Управління «Секретаріат ради»

Основним завданням управління є організаційне, інформаційне, правове, аналітичне та інше забезпечення діяльності Ради як представницького органу місцевого самоврядування, її депутатського складу, постійних та інших комісій Ради, депутатських груп і фракцій

Більш детальна інформація щодо діяльності управління та його структурних підрозділів

Графік роботи:

Понеділок09:00-18:00Четвер09:00-18:00
Вівторок09:00-18:00П'ятниця09:00-16:45
Середа09:00-18:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Контакти:

79008, Львів, пл. Ринок, 1
+38 (032) 297-59-01

Відділи та підрозділи

Назва відділуЗавданняКерівник
Організаційний відділОсновним завданням відділу є організаційне забезпечення належної роботи Ради.

Ірина Кміть - в.о. начальника відділу, каб. 223, тел. 297-57-98, kmit@city-adm.lviv.ua

Відділ забезпечення роботи постійних комісійОсновним завданням відділу є супроводження діяльності роботи постійних комісій, тимчасових контрольних та інших комісій Ради (надалі — комісій).Богдан Саліш — начальник відділу
каб. 226, телефон +38 (032) 297-57-93
Відділ інформаційної політикиОсновним завданням відділу є організація висвітлення роботи Ради, секретаря і депутатів Ради, постійних комісій, депутатських груп та фракцій, їх позиції з актуальних питань перед територіальною громадою міста.Ярослава Вовк — начальник відділу
каб. 5399, телефон +38 (032) 254-60-41
wowk@city-adm.lviv.ua
Експертно-аналітичний відділОсновним завданням відділу є аналітичне, експертне, правове та методичне забезпечення роботи Ради, депутатського корпусу, постійних та інших комісій Ради, депутатських груп і фракцій.Юрій Лагута — начальник відділу
каб. 543, телефон +38 (032) 297-51-29
Відділ громадського партнерстваОсновним завданням відділу є сприяння членам територіальної громади у реалізації права на безпосередню участь у місцевому самоврядуванні. В обов'язки відділу входить, зокрема, налагодження та координація співпраці міської влади із громадськими організаціями, розробка та реалізація спільних проектів, організація та проведення громадських слухань.Орест Файфурка — начальник відділу
каб. 539, телефон +38 (032) 297-57-63
Відділ зовнішніх зв'язків

Основним завданням відділу є встановлення партнерських зв'язків з іншими містами України та зарубіжних країн з метою сприяння розвитку співробітництва та обміну делегаціями.

