ЛКП «Магістральне»

Оновлено: 18.07.2017, 23:37

Графік роботи:

Понеділок09:00-18:00Четвер09:00-18:00
Вівторок09:00-18:00П'ятниця09:00-16:45
Середа09:00-18:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Контакти:

79060, Львів, вул. Наукова, 32 а
+38 (032) 254-66-72 (гаряча лінія)
+38 (032) 263-31-08
+38 (097) 385-49-00
  • Структура

http://opendata.city-adm.lviv.ua/organization/lvivske-komunalne-pidpryyemstvo-mahistralne

Документи

Інформація про фінансовий стан

Інформація про керівництво

  • Підпорядкування
  • Структура, принципи формування і розмір винагород

ЛКП «Магістральне» створене Львівською міською радою згідно з ухвалою міської ради від 13.06.2002р №1440 «Про створення Львівських комунальних підприємств на базі ЖЕК Франківського району».

Підпорядковане Франківській районній адміністрації Львівської міської ради, відповідно до діючої структури Львівської міської ради, що затверджено ухвалою сесії міської ради №1467 від 09.02.2017 «Про затвердження переліку львівських комунальних підприємств у розрізі уповноважених органів та галузевих управлінь».

Нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, отриманого підприємством у результаті його господарської діяльності, виходячи з встановленого посадового окладу згідно зі штатним розписом 3576 грн., і фактично відпрацьованого часу.

Інформація про діяльність

  • Основні завдання
  • Основна діяльність
  • Отримання прибутку від надання житлово-комунальних послуг, виконання робіт з ремонту житла, здійснення різних видів виробничої та комерційної діяльності;
  • Оперативне управління житловим фондом комунальної власності м. Львова;
  • Створення додаткових робочих місць за рахунок отримання прибутку, покращення економічних та  соціальних умов  трудового колективу підприємства.
  • Утримання житлових будинків та прибудинкової території;
  • забезпечення квартиронаймачів якісними житлово-комунальними послугами;
  • забезпечення належного санітарного, протипожежного та технічного стану  в місцях загального користування ;
  • забезпечення належного санітарного стану  прибудинкових територій;
  • забезпечення своєчасного надходження коштів від власників квартир за отримання житлово-комунальні послуги;
  • ремонтно-будівельні роботи (столярні, сантехнічні, штукатурні,малярні, покрівельні роботи, обслуговування і ремонт електричного обладнання,обслуговування димових та вентиляційних каналів);
  • роботи з благоустрою території;
  • розгляд заяв і скарг мешканців відповідно до законодавства.