ЛКП «Південне»

Надання житлово-комунальних послуг.

Оновлено: 13.05.2017, 04:33

Графік роботи:

Понеділок09:00-18:00Четвер09:00-18:00
Вівторок09:00-18:00П'ятниця09:00-16:45
Середа09:00-18:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Контакти:

79071, Львів, вул. Кульпарківська, 131
+38 (032) 254-66-73 (гаряча лінія)
+38 (032) 263-33-70
+38 (067) 932-03-12
  • Структура
ПосадаПрізвище, ім'яКонтактний телефон
ДиректорКрюкова Романа Миронівна+38 (032) 263-33-70
Головний ІнженерФедорович Андрій Іванович+38 (032) 263-33-70
Майстер з поточного ремонту+38 (032) 263-33-70
Майстри з експлуатації житлового фонду+38 (032) 263-33-70
Головний бухгалтерРидванський Михайло Васильович+38 (032) 263-40-41
Бухгалтери-економісти+38 (032) 263-40-41
Секретар+38 (032) 263-33-70

Документи

Інформація про фінансовий стан

Інформація про керівництво

  • Підпорядкування

Створене Львівською міською радою, ухвалою №1440 від 31.01.2002 року.

Підпорядковане Франківській районній адміністрації Львівської міської ради, відповідно до діючої структури Львівської міської ради, що затверджено ухвалою сесії міської ради №1467 від 09.02.2017 «Про затвердження переліку львівських комунальних підприємств у розрізі уповноважених органів та галузевих управлінь».

Інформація про діяльність

  • Основні завдання
  • Основна діяльність
  • Отримання прибутку від надання житлово - комунальних послуг, виконання робіт з ремонту житла, здійснення різних видів виробничої та комерційної діяльності;
  • Створення додаткових робочих місць за рахунок отримання прибутку, покращення економічних та соціальних умов трудового колективу Підприємства;
  • Оперативного управління житловим фондом комунальної власності м. Львова;
  • Здійснення виробничої і господарської діяльності для підтримання переданої частини майна міської комунальної власності у відповідному технічному, санітарному та протипожежному стані;
  • Управління багатоквартирними будинками, забезпечення належного утримання, ремонту спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території з метою створення належних умов проживання;
  1. Належне утримання житлових будинків та прибудинкової території, згідно з Правилами користування приміщеннями житлових будинків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.1992р.№572 (надалі Правилами), незалежно від форми власності статусу квартир та нежитлових приміщень, які розміщені в житловому будинку ( ст. 10 Закону України" Про приватизацію державного житлового фонду);
  2. Забезпечення квартиронаймачів, власників квартир та нежитлових приміщень у житлових будинках якісними житлово-комунальними послугами;
  3. Забезпечення виконання власниками квартир та квартиронаймачами вимог Правил (надалі Правил);
  4. Забезпечення утримання будинків відповідно до наказу(надалі наказу) Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005р. №76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та при будинкових територій»,Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004р. №150, рішень органів місцевого самоврядування, діючого законодавства та договорів;
  5. Надання населенню та власникам нежитлових приміщень житлових будинків послуг з теплопостачання на опалення приміщень та гарячого водопостачання відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 630 «про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»;
  6. Забезпечення належного санітарного, протипожежного і технічного стану допоміжних приміщень та місць загального користування будинку, санітарного стану прибудинкової території та територій загального користування, технічний стан малих архітектурних форм;
  7. Забезпечувати своєчасне надходження коштів від власників квартир та нежитлових приміщень, квартиронаймачів за отримані послуги по утриманню будинку, прибудинкової території та послуги з теплопостачання;
  8. Здійснювати контроль за виконанням договірних зобов'язань організаціями, які надають окремі послуги з утримання будинку, прибудинкової території та послуги з теплопостачання;
  9. Забезпечення підготовки житлового фонду до експлуатації в весняно-літній та осінньо-зимовий періоди;
  10. Здійснення технічного контролю за станом житлового фонду. Проведення чергових та позачергових оглядів, поточного ремонту житлового фонду;
  11. Надання автотранспортних послуг;
  12. Обслуговування зелених насаджень;
  13. Надання населенню та юридичним особам додаткових платних послуг ( встановлення антени колективного користування);
  14. Надання додаткових платних послуг мешканцям приватного сектору;
  15. Контроль за утриманням будинків та прибудинкових територій ЖБК, МЖК, ОСББ, відомчих і приватних житлових будинків;
  16. Інші види діяльності, які не суперечать основній діяльності підприємства та діючому законодавству.