ЛКП «Магістральне»

Оновлено: 05.04.2017, 15:05

Графік роботи:

Понеділок09:00-18:00Четвер09:00-18:00
Вівторок09:00-18:00П'ятниця09:00-16:45
Середа09:00-18:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Контакти:

79060, Львів, вул. Наукова, 32 а
+38 (032) 254-66-72 (гаряча лінія)
+38 (032) 263-31-08
+38 (097) 385-49-00

Документи

Інформація про фінансовий стан

Інформація про керівництво

  • Підпорядкування
  • Структура, принципи формування і розмір винагород

ЛКП «Магістральне» створене Львівською міською радою згідно з ухвалою міської ради від 13.06.2002р №1440 та підпорядковане Франківській районній адміністрації, що є представником власника-територіальної громади м. Львова і є органом, до сфери управління якого входить ЛКП.

Нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, отриманого підприємством у результаті його господарської діяльності, виходячи з встановленого посадового окладу згідно зі штатним розписом 3576 грн., і фактично відпрацьованого часу.

Інформація про діяльність

  • Основні завдання
  • Основна діяльність
  • Отримання прибутку від надання житлово-комунальних послуг, виконання робіт з ремонту житла, здійснення різних видів виробничої та комерційної діяльності;
  • Оперативне управління житловим фондом комунальної власності м. Львова;
  • Створення додаткових робочих місць за рахунок отримання прибутку, покращення економічних та  соціальних умов  трудового колективу підприємства.
  • Утримання житлових будинків та прибудинкової території;
  • забезпечення квартиронаймачів якісними житлово-комунальними послугами;
  • забезпечення належного санітарного, протипожежного та технічного стану  в місцях загального користування ;
  • забезпечення належного санітарного стану  прибудинкових територій;
  • забезпечення своєчасного надходження коштів від власників квартир за отримання житлово-комунальні послуги;
  • ремонтно-будівельні роботи (столярні, сантехнічні, штукатурні,малярні, покрівельні роботи, обслуговування і ремонт електричного обладнання,обслуговування димових та вентиляційних каналів);
  • роботи з благоустрою території;
  • розгляд заяв і скарг мешканців відповідно до законодавства.