Уляна Тибінка — начальник відділу
каб. 336, телефон +38 (032) 254-60-43

Документи

Відділи, які входять до складу управлінь

Інформація про діяльність

  • Повноваження
  • Основні завдання
  • Положення
  • Програма
  • Проекти
  1. Забезпечення складання проектів проведення чергових сесій, пленарних засідань міської ради, попередня підготовка питань, які запропоновано внести на розгляд міської ради у визначених законодавством України межах та відповідно до рішень ради.
  2. Забезпечення дотримання регламенту міської ради та інших вимог щодо оформлення і проходження документів, які подаються на розгляд міської ради.
  3. Координація роботи, пов’язаної з підготовкою проектів ухвал міської ради.
  4. Організація контролю за виконанням ухвал міської ради, протокольних доручень та інших нормативно-правових актів ради, а також контролю за станом розгляду депутатських запитів, звернень та запитань.
  5. Здійснення організаційного, матеріально-технічного, інформаційного, аналітичного, методичного та іншого забезпечення діяльності міської ради, її органів і депутатського корпусу.
  6. Сприяння взаємодії міської ради з її виконавчими органами.
  7. Сприяння депутатам ради, помічникам-консультантам депутатів, депутатським фракціям та групам у здійсненні їх повноважень.
  8. Сприяння у здійсненні та реалізації діяльності постійних та інших комісій ради, сприяння організації виконання їх рекомендацій.
  9. Сприяння підготовці проектів рішень міської ради, ініційованих депутатами, постійними комісіями, депутатськими групами та фракціями, представниками громадськості; забезпечення проведення їх правової експертизи.
  10. Оформлення, виготовлення (друкування), редагування та реєстрація проектів ухвал міської ради, ведення їх обліку.
  11. Забезпечення ознайомлення депутатів ради з текстами проектів ухвал, які подаються на розгляд міської ради, складення електронної карти питань порядку денного пленарних засідань міської ради.
  12. Забезпечення контролю за відповідністю тексту ухвали міської ради, який подається на підпис Львівському міському голові, тексту ухвали міської ради, проголосованому на пленарному засіданні.
  13. Забезпечення офіційного оприлюднення ухвал міської ради через їх обов’язкове розміщення на офіційному веб-порталі ради.
  14. Ведення статистичної звітності про зміни у складі міської ради, постійних комісій ради та інших комісій міської ради.
  15. Ведення обліку помічників-консультантів депутатів ради.
  16. Сприяння відкритості та прозорості у діяльності міської ради, забезпечення налагодження взаємодії та співпраці ради з громадськістю.
  17. Сприяння участі громадян у місцевому самоврядуванні, розвитку та реалізації інструментів місцевої демократії, таких як громадські слухання, громадські обговорення, загальні збори, місцеві ініціативи, електронні петиції, громадський бюджет, тощо.
  18. Сприяння у налагодженні контактів з іншими органами місцевого самоврядування в Україні та за кордоном, сприяння організації міжнародних і всеукраїнських конференцій, семінарів, симпозіумів з проблем місцевого самоврядування.
  19. Організація тренінгів та навчань для депутатів ради.
  20. Здійснення моніторингу кращих практик у діяльності органів місцевого самоврядування в Україні та за кордоном.
  21. Здійснення моніторингу чинного законодавства України стосовно питань місцевого значення, підготовка висновків та пропозицій щодо необхідності врегулювання певного питання на місцевому рівні, внесення змін до нормативних актів ради.
  22. Організація залучення фахівців, експертів, експертних організацій до розгляду та участі у вирішення питань, що належать до повноважень міської ради.
  23. Здійснення зв’язків із засобами масової інформації та сприяння їм у висвітленні питань роботи міської ради, депутатів ради, постійних комісій, депутатських груп і фракцій; організація прес-конференцій депутатів міської ради.
  24. Висвітлення позиції секретаря та депутатів міської ради, депутатських комісій, фракцій з актуальних суспільно-політичних і соціально-економічних питань, інформування населення про поточну роботу, прийняті ухвали міської ради, висновки, рекомендації постійних комісій, депутатських груп та інші документи.
  25. Організація співробітництва з органами місцевого самоврядування та депутатським корпусом міст-партнерів м. Львова, інших міст в Україні та поза її межами.
  26. Налагодження співпраці з міжнародними організаціями, іншими іноземними суб’єктами з питань організації роботи ради і депутатського корпусу, врегулювання актуальних проблем територіальної громади.
  27. Організація технічного супроводу проведення пленарних засідань міської ради та засідань постійних комісій.
  28. Забезпечення функціонування, наповнення та обслуговування інформаційного порталу депутатів міської ради.
  29. Оприлюднення на інформаційному порталі депутатів міської ради проектів ухвал міської ради, поіменних результатів голосувань питань порядків денних пленарних засідань, порядків денних та протоколів засідань постійних комісій міської ради.
  30. Забезпечення трансляції пленарних засідань міської ради у мережі Інтернет в режимі реального часу.
  1. створення умов для реалізації Радою, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями, депутатськими групами і фракціями своїх прав та виконання ними своїх функціональних обов’язків;
  2. організаційне супроводження сесій Ради, зокрема проведення її пленарних засідань та робота у постійних комісіях, координація підготовки, ведення і зберігання офіційної документації та інших матеріалів Ради;
  3. експертне, правове, інформаційно-аналітичне та методичне забезпечення діяльності Ради як представницького органу місцевого самоврядування, її депутатського складу, постійних комісій, депутатських груп і фракцій;
  4. процесуальне забезпечення взаємодії Ради з її виконавчими органами, органами державної влади та управління, іншими органами місцевого самоврядування, з громадськістю, об’єднаннями громадян, органами самоорганізації населення тощо.
  5. висвітлення питань роботи Ради, депутатів Ради, постійних комісій, депутатських груп та фракцій, їх позиції з актуальних питань перед територіальною громадою міста;
  6. налагодження та впровадження взаємовигідної співпраці з органами місцевого самоврядування і депутатським корпусом інших міст в Україні та поза її межами, а також міжнародними організаціями».

