Управління з питань надвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Садовий Андрій Іванович — Міський голова Львова

Управління з питань надзвичайних ситуацій займається  координацією роботи усіх підпорядкованих ланок під час надзвичайної ситуації та забезпечення їх оперативної роботи; розробкою і реалізацією заходів щодо підтримання готовності усіх підпорядкованих  ланок до дій за призначенням щодо цивільного захисту населення під час надзвичайної ситуації; розробкою і реалізацією заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям.

Також управління займається організація навчання населення правилам користування засобами захисту, діям в нестандартних і несприятливих побутових умовах або в умовах надзвичайних ситуацій та терористичних проявів, організація практичних тренувань.

Графік роботи:

Понеділок09:00-18:00Четвер09:00-18:00
Вівторок09:00-18:00П'ятниця09:00-16:45
Середа09:00-18:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 13:45

Контакти:

79000, Львів, вул. Стефаника, 4
+38 (032) 261-41-07
+38 (032) 261-41-64

Відділи та підрозділи

Назва аварійно-диспетчерських службРежим роботиВипадки реагуванняНомер телефону
ПАТ «Львівобленерго»цілодобовоВідсутність електропостачання (пошкодження зовнішніх мереж електропостачання)

0 800 50-15-68 (безкоштовно)

1568

239-21-52

АДС ЛКП "Львівсвітло"цілодобовоаварії в електромережах вуличного освітлення272-92-92
ЦДС ЛМКП "Львівводоканал"цілодобовоаварії в системах водопостачання та каналізування

1551

245-91-20

ЕДС ЛМКП "Львівтеплоенерго"цілодобовоаварії в системах теплопостачання

1585

260-33-16

АДС ЛКП "Залізничнетеплоенерго"цілодобовоаварії в системах теплопостачання

262-64-51

292-01-87

АДС ЛКП "Львівелектротранс"цілодобовоаварії на електротранспорті

255-40-12

Львівське комунальне ремонтно-аварійне-підприємствоу будні дні із 17.00 до 08.00 у вихідні та святкові дні - цілодобовопошкодження внутрішньобудинкового електропостачання, пориви внутрішньобудинкових інженерних мереж (водопровід, каналізація та опалення)238-99-06
237-98-53
ЛКП "Аварійна служба Франківського району"у будні дні із 17.00 до 08.00 у вихідні та святкові дні - цілодобовопошкодження внутрішньобудинкового електропостачання, пориви внутрішньобудинкових інженерних мереж (водопровід, каналізація та опалення)263-25-61
МКП "Стихія" Личаківського районуу будні дні із 17.00 до 08.00 у вихідні та святкові дні - цілодобовопошкодження внутрішньобудинкового електропостачання, пориви внутрішньобудинкових інженерних мереж (водопровід, каналізація та опалення)275-06-11
ДКП "Трап" Шевченківського районуу будні дні із 17.00 до 08.00 у вихідні та святкові дні - цілодобовопошкодження внутрішньобудинкового електропостачання, пориви внутрішньобудинкових інженерних мереж (водопровід, каналізація та опалення)252-10-37
ЛКП "РАС" Залізничного районуу будні дні із 17.00 до 08.00 у вихідні та святкові дні - цілодобовопошкодження внутрішньобудинкового електропостачання, пориви внутрішньобудинкових інженерних мереж (водопровід, каналізація та опалення)

253-68-16

253-68-16

АДС ПАТ "Львівгаз"цілодобовопошкодження внутрішньо-будинкового газопостачання104

Документи

Громадська рада

Персональний склад Громадської ради:

  • Ратич Данило Олегович
    Громадська організація «Громадська Надія»
  • Грет Оксана Стефанівна
    Громадська організація «Антикорупційний моніторинг Львівщини»    
  • Дячишин Сергій Михайлович
    Громадська організація «Українська Спілка Учасників АТО»
  • Акер Ігор Ярославович
    Громадська організація «Правда і Закон»
  • Тхір Роман Васильович
    Громадська організація «Львівська обласна спілка соціального захисту бійців АТО та сімей загиблих»
  • Дуда Роман Ігорович
    Громадська організація «Розвиток громади»

