переліків будов, титульних списків будов і проектно-розвідувальних робіт та подання їх на затвердження у встановленому порядку.
    24. Розміщення у встановленому порядку замовлення на проектно-розвідувальні роботи, капітальне будівництво, ремонт і реконструкцію, здійснення передачі у встановлені терміни проектним або розвідувальним організаціям завдань на проектування, вихідних даних та інших документів, необхідних для виконання проектних і розвідувальних робіт та розроблення проектно-кошторисної документації.
    25. Прийняття і перевірка комплектності одержаної від проектних або розвідувальних організацій проектно-кошторисної та іншої документації, забезпечення у встановленому порядку проведення державної експертизи цієї документації, її погодження і затвердження та передача документації будівельним організаціям.
    26. Укладення з будівельними, проектними та розвідувальними організаціями відповідних договорів на будівництво, розроблення проектно-кошторисної документації, авторського нагляду за будівництвом, перевірка поданих до оплати документів підрядних, проектних, розвідувальних та інших організацій щодо виконання робіт та здійснення розрахунків з підрядниками, іншими організаціями за виконані роботи і послуги.
    27. Здійснення технічного нагляду за будівництвом, контролю за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектам, технічним умовам і стандартам.
    28. Представництво інтересів управління у судах України.
    29. Організація проведення розрахунку потреби у матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних робіт, а також для повного відновлення цих об’єктів.
    30. Залучення сил та засобів спеціалізованих будівельно-монтажних і проектних організацій для проведення аварійно- рятувальних та інших невідкладних робіт на територіях впливу надзвичайних ситуацій.
    31. Організація будівництва протизсувних та інших інженерних споруд спеціального призначення.
    32. Здійснення методичного забезпечення робіт і заходів під час будівництва та інженерного захисту об’єктів і територій.
    33. Визначення потреби у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також для повного відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів.
    34. Виконання інших повноважень, покладених на управління відповідно до законодавства України, актів міської ради, виконавчого комітету, Львівського міського голови.

Права управління

  1. Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, управління має право:
    1. Залучати фахівців органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, які належать до його компетенції.
    2. Здійснювати контроль, проводити перевірки та аналітичну роботу з питань, які належать до його компетенції.
    3. Отримувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
    4. Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб міської ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
    5. Скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.
    6. Брати участь у засіданнях виконкому, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах, які проводяться у міській раді.
    7. Залучати працівників виконавчих органів міської ради для підготовки проектів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводить управління відповідно до покладених на нього обов’язків.
    8. Заслуховувати звіти про роботу керівників підпорядкованих структурних підрозділів.
    9. Звертатись до суду з позовними заявами у порядку, встановленому законодавством України, у тому числі про визнання незаконними актів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальної громади, а також повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
    10. Вносити подання до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб, які ігнорують законні вимоги та рішення міської ради, її виконавчих органів, прийняті у межах їх повноважень.
    11. Брати участь у конференціях, семінарах, круглих столах тощо, сприяти у межах компетенції у їх проведенні.

Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності управління

  1. Управління утримується за рахунок відрахувань на утримання служби замовника у встановленому порядку.
  2. Кошторис управління затверджує перший заступник міського голови за погодженням з управлінням фінансів департаменту фінансової політики.
  3. Працівники управління, окрім робітників зайнятих обслуговуванням управління, є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування“ та нормативними актами.
  4. Структуру управління затверджує виконавчий комітет Львівської міської ради.
  5. Штатний розпис управління затверджує перший заступник міського голови за погодженням з управлінням фінансів департаменту фінансової політики.

Відповідальність посадових осіб управління

  1. Посадові особи управління повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
  2. Посадові особи управління несуть відповідальність згідно з законодавством України.
  3. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законом порядку.

