ЛКП «Айсберг»

Оновлено: 12.02.2018, 07:10

Графік роботи:

Понеділок09:00-18:00Четвер09:00-18:00
Вівторок09:00-18:00П'ятниця09:00-16:45
Середа09:00-18:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Контакти:

79006, Львів, просп. Свободи, 39
+38 (032) 254-66-43 (гаряча лінія)
+38 (032) 255-42-16
+38 (098) 177-30-48
  • Структура
ПосадаПрізвище, ім'яКонтактний телефон
Директор
Робітники - профілактики
Робітники поточного ремонту
Робітники з утримання будинкового господарства
Водій вантажного автомобіля
Двірники
Прибиральник службових приміщень

Документи

Інформація про фінансовий стан

Інформація про керівництво

  • Підпорядкування
  • Структура, принципи формування і розмір винагород

Створене на базі державного комунального підприємства по обслуговуванню та ремонту житла “Айсберг” Галицького району наказом директора департаменту житлового господарства Львівської міської ради №44-А від 08.05.1998р.

Підпорядковане Галицькій районній адміністрації Львівської міської ради, відповідно до діючої структури Львівської міської ради, що затверджено ухвалою сесії міської ради №1467 від 09.02.2017 «Про затвердження переліку львівських комунальних підприємств у розрізі уповноважених органів та галузевих управлінь»

За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, отриманого Підприємством у результаті його господарської діяльності, виходячи з встановлених Керівнику:

  1. Посадового окладу згідно зі штатним розписом і фактично відпрацьованого часу.
  2. Премії у розмірі 50% нараховані від посадового окладу та фактично відпрацьованого часу за умови наявності прибутку до оподаткування, відсутності у звітному періоді аварій, випадків травматизму зі смертельними наслідками з вини Підприємства та заборгованості з виплати заробітної плати, але не більше 200% посадового окладу Керівника.

У разі невиконання Керівником обов’язків, визначених контрактом, зокрема невиконання фінансового плану Підприємства, премія зменшується або не виплачується за рішенням Уповноваженого органу.

Крім того, Керівникові може виплачуватись винагорода за підсумками роботи за рік відповідно до діючого на Підприємстві положення.

Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 24 календарних дні та щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці (ненормований робочий день), умови надання якої та тривалість встановлюються колективним договором Підприємства. Оплата відпусток провадиться, виходячи з його середньоденного заробітку, обчисленого згідно з чинним законодавством.

Керівник визначає час і порядок використання своєї щорічної відпустки (час початку та закінчення, поділу її на частини тощо) за погодженням з Уповноваженим органом.