Загальні положення

  1. Управління «Секретаріат ради» (надалі — Секретаріат) є виконавчим органом Львівської міської ради (надалі — Рада), утвореним для організаційного, інформаційного, правового, аналітичного та іншого забезпечення діяльності Ради як представницького органу місцевого самоврядування, її депутатського складу, постійних та інших комісій Ради, депутатських груп і фракцій.
  2. Секретаріат є підконтрольним і підзвітним Раді та організаційно підпорядкованим секретарю Ради.
  3. Секретаріат у своїй діяльності керується Конституцією України та Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
  4. Секретаріат є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в Управлінні державного казначейства та установах банків, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, кутовий штамп та бланк встановленого зразка, право набувати майнових і немайнових прав та обов'язків.

Основні завдання та функції

  1. Основними завданнями Секретаріату є:
    1. створення умов для реалізації Радою, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями, депутатськими групами і фракціями своїх прав та виконання ними своїх функціональних обов'язків;
    2. організаційне супроводження сесій Ради, зокрема проведення її пленарних засідань та робота у постійних комісіях, координація підготовки, ведення і зберігання офіційної документації та інших матеріалів Ради; 
    3. експертне, правове, інформаційно-аналітичне та методичне забезпечення діяльності Ради як представницького органу місцевого самоврядування, її депутатського складу, постійних комісій, депутатських груп і фракцій;
    4. процесуальне забезпечення взаємодії Ради з її виконавчими органами, органами державної влади та управління, іншими органами місцевого самоврядування, з громадськістю, об'єднаннями громадян, органами самоорганізації населення тощо.
    5. висвітлення питань роботи Ради, депутатів Ради, постійних комісій, депутатських груп та фракцій, їх позиції з актуальних питань перед територіальною громадою міста;
    6. налагодження та впровадження взаємовигідної співпраці з органами місцевого самоврядування і депутатським корпусом інших міст в Україні та поза її межами, а також міжнародними організаціями".
  2. Секретаріат відповідно до покладених завдань виконує такі функції:
    1. у визначених законом межах та відповідно до рішень Ради забезпечує складання проектів проведення чергових сесій, пленарних засідань Ради, попередньо готує питання, які пропонується внести на розгляд Ради;
    2. забезпечує дотримання регламенту та інших вимог щодо оформлення та проходження документів, які подаються на розгляд Ради;
    3. координує роботу, пов'язану з підготовкою проектів рішень Ради;
    4. організовує контроль за виконанням рішень Ради, протокольних доручень та інших нормативно-правових актів Ради, а також контроль за станом розгляду депутатських запитів, звернень та запитань;
    5. здійснює організаційне, інформаційне та методичне забезпечення діяльності депутатського корпусу;
    6. сприяє депутатам Ради, помічникам-консультантам депутатів, депутатським фракціям та групам у здійсненні їх повноважень;
    7. сприяє у здійсненні та реалізації діяльності постійних та інших комісій Ради, сприяє організації виконання їх рекомендацій;
    8. сприяє підготовці проектів рішень Ради, ініційованих депутатами, постійними комісіями, депутатськими групами та фракціями, представниками громадськості; забезпечує проведення їх правової експертизи;
    9. здійснює моніторинг чинного законодавства України стосовно питань місцевого значення, готує висновки та пропозиції щодо необхідності врегулювання певного питання на місцевому рівні, внесення змін до нормативних актів Ради;
    10. забезпечує оприлюднення та опублікування рішень Ради, внесення на обговорення проектів рішень Ради;
    11. реєструє проекти ухвал та присвоює їм реєстраційний номер, веде облік проектів ухвал;
    12. веде статистичну звітність про зміни у складі Ради, постійних комісій Ради та інших комісій Ради;
    13. організовує проведення громадських слухань щодо питань місцевого значення, які належать до відання місцевого самоврядування;
    14. сприяє відкритості та прозорості у діяльності Ради, забезпечує налагодження взаємодії та співпраці Ради з громадськістю;
    15. сприяє у налагодженні контактів з іншими органами місцевого самоврядування в Україні та за кордоном, сприяє організації міжнародних і всеукраїнських конференцій, семінарів, симпозіумів з проблем місцевого самоврядування;
    16. веде облік помічників-консультантів депутатів Ради та забезпечує виготовлення посвідчень помічників-консультантів депутатів Ради;
    17. забезпечує контроль за відповідністю тексту ухвали, що подається на підпис міському голові, тексту ухвали, проголосованому на пленарному засіданні.
    18. здійснює зв'язки із засобами масової інформації та сприяє їм у висвітленні питань роботи Ради, депутатів Ради, постійних комісій, депутатських груп і фракцій;
    19. висвітлює позиції секретаря та депутатів Ради, депутатських комісій, фракцій з актуальних суспільно-політичних і соціально-економічних питань, інформує населення щодо поточної роботи, прийнятих ухвал міської ради, висновків, рекомендацій постійних комісій, депутатських груп та інших документів;
    20. організовує співробітництво з органами місцевого самоврядування та депутатським корпусом міст-партнерів м. Львова, інших міст в Україні та поза її межами;
    21. налагоджує співпрацю з міжнародними організаціями, іншими іноземними суб'єктами з питань організації роботи Ради і депутатського корпусу, врегульовує актуальні проблеми територіальної громади".
  3. Секретаріат має право:
    1. залучати за дорученням постійних комісій та секретаря Ради спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Ради;
    2. здійснювати контроль, забезпечувати реалізацію повноважень, проводити аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції;
    3. одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
    4. скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.
  4. Управління може видавати накази організаційно-розпорядчого характеру.