Заключні положення

  1. Ліквідація та реорганізація управління проводиться міською радою за поданням Львівського міського голови у порядку, встановленому законодавством України.
  2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

Управління виступає замовником робіт на будівництво та реконструкцію ключових об’єктів у місті:

  • будівництво стадіону до ЄВРО – 2012, нових доріг, трамвайної колії на Сихів. парку ім. Івана Павла II. 
  • реконструкція Левандівського мосту, ключових міських магістралей (вул. Наукова, Кн. Ольги, Кульпарківська), парків Львова (парк ім. І. Франка, Стрийський парк, парк «Високий Замок»)
  • реконструкція вулиць з перекладанням трамвайних  колій (вул. Торгова, вул. Підвальна, вул. Генерала Чупринки)

Погоджує дозволи на перекриття вулиць для проведення ремонтних робіт.

При управлінні створено технагляд за веденням робіт на комунальних об’єктах.

Управління капітального будівництва Львівської міської ради у межах своїх повноважень здійснює організаційно-функціональні повноваження виконавчого органу міської ради з метою забезпечення виконання вимог законодавства та для задоволення потреб і запитів громади міста у сфері, визначеній міською радою, виконавчим комітетом та міським головою.Управління у своїй роботі підконтрольне і підзвітне раді, підпорядковане міському голові, виконавчому комітету, заcтyпнику міського голови з питань містобудування та землеустрою. Управління виконує функції замовника будівництва, реконструкції, peмoнтy та реставрації об'єктів житлового, комунального та соціально-культурного призначення на території міста Львова та Львівської області, інші повноваження визначені міською радою, виконавчим комітетом та міським головою.

За період від 2002 року в роботі управління спостерігається зростання обсягів виконаних будівельно-монтажних робіт. Значні кошти виділялися на об'єкти охорони здоров'я, освіти, комунального господарства, в тому числі на заходи покращання водопостачання енергозбереження та на виконання заходів із збереження історичної забудови м. Львова. За 2005 рік виконано роботи та введено в експлуатацію наступні об'єкти:

  • реконструкція котельні та системи теплозабезпечення стаціонару І-ї міської лікарні ім.. Кн. Лева на вул. Ужгородській, 1;
  • реконструкція котельні на вул. Караджича, 11а;
  • будівництво котельні та тепломереж для забезпечення ж/м Лисиничі;
  • реконструкція операційного та хірургічного відділень 1-ї міської лікарні на вул. Ужгородській;
  • резервуар і станція знезалізнення води на насосній станції Будзень — 2 (І черга);
  • заміна аварійних ділянок водопроводу „Будзень — Керниця".

Здійснюється будівництво 94-квартирного житлового будинку на вул. П. Полуботка.У 2005 році за рахунок субвенції державного бюджету на збереження історичної забудови міст та об'єктів історико-культурної спадщини освоєно 48,4 млн. грн., зокрема на таких найважливіших об'єктах:

  • ремонтно-реставраційні роботи на пам'ятці архітектури на вул. Коперника, 15 (палац Потоцьких);
  • ремонт і реконструкція інженерних мереж на пл. Ринок;
  • реставраційно-ремонтні роботи на пам'ятці архітектури „Драматичний театр ім. Марії Заньковецької";
  • ремонтні та реставраційні роботи на пам'ятці архітектури „Собор Святого Юра";
  • реконструкція пл. Торгової;
  • реконструкція пр. Свободи;
  • реконструкція вул. Городоцької;
  • Перший український театр для дітей та юнацтва на вул. Академіка Гнатюка, 11 та на багатьох інших об'єктах. У 2009 році за рахунок субвенції з державного бюджету на збереження об'єктів історико-культурної спадщини передбачено 50 млн. грн. Роботи проводяться на 59 об'єктах. Роботи на усіх об'єктах за рахунок субвенції будуть завершені до святкування 750-річчя заснування м. Львова. У 2009 році роботи виконуються також на об'єктах, видатки на які передбачені бюджетом розвитку міського бюджету у сумі 70,7 млн. грн. Роботи у 2009 вже розпочато на 57 об'єктах.