ЛКП «Сокільницьке»

Оновлено: 19.04.2017, 06:58

Графік роботи:

Понеділок08:00-17:00Четвер08:00-17:00
Вівторок08:00-17:00П'ятниця08:00-17:00
Середа08:00-17:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00
Дні прийому громадянЧас
Понеділок16:00-19:00
Середа08:00-11:00
Четвер16:00-19:00
1,3 субота місяця09:00-11:00

Контакти:

79071, Львів, вул. Наукова, 61
+38 (032) 254-66-74 (гаряча лінія)
+38 (032) 263-25-63
+38 (067) 738-24-97

Документи

Інформація про фінансовий стан

Інформація про керівництво

  • Підпорядкування
  • Структура, принципи формування і розмір винагород

ЛКП «Сокільницьке» створене Львівською міською радою згідно з ухвалою міської ради від 13.06.2002р №1440 та підпорядковане Франківській районній адміністрації, що є представником власника-територіальної громади м. Львова і є органом, до сфери управління якого входить ЛКП.

Нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, отриманого підприємством у результаті його господарської діяльності, виходячи з встановленого посадового окладу згідно зі штатним розписом 3576 грн., і фактично відпрацьованого часу.

Інформація про діяльність

  • Основні завдання
  • Основна діяльність
  • Отримання прибутку від надання житлово - комунальних послуг, виконання робіт з ремонту житла, здійснення різних видів виробничої та комерційної діяльності;
  • Створення додаткових робочих місць за рахунок отримання прибутку, покращення економічних та соціальних умов трудового колективу Підприємства;
  • Оперативного управління житловим фондом комунальної власності м. Львова;
  • Здійснення виробничої і господарської діяльності для підтримання переданої частини майна міської комунальної власності у відповідному технічному, санітарному та протипожежному стані;
  • Управління багатоквартирними будинками, забезпечення належного утримання, ремонту спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території з метою створення належних умов проживання.
  1. Належне утримання житлових будинків та прибудинкової території, згідно з Правилами користування приміщеннями житлових будинків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.1992р.№572(надалі Правилами), незалежно від форми власності статусу квартир та нежитлових приміщень, які розміщені в житловому будинку ( ст. 10 Закону України" Про приватизацію державного житлового фонду);
  2. Забезпечення квартиронаймачів, власників квартир та нежитлових приміщень у житлових будинках якісними житлово-комунальними послугами;
  3. Забезпечення виконання власниками квартир та квартиронаймачами вимог Правил (надалі Правил);
  4. Забезпечення утримання будинків відповідно до наказу(надалі наказу) Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005р. №76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та при будинкових територій»,Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004р. №150, рішень органів місцевого самоврядування, діючого законодавства та договорів;
  5. Надання населенню та власникам нежитлових приміщень житлових будинків послуг з теплопостачання на опалення приміщень та гарячого водопостачання відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 630 «про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»;
  6. Забезпечення належного санітарного, протипожежного і технічного стану допоміжних приміщень та місць загального користування будинку, санітарного стану прибудинкової території та територій загального користування, технічний стан малих архітектурних форм;
  7. Забезпечувати своєчасне надходження коштів від власників квартир та нежитлових приміщень, квартиронаймачів за отримані послуги по утриманню будинку, прибудинкової території та послуги з теплопостачання;
  8. Здійснювати контроль за виконанням договірних зобов'язань організаціями, які надають окремі послуги з утримання будинку, прибудинкової території та послуги з теплопостачання;
  9. Забезпечення підготовки житлового фонду до експлуатації в весняно-літній та осінньо-зимовий періоди;
  10. Здійснення технічного контролю за станом житлового фонду. Проведення чергових та позачергових оглядів, поточного ремонту житлового фонду;
  11. Надання автотранспортних послуг;
  12. Обслуговування зелених насаджень;
  13. Надання населенню та юридичним особам додаткових платних послуг ( встановлення антени колективного користування);
  14. Надання додаткових платних послуг мешканцям приватного сектору;
  15. Контроль за утриманням будинків та прибудинкових територій ЖБК, МЖК, ОСББ, відомчих і приватних житлових будинків;
  16. Інші види діяльності, які не суперечать основній діяльності підприємства та діючому законодавству.