Структура та організація роботи Секретаріату

  1. Секретар Ради безпосередньо координує роботу Секретаріату.
  2. Секретаріат очолює начальник управління (керівник Секретаріату), який призначається на посаду і звільняється з посади розпорядженням міського голови за поданням секретаря ради.
  3. Керівник Секретаріату:
    1. організовує роботу Секретаріату і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Секретаріат завдань;
    2. розподіляє обов'язки між заступником керівника секретаріату та керівниками відділів Секретаріату;
    3. видає у межах своєї компетенції накази, організує і контролює їх виконання;
    4. забезпечує виконання доручень, розпоряджень, рішень, які видані міським головою, виконавчим комітетом чи секретарем Ради, та мають безпосереднє відношення до завдань, що поставлені перед Секретаріатом;
    5. візує документи, які розробляються та/або розглядаються у відділах Секретаріату;
    6. притягає до дисциплінарної відповідальності керівників структурних підрозділів та інших працівників Секретаріату, крім заступника начальника управління;
    7. затверджує Положення про структурні підрозділи Секретаріату;
    8. здійснює інші функції відповідно до покладених на Секретаріат завдань;
  4. Керівник Секретаріату має заступника, який призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови за поданням секретаря Ради. Заступник керівника Секретаріату виконує функції керівника Секретаріату у разі відсутності останнього.
  5. Секретаріат складається зі структурних підрозділів, які забезпечують його діяльність відповідно до покладених завдань та функцій: — відділ забезпечення роботи постійних комісій — організаційний відділ — експертно-аналітичний відділ — відділ громадського партнерства — відділ зовнішніх зв'язків — відділ інформаційної політики- апарат секретаря Ради
  6. Відділи Секретаріату очолюють начальники відділів, які призначаються на посаду і звільняються з посади розпорядженням міського голови за поданням керівника Секретаріату.
  7. Начальники відділів підзвітні і підконтрольні керівнику Секретаріату.
  8. Начальник відділу:
    1. здійснює керівництво відділом і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;
    2. визначає функціональні обов'язки працівників відділу та здійснює контроль за їх виконанням;
    3. здійснює інші функції за дорученням керівника Секретаріату.
  9. У разі відсутності начальника відділу його обов'язки виконує головний спеціаліст відділу.
  10. Апарат секретаря Ради є структурним підрозділом Секретаріату, утвореним для організаційно-технічного, інформаційного та іншого забезпечення секретаря Ради. Працівники апарату безпосередньо підпорядковуються секретарю Ради та керівнику Секретаріату, виконують повноваження у визначених керівництвом межах згідно з цим Положенням та чинним законодавством України.
  11. Працівники Секретаріату призначаються на посади і звільняються з посад міським головою за поданням керівника Секретаріату.
  12. Статус працівників Секретаріату визначається Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та посадовими інструкціями, що затверджуються керівником управління.