Інформація про діяльність

  • Повноваження
  • Основні завдання
  • Положення
  • Програма
  1. Участь у реалізації державної політики у сфері цивільного захисту.
  2. Організація та участь у здійсненні заходів, пов'язаних з цивільним захистом, на території м. Львова.
  3. Організація відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
  4. Розроблення і здійснення заходів щодо підтримання готовності органів управління та сил Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області до дій за призначенням у мирний час та в особливий період.
  5. Здійснення разом з іншими виконавчими органами інформаційного забезпечення у сфері цивільного захисту, впровадження сучасних інформаційних технологій та створення бази даних з питань захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій.
  6. Участь у розгляді міською радою та її виконавчим комітетом питань з цивільного захисту і техногенної безпеки щодо запобігання виникненню та ліквідації надзвичайних ситуацій.
  7. Звернення з поданням до Львівського міського голови щодо прийняття рішень про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні чинного законодавства у сфері цивільного захисту.
  8. Надання у встановленому порядку інформації спеціально уповноваженим та правоохоронним органам щодо юридичних та фізичних осіб, винних у порушенні законодавства з питань захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, для притягнення їх до відповідальності згідно з чинним законодавством.
  9. Забезпечення розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідації їх наслідків, захисту та життєзабезпечення постраждалого населення.
  10. Координація діяльності сил Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
  11. Здійснення у межах своїх повноважень збору, накопичення, обробки, аналізу і оприлюднення інформації про стан техногенної та природної безпеки на адміністративній території м. Львова.
  12. Забезпечення оповіщення керівного складу, органів управління та сил Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області, населення міста про загрозу виникнення та виникнення надзвичайної ситуації.
  13. Підготовка та надання відповідним органам пропозицій щодо:
    1. Проектів державних, регіональних і місцевих програм удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій.
    2. Удосконалення законодавства у сфері цивільного захисту.
    3. Включення до проекту міського бюджету м. Львова витрат на розвиток і функціонування органів управління та сил Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту, здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій.
    4. Розподілу коштів резервного фонду міського бюджету м. Львова для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
    5. Складу та оснащення сил і засобів Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області.
    6. Створення спеціалізованих аварійно-рятувальних служб та формувань.
    7. Утворення та складу спеціальної комісії і штабу з ліквідації надзвичайних ситуацій, участь у їх роботі.
  14. Участь у:
    1. Прогнозуванні імовірності виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на території та об’єктах міста.
    2. Проведенні аналізу та розслідуванні причин виникнення надзвичайних ситуацій.
    3. Організації відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які проводяться силами Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захист Львівської області.
    4. Впровадженні у практику досягнень науки і техніки з питань запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, зменшення впливу негативних наслідків та проведення робіт з їх ліквідації.
    5. Здійсненні інженерно-технічних заходів цивільного захисту при розробленні містобудівної та проектної документації.
    6. Розробленні та організації здійснення заходів щодо евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій та зон можливих бойових дій в особливий період.
    7. Здійсненні антитерористичних заходів на території і об’єктах міста.
  15. Організація та у встановленому порядку здійснення контролю за створенням, накопиченням, збереженням, розподілом та цільовим використанням матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
  16. Забезпечення навчання з питань цивільного захисту посадових осіб органів управління та суб’єктів господарювання комунальної форми власності, здійснення підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях.
  17. Сприяння, під час проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, застосуванню за призначенням сил оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, спеціалізованих служб та формувань цивільного захисту.
  18. Організація роботи з планування укриття населення у захисних спорудах, ведення їх обліку, контроль стану утримання таких споруд, участь у роботі комісії з питань визначення їх стану.
  19. Спільно з департаментом з питань цивільного захисту Львівської обласної державної адміністрації, Головним управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області:
    1. Участь у перевірках готовності органів управління та сил Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області до виконання покладених на них завдань.
    2. Підготовка розрахунків для формування державного замовлення на матеріально-технічні засоби, необхідні для потреб органів управління та сил Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області.
    3. Підготовка пропозицій щодо потреби у засобах радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області.
  20. Організація накопичення, зберігання та своєчасна видача засобів радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області під час загрози виникнення або виникнення аварій на хімічно-небезпечних об’єктах в режимі "Повсякденної діяльності" та в особливий період.
  21. Організація роботи розрахунково-аналітичної групи з оцінки радіаційного і хімічного стану в умовах надзвичайних ситуацій.
  22. Організація та забезпечення роботи Міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій.
  23. Планування та координація роботи з формування страхового фонду документації відповідно до затверджених програм формування страхового фонду документації.
  24. Організація роботи із забезпечення готовності системи зв’язку та централізованого оповіщення.
  25. Організація роботи Міської комісії з питань евакуації.
  26. Забезпечення отримання та доведення до виконавчих органів міської ради розпоряджень про переведення Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області у вищі ступені готовності.
  27. Погодження проведення заходів з використанням феєрверків, піротехнічних засобів і вибухових речовин.
  28. Залучення до здійснення заходів, пов’язаних з запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій та їх виникненням, сили Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області згідно з планами взаємодії, а також окремих спеціалістів – за погодженням з їх керівниками.
  29. Заслуховування інформації суб’єктів господарювання незалежно від форми власності і підпорядкування про хід виконання завдань і заходів у сфері цивільного захисту.
  30. Залучення до обстежень будівель, споруд і територій спеціалістів інших спеціалізованих закладів для отримання висновків їх технічного стану і рівня загроз.
  1. участь у реалізації державної політики у сфері цивільного захисту;
  2. розроблення і реалізація заходів щодо підтримання готовності підпорядкованих органів управління і сил цивільного захисту (цивільної оборони) до дій за призначенням у мирний час і в особливий період;
  3. здійснення інформаційно-аналітичного забезпечення у сфері цивільного захисту;
  4. підготовка та перепідготовка особового складу підпорядкованих органів управління, сил цивільного захисту (цивільної оборони);
  5. організація навчання населення правилам користування засобами захисту, діям в нестандартних і несприятливих побутових умовах або в умовах надзвичайних ситуацій та терористичних проявів, організація практичних тренувань.
  6. здійснення разом з іншими виконавчими органами міської ради інформаційного забезпечення у сфері цивільного захисту, впровадження сучасних інформаційних технологій та створення бази даних з питань захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій.