Інформація про діяльність

  • Основні завдання
  • Основна діяльність
  1. Отримання прибутку від надання житлово-комунальних послуг, виконання робіт з ремонту житла, здійснення різних видів виробничої та комерційної діяльності;
  2. Створення додаткових робочих місць за рахунок отримання прибутку, покращення економічних та соціальних умов трудового колективу Підприємства;
  3. Оперативного управління житловим фондом комунальної власності м. Львова;
  4. Здійснення виробничої і комунально-господарської діяльності для підтримання в відповідному технічному стані переданої частини майнової міської комунальної власності у відповідному технічному, санітарному та протипожежному стані.
  5. Управління багатоквартирними будинками,забезпечення належного утримання,ремонту спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території з метою створення належних умов проживання.
  1. Належне утримання житлових будинків та .прибудинкової території згідно з Правилами користування, незалежно від форми власності статусу квартир та нежитлових приміщень, які розміщені в житловому будинку (ст.10 Закону України „Про приватизацію державного житлового фонду);
  2. Забезпечення квартиронаймачів, власників квартир та нежитлових приміщень у житлових будинках якісними житлово-комунальними послугами;
  3. Забезпечення виконання власниками квартир та квартиронаймачами вимог Правил користування приміщеннями житлових будинків та прибудинковими територіями;
  4. Забезпечення утримання будинків відповідно до Правил користування приміщеннями житлових будинків та прибудинкових територій, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 08.10.1992р. №572, Положенням про систему технічного обслуговування, ремонту та реконструкції житлових будинків в містах і селищах України, Затверджених Наказом державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 31.13.1991р. №135, Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004р., рішень органів місцевого самоврядування, діючого законодавства та договорів;
  5. Надання населенню та власникам нежитлових приміщень житлових будинків з теплопостачання на опалення приміщень та гарячого водопостачання відповідно до Правил надання населенню послуг з водопостачання, теплопостачання та водовідведення, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 30.12.1997р. № 1497;
  6. Забезпечення належного санітарного, протипожежного і технічного стану допоміжних приміщень та місць загального користування будинку, санітарного стану прибудинкової території та територій загального користування, технічний стан малих архітектурних форм;
  7. Забезпечувати своєчасне надходження від власників квартир та нежитлових приміщень, квартиронаймачів за отримані послуги по утриманню будинку, прибудинкової території та послуги з теплопостачання;
  8. Здійснення контролю за виконанням договірних зобов'язань організаціями, які надають окремі послуги з утримання будинку, прибудинкової території та послуги з теплопостачання; забезпечення підготовки житлового фонду до експлуатації в весняно-літній та осінньо-зимовий періоди;
  9. Здійснення технічного контролю за станом житлового фонду; проведення чергових та позачергових оглядів, поточного та капітального ремонтів житлового фонду;
  10. Надання автотранспортних послуг;
  11. Обслуговування зелених насаджень;
  12. Надання фізичним та юридичним особам додаткових платних послуг (антени колективного обслуговування);
  13. Контроль за утриманням будинків та прибудинкових територій ЖБК, МЖК, ОСІБ, відомчих і приватних будинків;
  14. Участь у роботі комісій по прийому на баланс відомчого житлового фонду, по прийому в експлуатацію житлових будинків після реконструкції та капітального ремонту, в експлуатацію. Житлових будинків нового будівництва;
  15. Інші види діяльності, які не суперечать основній діяльності підприємства та діючому законодавству, такі як:
    1. ремонтно-будівельна діяльність;
    2. будівництво несучих та огороджувальних конструкцій будівель та споруд;
    3. роботи по монтажу внутрішніх інженерних мереж та обладнання;
    4. роботи по захисту будівель, обладнання, мереж (світло діоди);
    5. монтаж та налагодження технологічного обладнання;
    6. роботи по благоустрою території;
    7. земляні роботи;
    8. столярні роботи;
    9. прокладка сантехнічних, каналізаційних та електричних мереж;
    10. виконання штукатурних, облицювальних, малярних робіт;
    11. виконання покрівельних робіт;
    12. обслуговування мереж електрообладнання, систем вентиляції ліфтового господарства;
    13. надання складських, вантажно-розвантажувальних послуг.

Здійснення тих видів діяльності, що потребують ліцензування, спеціального дозволу або погодження, проводиться підприємством після одержання у встановленому порядку відповідної ліцензії (дозволу) або погодження.

За дорученням Власника або Уповноваженого органу брати участь в роботі державних, робочих, технічних комісій з питань прийняття і здачі в експлуатацію житлових будинків, інженерних мереж та після їх капремонту.

За дорученням Власника або уповноваженого органу виступати замовником або вести контроль за виконанням всіх видів ремонтних робіт житлових будинків і споруд підрядними організаціями з укладанням угод.

Розгляд заяв і скарг мешканців у відповідності з чинним законодавством, вживати заходів по усуненню недоліків та надавати вичерпні відповіді заявникам.

Надання платних послуг громадян з питань оформлення та засвідчення відповідних документів, встановлення їх вартості;
Ведення прописки, виписки (реєстрація громадян за місцем проживання, в межах закріпленої території), ведення військового обліку громадян у відповідності до чинного законодавства.

Виконання робіт по забезпеченню безпечних умов експлуатації газових приладів у будинках, що є у міській комунальній власності згідно „Правил безпеки в газовому господарстві".

Надає підприємствам газового господарства всесторонню допомогу при проведенні ними технічного обслуговування газового обладнання житлових будинків, а також пропаганди „Правил безпечного користування газом серед населення".

Перевіряє стан димоходів, вентиляційних каналів, оголовків димоходів і контролює якість виконання вказаних робіт з реєстрацією результатів у спеціальному журналі, видає акти розрізів димовентканалів і довідки згідно ліцензій.
Підприємство діє на принципі самоокупності.