Відділ забезпечення роботи постійних комісій

  1. Основним завданням відділу є супроводження діяльності роботи постійних комісій, тимчасових контрольних та інших комісій Ради (надалі — комісій).
  2. Відповідно до покладених завдань відділ виконує такі функції:
    1. здійснює організаційно-технічне забезпечення проведення засідань комісій, депутатських груп та фракцій; 
    2. організує ведення протоколів засідань комісій та оформлення результатів роботи комісій у вигляді висновків, рекомендацій;
    3. забезпечує повідомлення органів, підприємств, установ, організацій, посадових осіб про рекомендації (висновки) комісій, які їм адресовані;
    4. інформує комісії про результати розгляду рекомендацій відповідними органами, підприємствами, установами, організаціями та посадовими особами;
    5. повідомляє членів комісій про питання порядку денного засідань комісій, здійснює внутрішню комунікацію між членами комісій, іншими комісіями;
    6. сприяє у здійсненні повноважень помічників-консультантів депутатів Ради;
    7. виконує інші функції відповідно до поставлених завдань.
  3. Відділ має право:
    1. одержувати у встановленому порядку від посадових осіб Ради або виконавчих органів Ради будь-яку інформацію, у тому числі документи, довідки, розрахунки, інші матеріали відповідно до покладених завдань;
    2. залучати за дорученням постійної комісії та секретаря Ради спеціалістів для підготовки документів.

Організаційний відділ

  1. Основним завданням відділу є організаційне забезпечення належної роботи Ради.
  2. Відповідно до покладених завдань відділ виконує такі функції:
    1. здійснює організаційно-технічні заходи щодо проведення сесій та пленарних засідань Ради;
    2. організовує ведення протоколів пленарних засідань Ради;
    3. готує проекти календарних планів пленарних засідань Ради;
    4. узагальнює та готує пропозиції до порядку денного пленарних засідань Ради;
    5. організовує та контролює візування проектів рішень Ради;
    6. забезпечує оприлюднення, опублікування рішень Ради;
    7. доводить до відома органів, підприємств, установ, організацій, посадових осіб про рішення Ради, які їм адресовані, та інформує секретаря Ради про результати розгляду вказаними вище особами рішень Ради;
    8. веде реєстр вхідної і вихідної кореспонденції Секретаріату;
    9. відповідно до резолюцій секретаря Ради чи керівника Секретаріату передає вхідну кореспонденцію виконавцю та контролює дотримання останнім резолюції керівництва;
    10. організовує ведення реєстру депутатських запитів, запитань та звернень, оформлених у встановленому порядку, інформує про результати розгляду депутатських запитів, запитань та звернень;
    11. виконує інші функції відповідно до поставлених завдань.
  3. Відділ має право:
  4. одержувати у встановленому порядку від посадових осіб Ради будь-яку інформацію, у тому числі документи, довідки, розрахунки, інші матеріали відповідно до покладених завдань;
  5. залучати за дорученням постійних комісій та секретаря Ради спеціалістів для підготовки документів, необхідних для реалізації поставлених завдань.