Перелік послуг, які надаються управлінням з питань НС та ЦЗН ЛМР

Перелік послуг, що надаютьсяНормативно правовий акт, на підставі якого надаються адміністративні (державні) послуги
Погодження на проведення феєрверків у місті ЛьвовіЗакон України від 03.06.2004 року №  1745-IV "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту населення від впливу шуму" (із змінами),  постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 1992 року № 576 "Про затвердження Положення про дозвільну систему" (із змінами і доповненнями), Наказ МВС України від 23.12.2003 року № 1649 "Тимчасові правила обігу в Україні побутових піротехнічних виробів", ухвали сесії Львівської міської ради від 28.01.2010 року № 3166 "Про затвердження Правил дотримання тиші у громадських місцях на території м. Львова", від 17.12.2015р.  № 23 "Про заборону використання та реалізації феєрверків, салютів і піротехнічних виробів та території м.Львова"
Надання інформації та консультацій при підготовці містобудівної документації розроблення детальних планів забудови територій та проектів на будівництво об’єктів цивільного захисту у частині додержання вимог ЦЗ і техногенної безпеки

Кодекс цивільного захисту України затверджений Законом України № 5403-УІ від 02.10.2012 р. (Гл. 8 п.1. )

Положення про Управління з питань НС та ЦЗН ЛМР
Взаємодія оперативно-чергових та диспетчерських служб з обміну інформації щодо загрози або виникнення надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків.Постановами Кабінету Міністрів України від 9.01.2014р.  № 11 "Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту", від 16.12.1999 р. № 2303 "Про створення Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій" (із доповненнями), директиви начальника Цивільної оборони України — Прем'єр-міністра України від 20.10.1999 р. № 28-дск "Про регламент взаємодії центральних та місцевих органів виконавчої влади в межах Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій", рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 07.10.2011р.  № 888 "Про затвердження Положення про координацію та взаємне інформування між диспетчерськими службами підприємств, установ та організацій міста Львова", розпорядження Львівського міського голови від 21.04.2010р. № 131 "Про затвердження Положення про порядок інформаційної взаємодії в межах Львівської міської ланки територіальної підсистеми Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій", від 17.12.2013р. № 539 "Про затвердження Порядку функціонування Львівської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту"
Координація діяльності виконавчих органів міської ради, спеціалізованих служб цивільного захисту, суб’єктів господарювання, розташованих на території міста, незалежно від форм власності та підпорядкування, щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та проведення аварійно-рятувальних та відновних робіт.Кодекс цивільного захисту України,  постанови  Кабінету Міністрів України від 9.01.2014р.  № 11 "Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту", від 8.07.2015р.  № 469 "Про затвердження Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту" наказу МВС від 26.12.2014р.  № 1406 "Про затвердження Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та видів оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації", розпорядження Львівського міського голови від 29.12.2015р. № 562 "Про спеціалізовані служби цивільного захисту Львівської міської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області", від 29.12.2015р. № 563 "Про затвердження Положення про Львівську міську ланку територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту"
Організація збору та підготовки до утилізації металевої ртуті і небезпечних матеріалів від населення, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності на території м.ЛьвоваКодекс цивільного захисту України,Закони України  "Про відходи", "Про забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя населення", постанова  Кабінету Міністрів України від 09.01.2014р.  № 11 "Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту", наказ МНС України від 08.07.2009р. № 463 "Про затвердження методичних рекомендацій з організації і проведення демеркуризації", рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 17.10.2003р. "Про затвердження Правил збирання, зберігання, перевезення, утилізації та захоронення відходів у місті Львові"
Проведення евакуаційних заходів в разі загрози, або виникнення надзвичайних ситуацій

