ЛКП «Айсберг»

Оновлено: 11.09.2017, 11:29

Графік роботи:

Понеділок09:00-18:00Четвер09:00-18:00
Вівторок09:00-18:00П'ятниця09:00-16:45
Середа09:00-18:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Контакти:

79006, Львів, просп. Свободи, 39
+38 (032) 254-66-43 (гаряча лінія)
+38 (032) 255-42-16
+38 (098) 177-30-48

Документи

Інформація про фінансовий стан

Інформація про керівництво

  • Підпорядкування

Створене на базі державного комунального підприємства по обслуговуванню та ремонту житла “Айсберг” Галицького району наказом директора департаменту житлового господарства Львівської міської ради №44-А від 08.05.1998р.

Підпорядковане Галицькій районній адміністрації Львівської міської ради, відповідно до діючої структури Львівської міської ради, що затверджено ухвалою сесії міської ради №1467 від 09.02.2017 «Про затвердження переліку львівських комунальних підприємств у розрізі уповноважених органів та галузевих управлінь»

Інформація про діяльність

  • Основні завдання
  • Основна діяльність
  1. Отримання прибутку від надання житлово-комунальних послуг, виконання робіт з ремонту житла, здійснення різних видів виробничої та комерційної діяльності;
  2. Створення додаткових робочих місць за рахунок отримання прибутку, покращення економічних та соціальних умов трудового колективу Підприємства;
  3. Оперативного управління житловим фондом комунальної власності м. Львова;
  4. Здійснення виробничої і комунально-господарської діяльності для підтримання в відповідному технічному стані переданої частини майнової міської комунальної власності у відповідному технічному, санітарному та протипожежному стані.
  5. Управління багатоквартирними будинками,забезпечення належного утримання,ремонту спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території з метою створення належних умов проживання.
  1. Належне утримання житлових будинків та .прибудинкової території згідно з Правилами користування, незалежно від форми власності статусу квартир та нежитлових приміщень, які розміщені в житловому будинку (ст.10 Закону України „Про приватизацію державного житлового фонду);
  2. Забезпечення квартиронаймачів, власників квартир та нежитлових приміщень у житлових будинках якісними житлово-комунальними послугами;
  3. Забезпечення виконання власниками квартир та квартиронаймачами вимог Правил користування приміщеннями житлових будинків та прибудинковими територіями;
  4. Забезпечення утримання будинків відповідно до Правил користування приміщеннями житлових будинків та прибудинкових територій, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 08.10.1992р. №572, Положенням про систему технічного обслуговування, ремонту та реконструкції житлових будинків в містах і селищах України, Затверджених Наказом державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 31.13.1991р. №135, Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004р., рішень органів місцевого самоврядування, діючого законодавства та договорів;
  5. Надання населенню та власникам нежитлових приміщень житлових будинків з теплопостачання на опалення приміщень та гарячого водопостачання відповідно до Правил надання населенню послуг з водопостачання, теплопостачання та водовідведення, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 30.12.1997р. № 1497;
  6. Забезпечення належного санітарного, протипожежного і технічного стану допоміжних приміщень та місць загального користування будинку, санітарного стану прибудинкової території та територій загального користування, технічний стан малих архітектурних форм;
  7. Забезпечувати своєчасне надходження від власників квартир та нежитлових приміщень, квартиронаймачів за отримані послуги по утриманню будинку, прибудинкової території та послуги з теплопостачання;
  8. Здійснення контролю за виконанням договірних зобов'язань організаціями, які надають окремі послуги з утримання будинку, прибудинкової території та послуги з теплопостачання; забезпечення підготовки житлового фонду до експлуатації в весняно-літній та осінньо-зимовий періоди;
  9. Здійснення технічного контролю за станом житлового фонду; проведення чергових та позачергових оглядів, поточного та капітального ремонтів житлового фонду;
  10. Надання автотранспортних послуг;
  11. Обслуговування зелених насаджень;
  12. Надання фізичним та юридичним особам додаткових платних послуг (антени колективного обслуговування);
  13. Контроль за утриманням будинків та прибудинкових територій ЖБК, МЖК, ОСІБ, відомчих і приватних будинків;
  14. Участь у роботі комісій по прийому на баланс відомчого житлового фонду, по прийому в експлуатацію житлових будинків після реконструкції та капітального ремонту, в експлуатацію. Житлових будинків нового будівництва;
  15. Інші види діяльності, які не суперечать основній діяльності підприємства та діючому законодавству, такі як:
    1. ремонтно-будівельна діяльність;
    2. будівництво несучих та огороджувальних конструкцій будівель та споруд;
    3. роботи по монтажу внутрішніх інженерних мереж та обладнання;
    4. роботи по захисту будівель, обладнання, мереж (світло діоди);
    5. монтаж та налагодження технологічного обладнання;
    6. роботи по благоустрою території;
    7. земляні роботи;
    8. столярні роботи;
    9. прокладка сантехнічних, каналізаційних та електричних мереж;
    10. виконання штукатурних, облицювальних, малярних робіт;
    11. виконання покрівельних робіт;
    12. обслуговування мереж електрообладнання, систем вентиляції ліфтового господарства;
    13. надання складських, вантажно-розвантажувальних послуг.

Здійснення тих видів діяльності, що потребують ліцензування, спеціального дозволу або погодження, проводиться підприємством після одержання у встановленому порядку відповідної ліцензії (дозволу) або погодження.

За дорученням Власника або Уповноваженого органу брати участь в роботі державних, робочих, технічних комісій з питань прийняття і здачі в експлуатацію житлових будинків, інженерних мереж та після їх капремонту.

За дорученням Власника або уповноваженого органу виступати замовником або вести контроль за виконанням всіх видів ремонтних робіт житлових будинків і споруд підрядними організаціями з укладанням угод.

Розгляд заяв і скарг мешканців у відповідності з чинним законодавством, вживати заходів по усуненню недоліків та надавати вичерпні відповіді заявникам.

Надання платних послуг громадян з питань оформлення та засвідчення відповідних документів, встановлення їх вартості;
Ведення прописки, виписки (реєстрація громадян за місцем проживання, в межах закріпленої території), ведення військового обліку громадян у відповідності до чинного законодавства.

Виконання робіт по забезпеченню безпечних умов експлуатації газових приладів у будинках, що є у міській комунальній власності згідно „Правил безпеки в газовому господарстві".

Надає підприємствам газового господарства всесторонню допомогу при проведенні ними технічного обслуговування газового обладнання житлових будинків, а також пропаганди „Правил безпечного користування газом серед населення".

Перевіряє стан димоходів, вентиляційних каналів, оголовків димоходів і контролює якість виконання вказаних робіт з реєстрацією результатів у спеціальному журналі, видає акти розрізів димовентканалів і довідки згідно ліцензій.
Підприємство діє на принципі самоокупності.