Експертно-аналітичний відділ

  1. Основним завданням відділу є аналітичне, експертне, правове та методичне забезпечення роботи Ради, депутатського корпусу, постійних та інших комісій Ради, депутатських груп і фракцій.
  2. Відповідно до покладених завдань відділ виконує такі функції:
    1. сприяє підготовці проектів рішень Ради, ініційованих депутатами, постійними комісіями, депутатськими групами та фракціями, представниками громадськості; забезпечує проведення їх правової експертизи;
    2. здійснює за дорученням секретаря Ради правову експертизу проектів ухвал та інших документів, підготовлених виконавчими органами Ради;
    3. здійснює підготовку за дорученням секретаря Ради чи керівника Секретаріату аналітичних висновків, відповідей, пропозицій щодо питань діяльності Ради, необхідності врегулювання певного питання на місцевому рівні, внесення змін до нормативних актів Ради;
    4. здійснює постійний моніторинг чинного законодавства України, зокрема щодо питань місцевого самоврядування;
    5. здійснює надання консультативної, юридичної та методологічної допомоги депутатам Ради, постійним комісіям, депутатським групам та фракціям з питань, що стосуються їх діяльності в органі місцевого самоврядування Львова;
    6. здійснює вивчення та аналіз діяльності представницьких органів місцевого самоврядування в інших містах, підготовка висновків та пропозицій щодо можливості запозичення позитивного досвіду;
    7. забезпечує взаємодію Секретаріату з аналітичними центрами і правозахисними організаціями, юридичними та адвокатськими компаніями, науковцями вищих навчальних закладів відповідного спрямування;
    8. виконує інші функції відповідно до поставлених завдань.
  3. Відділ має право:
    1. одержувати у встановленому порядку від посадових осіб Ради або виконавчих органів Ради будь-яку інформацію, у тому числі документи, довідки, розрахунки, інші матеріали відповідно до покладених завдань;
    2. інформувати начальника відділу про випадки, коли посадові особи не надають відділу документи, інші матеріали, необхідні для вирішення порушених питань;
    3. залучати за дорученням постійних комісій та секретаря Ради спеціалістів (за згодою) для підготовки проектів рішень Ради.

Відділ громадського партнерства

  1. Основним завданням відділу є сприяння у реалізації членами територіальної громади, об'єднаннями громадян, органами самоорганізації населення права на безпосередню участь у місцевому самоврядуванні відповідно до чинного законодавства.
  2. Відповідно до покладених завдань відділ виконує такі функції:
    1. забезпечує створення сприятливих умов для участі громадськості у місцевому самоврядуванні;
    2. розробляє та реалізує спільні проекти, спрямовані на тісну співпрацю представників територіальної громади з Радою у різних сферах життя міста;
    3. сприяє у діяльності громадських колегій, інших дорадчо-консультативних органів, проведенні громадських слухань, реалізації місцевих ініціатив та інших форм взаємодії з громадськістю та територіальною громадою;
    4. супроводжує та опрацьовує звернення громадян, об'єднань громадян, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності щодо діяльності Ради;
    5. акумулює ініціативи професійних, аналітичних, наукових, інших громадських організацій стосовно вирішення питань місцевого значення;
    6. сприяє залученню експертів з громадських організацій, науковців, інших спеціалістів до надання фахових висновків з питань діяльності Ради, підготовки або подання пропозицій до проектів рішень;
    7. координує співпрацю громадських організацій з органами місцевого самоврядування Львова, зокрема в частині реалізації спільних проектів;
    8. виконує інші функції відповідно до поставлених завдань.
  3. Відділ має право:
    1. одержувати у встановленому порядку від посадових осіб будь-яку інформацію, у тому числі документи, довідки, розрахунки та інші матеріали, необхідні для виконання завдань;
    2. залучати за дорученням постійних комісій та секретаря Ради спеціалістів для підготовки документів.

Відділ інформаційної політики

  1. Основним завданням відділу є організація висвітлення роботи Ради, секретаря і депутатів Ради, постійних комісій, депутатських груп та фракцій, їх позиції з актуальних питань перед територіальною громадою міста.
  2. Відповідно до покладених завдань відділ виконує такі функції:
    1. організовує зв'язки із засобами масової інформації та сприяє їм у висвітленні питань роботи Ради, депутатів Ради, постійних комісій, депутатських груп та фракцій;
    2. організовує прес-конференції депутатів Ради, керівників постійних комісій, депутатських груп та фракцій;
    3. збирає, обробляє та аналізує пресу, подає аналітичні матеріали керівникам постійних комісій, депутатських груп і фракцій;
    4. контролює наповнення та обслуговування Web-сторінки Львівської міської ради і міського Web-порталу у мережі Інтернет з питань висвітлення роботи Ради, депутатів Ради, постійних комісій, депутатських груп та фракцій;
    5. висвітлює результати проведення громадських слухань, роботи громадських колегій, інших дорадчо-консультативних органів при Раді;
    6. вивчає громадську думку за допомогою систематичних соціологічних опитувань з метою адекватної реакції на потреби мешканців міста;
    7. виконує інші функції відповідно до поставлених завдань.
  3. Відділ має право:
    1. одержувати у встановленому порядку від посадових осіб будь-яку інформацію, у тому числі документи, довідки, розрахунки та інші матеріали, необхідні для виконання завдань;
    2. залучати за дорученням постійних комісій та секретаря Ради спеціалістів для підготовки документів.