Кодекс цивільного захисту України,

постанови Кабінету Міністрів України від 30.10.2013р. № 841 "Про затвердження Положення проведення евакуації у разі загрози виникнення  або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру",  від 14.08.2013р. № 581 "Про затвердження Порядку здійснення компенсації вартості послуг і розміру фактичних (понесених) витрат суб'єкту господарювання та громадянину, транспортні засоби яких залучені для вивезення населення із зони надзвичайної ситуації, районів можливих бойових дій, та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України",

 наказ МНС України від 27.07.05 № 102 "Про затвердження Методичних рекомендацій з питань планування і організації транспортного забезпечення евакуаційних заходів у рази загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру та в особливий період"
Організація навчання населення та керівного складу суб’єктів господарювання незалежно від форм власності правилам користування засобами захисту, діям у надзвичайних і несприятливих побутових умовах або в умовах надзвичайних ситуацій та терористичних проявів.Постанови КМУ від 26.06.2013р. № 444 "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях", від 23.10.2013р. № 819 "Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту", наказ МВС України від 11.09.2014р. № 934 "Про затвердження Порядку організації та проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту"
Надання допомоги органам влади, підприємствам, установам і організаціям незалежно від форми власності у створенні та веденні страхового фонду документації (СФД)Закон України від 11 січня 2005 року № 2310-Р/ «Про страховий фонд документації України». Постанова Кабінету міністрів України від 13 березня 2002 року № 320 «Про затвердження положення про формування, ведення та використання обласного (регіонального) страхового фонду документації». Ухвала ЛМР від 30.05.2013 року № 2310 «Про затвердження Програми створення страхового фонду документації м. Львова на 2013- 2017 роки».
Розгляд скарг та звернень громадян і юридичних осіб. Закон України "Про звернення громадян" (із змінами), Указ Президента України від 7 лютого 2008 р. N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

Загальні положення

  1. Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення (надалі – управління) є виконавчим органом Львівської міської ради, утвореним на підставі ухвали міської ради від 06.07.2006 № 94 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання» і згідно з чинним законодавством України.
  2. Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді, виконавчому комітету міської ради, міському голові.Управління є постійним органом управління міської ланки Львівської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій (надалі – територіальна підсистема цивільного захисту).
  3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормами чинного законодавства України.Управління, у процесі виконання покладених на нього завдань, взаємодіє з управлінням з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації, виконавчими органами міської ради, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, об'єднаннями громадян.
  4. Управління є юридичною особою і відповідно до чинного законодавства має самостійний баланс, рахунки у територіальних представництвах Державного казначейства України та банківських установах, штампи і бланки встановленого зразка, печатку з зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

Основні завдання

Управління у межах своїх повноважень забезпечує:

  1. Виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови Львівської обласної державної адміністрації, ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та інших законодавчих актів України.
  2. Участь у реалізації державної політики у сфері цивільного захисту.
  3. Організацію відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
  4. Розроблення і здійснення заходів щодо підтримання готовності органів управління та сил міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та в особливий період.
  5. Здійснення разом з іншими виконавчими органами міської ради інформаційного забезпечення у сфері цивільного захисту, впровадження сучасних інформаційних технологій та створення банку даних з питань захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій.

Структура та організація

  1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до розпорядження міського голови у порядку, визначеному законодавством.Начальник управління є заступником начальника цивільного захисту (цивільної оборони) міста і несе відповідальність за стан цивільного захисту (цивільної оборони) у межах території міста.
  2. До складу управління входять такі структурні підрозділи:
    1. відділ планування та дій у надзвичайних ситуаціях;
    2. відділ захисту населення та територій.
  3. Відділи управління є структурними підрозділами управління і перебувають у безпосередньому підпорядкуванні начальника управління. Керівництво відділами здійснюють начальники. Заступник начальника управління, начальник відділу планування та дій у надзвичайних ситуаціях призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за поданням начальника управління та за погодженням з першим заступником міського голови у порядку, визначеному законодавством, а начальник відділу захисту населення і територій призначається на посаду та звільняється з посади начальником управління за погодженням з першим заступником міського голови. Інших працівників управління призначає на посади та звільняє з посад начальник управління.
  4. Начальники відділів безпосередньо підпорядковані начальнику управління, йому підконтрольні та підзвітні. Начальник відділу планування та дій у надзвичайних ситуаціях є заступником начальника управління, виконує обов'язки начальника управління у разі відсутності останнього.
  5. Безпосередні повноваження відділів управління та порядок діяльності визначаються окремими положеннями, які підлягають затвердженню начальником управління за погодженням з першим заступником міського голови.
  6. Управління видає накази організаційно-розпорядчого характеру.
  7. Начальник управління:
    1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед міською радою, міським головою, виконавчим комітетом та першим заступником міського голови за виконання покладених на управління завдань.
    2. Організовує діяльність управління, спрямовану на розроблення і здійснення заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації та визначає міру відповідальності керівників структурних підрозділів управління.
    3. Має право притягати до дисциплінарної відповідальності керівників структурних підрозділів та інших працівників управління.
    4. Підписує видані у межах компетенції управління накази, організовує перевірку їх виконання.
    5. Затверджує положення про структурні підрозділи управління та посадові інструкції працівників управління.
    6. Для керівників структурних підрозділів та інших працівників вирішує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.
    7. Забезпечує виконання вимог законодавства з питань проходження працівниками управління служби в органах місцевого самоврядування.
    8. Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління.
    9. Забезпечує у межах своїх повноважень підготовку проектів рішень виконавчого комітету, ухвал міської ради, розпоряджень міського голови.
    10. Бере участь у розгляді міською радою та її виконавчим комітетом питань цивільного захисту і техногенної безпеки, дій сил, що створені для запобігання виникненню та ліквідації надзвичайних ситуацій.
    11. Звертається з поданням до міського голови щодо прийняття рішень про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні законодавства у сфері цивільного захисту.
    12. Надає в установленому порядку інформацію спеціально уповноваженим та правоохоронним органам щодо юридичних та фізичних осіб, винних у порушенні законодавства з питань захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру для притягнення їх до відповідальності згідно із чинним законодавством.
    13. Скликає в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
    14. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

Компетенція управління

До компетенції управління відносяться такі повноваження:

  1. Забезпечення розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідації їх наслідків, захисту та життєзабезпечення постраждалого населення.
  2. Координація діяльності сил міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
  3. Здійснення у межах своїх повноважень збору, накопичення, обробки, аналізу і оприлюднення інформації про стан техногенної та природної безпеки на території міста.
  4. Забезпечення оповіщення керівного складу, органів управління та сил міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту, населення міста про загрозу виникнення та виникнення надзвичайної ситуації.
  5. Підготовка та надання відповідним органам пропозицій:
    1. до проектів державних, регіональних і місцевих програм щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;
    2. щодо удосконалення законодавства у сфері цивільного захисту;
    3. щодо включення до проекту міського бюджету витрат на розвиток і функціонування органів управління та сил міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту, здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;
    4. щодо розподілу коштів резервного фонду міського бюджету для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання матеріальної та фінансової допомоги населенню, яке постраждало внаслідок надзвичайних ситуацій;
    5. щодо складу та оснащення сил і засобів міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту;
    6. щодо створення спеціалізованих аварійно-рятувальних служб та формувань;
    7. щодо утворення та складу спеціальних комісій та штабів з ліквідації надзвичайних ситуацій, бере участь у їх роботі.
  6. Брати участь:
    1. у прогнозуванні ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на території та об'єктах міста;
    2. у проведенні аналізу та розслідуванні причин виникнення надзвичайних ситуацій;
    3. в організації відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що проводяться силами міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту;
    4. у впровадженні в практику досягнень науки і техніки з питань запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, зменшення впливу негативних наслідків та проведення робіт з їх ліквідації;
    5. в організації та проведенні підготовки органів управління та сил міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту, населення до дій у надзвичайних ситуаціях у мирний час та в особливий період, зокрема підготовки учнів загальноосвітніх шкіл і вихованців дошкільних закладів з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності;
    6. у здійсненні інженерно-технічних заходів цивільного захисту при розробленні містобудівної та проектної документації;
    7. у розробленні та організації здійснення заходів щодо евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій та зон можливих бойових дій в особливий період;
    8. у здійсненні антитерористичних заходів на території і об'єктах міста.
  7. Організація та в установленому порядку здійснення контролю за створенням, накопиченням, збереженням, розподілом та цільовим використанням матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
  8. Сприяння під час проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій застосуванню за призначенням сил Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, спеціалізованих та невоєнізованих формувань.
  9. Організація роботи з планування укриття населення у захисних спорудах, ведення їх обліку, контроль стану утримання таких споруд, участь у роботі комісії з питань визначення їх стану.
  10. Разом з районними відділами Головного управління МНС України в Львівській області:
    1. організація та проведення перевірок готовності органів управління та сил міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту до виконання покладених на них завдань;
    2. формування державного замовлення на матеріально-технічні засоби, необхідні для потреб органів управління та сил міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту;
    3. підготовка пропозицій щодо потреби в засобах радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту.
  11. Організація своєчасної видачі засобів радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту під час загрози виникнення або виникнення радіаційних і хімічних аварій та в особливий період.
  12. Організація роботи розрахунково-аналітичної групи з оцінки радіаційного і хімічного стану в умовах надзвичайних ситуацій.
  13. Організація та забезпечення роботи міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
  14. Планування та координація роботи з формування страхового фонду документації відповідно до затверджених програм формування страхового фонду документації.
  15. Організація роботи із забезпечення готовності системи зв'язку та централізованого оповіщення.
  16. Організація роботи міської евакуаційної комісії.
  17. Забезпечення отримання та доведення до виконавчих органів міської ради розпоряджень про переведення міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту у вищі ступені готовності.
  18. Погодження проведення феєрверків та інших заходів з використанням піротехнічних засобів і вибухових речовин.
  19. Виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.