Відділ зовнішніх зв'язків

  1. Основним завданням відділу є встановлення партнерських зв'язків з іншими містами України та зарубіжних країн з метою сприяння розвитку співробітництва та обміну делегаціями.
  2. Відповідно до покладених завдань відділ виконує такі функції:
    1. координує діяльність Ради, депутатського корпусу у сфері зовнішніх відносин, надає їм методичну та організаційну допомогу у здійсненні закордонних зв'язків;
    2. забезпечує організаційне та протокольне обслуговування зовнішніх зв'язків Ради, депутатського корпусу, координує роботу з іноземними представниками і делегаціями;
    3. готує офіційні візити депутатів Ради, представників постійних комісій, фракцій за кордон, вирішує організаційні питання, пов'язані з візитами та складає і узгоджує програми перебування;
    4. готує та проводить семінари, конференції тощо;
    5. аналізує та опрацьовує інформацію, що надходить Раді, депутатам Ради, постійним комісіям іноземною мовою;
    6. здійснює постійні контакти з міжнародними організаціями (урядовими та неурядовими), дипломатичними і консульськими установами з метою подальшого розвитку міжнародного співробітництва та участі у міжнародних програмах.
  3. Відділ має право:
    1. одержувати у встановленому порядку від посадових осіб будь-яку інформацію, у тому числі документи, довідки, розрахунки та інші матеріали, необхідні для виконання завдань;
    2. залучати за дорученням постійних комісій та секретаря Ради спеціалістів для підготовки документів».

Фінансове та матеріальне забезпечення

  1. Утримання Секретаріату проводиться за рахунок коштів міського бюджету, затверджених у встановленому порядку.
  2. Штатний розпис, кошторис Секретаріату затверджується начальником управління за погодженням з міським головою, секретарем Ради та управлінням фінансів відповідно до цього Положення, інших нормативно-правових актів України.
  3. Оплата праці працівників Секретаріату здійснюється у порядку, визначеному Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

Заключні положення

  1. Працівники Секретаріату мають службові посвідчення встановленого взірця, що затверджуються міським головою.
  2. Працівники Секретаріату несуть відповідальність за невиконання чи неналежне виконання своїх обов'язків згідно з чинним законодавством.

Комплексна програма підтримки громадських організацій

Програма є кроком міської влади у напрямку створення умов для широкого залучення громадського сектору до ефективного вирішення завдань розвитку міста та спільного пошуку нетипових цікавих методів розв'язання проблем, що стоять перед громадою. Метою Програми є залучення громадських організацій до участі у місцевому самоврядуванні та виконання завдань міської ради щодо розв'язання соціально-економічних проблем розвитку міста, створення сприятливих передумов для розвитку громадських організацій шляхом надання їм практичної, методичної і фінансової підтримки.

Програма надання фінансової підтримки громадським організаціям на реалізацію соціально-культурних проектів

Програма визначає мету, завдання, очікувані результати і механізм використання коштів, передбачених у міському бюджеті м. Львова для надання фінансової підтримки громадським та іншим неприбутковим організаціям (надалі — громадським організаціям. Метою Програми є залучення людських та матеріальних ресурсів громадських організацій і впровадження інноваційних підходів до реалізації соціально-економічної та культурної політики на муніципальному рівні

Програма висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів і посадових осіб у засобах масової інформації

Програма визначає правові, організаційні і фінансові основи регулювання відносин щодо співпраці органів місцевого самоврядування м. Львова з теле- і радіомовними організаціями, друкованими засобами масової інформації, інформаційними агентствами, іншими засобами масової інформації та суб'єктами господарювання з питань висвітлення її діяльності.

  • Участь в робочій групі та безпосередня розробка нової редакції Статуту територіальної громади м. Львова
  • Підготовка інформаційно-роз'яснювальних матеріалів «інформаційних карт» для львів'ян з міських адміністративних процедур.
  • Проведено Форум соціальних інвестицій що став інноваційною моделлю співпраці між громадськими організаціями, владою та бізнесом (http://www.fsi.lviv.ua/)