Права управління

Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, управління має право:

  1. Одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
  2. Проводити перевірки виконання рішень ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, власних актів, а також законодавчих та інших нормативних актів з питань, віднесених до компетенції управління.
  3. Домагатися обов'язкового виконання наказів, вказівок, доручень, виданих у межах своїх повноважень, та у порядку і на підставах, визначених законодавством, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету і розпорядженнями міського голови.
  4. Скликати у встановленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
  5. Контролювати виконання власних наказів.
  6. Залучати до здійснення заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій та їх виникненням, сили міської ланки територіальної системи цивільного захисту згідно з планами взаємодії, а також окремих спеціалістів – за погодженням з їх керівниками.
  7. Заслуховувати інформацію посадових осіб підприємств, установ та організацій, незалежно від форми власності і підпорядкування, про хід виконання завдань і заходів у сфері цивільного захисту та в установленому законодавством порядку давати їм обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень вимог цивільного захисту.
  8. Здійснювати інші функції та повноваження, віднесені до компетенції управління, згідно з чинним законодавством.

Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності управління

  1. Управління утримується за рахунок бюджетних коштів, затверджених у встановленому порядку. Кошторис управління затверджує перший заступник міського голови за погодженням з департаментом фінансової політики
  2. Для забезпечення діяльності управління за ним на праві оперативного управління закріплюється майно, що є комунальною власністю територіальної громади.
  3. Працівники управління, крім водія спецмашини, є посадовими особами органу місцевого самоврядування, їх основні права, обов'язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законодавчими актами.
  4. Граничну чисельність працівників управління встановлює міський голова у межах загальної чисельності працівників виконавчих органів, затвердженої міською радою. Структуру управління затверджує виконавчий комітет.
  5. Штатний розпис управління затверджує перший заступник міського голови за погодженням з директором департаменту фінансової політики.

Відповідальність посадових осіб управління

  1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов'язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
  2. Посадові особи управління несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

Заключні положення

  1. Ліквідацію та реорганізацію управління проводить міська рада за поданням міського голови у порядку, визначеному чинним законодавством України.
  2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

В 2008 році управлінням підготовлено проект Програми створення страхового фонду документації в м. Львові на період 2008-2010 років, який було прийнято ухвалою сесії Львівської міської ради № 2102 від 25.09.2008 року.Управління контролює виконання цієї програми спільно із Західним регіональним центром Страхового фонду документації МНС України.

Також управлінням проводиться робота щодо здійснення контролю за виконанням Програми ремонту протипожежних систем автоматики і димовидалення житлових будинків підвищеної поверховості, що є у власності територіальної громади м. Львова, на період 2006-2010 років, схваленої рішенням виконкому від 01.04.2005 р. № 314.