Актуально

Для працівників адміністративно-господарського управління Львівської міської ради проводять семінари щодо правильного спілкування з мешканцями. Саме ці посадовці найбільше комунікують з львів’янами, адже до складу адміністративно-господарського управління входить «єдине вікно» та диспетчерська служба. З метою підвищення рівня обслуговування мешканців для працівників відділу проводять професійні тренінги.

Перший такий семінар відбувся минулого тижня на тему професійного обслуговування мешканців: стандарти поведінки під час спілкування з людьми, культура спілкування, вміння уникати конфліктів, реагування на критику.

У Львівській міській раді продовжують робота над запровадженням системи управління якістю ISO 9001:2008. Зараз триває робота над збором інформації про процедури, які здійснюють управління міської ради. Основне завдання цього етапу роботи – це аналіз процедур з метою їх спрощення та підвищення прозорості.

З 13 травня звернутися до Львівської міської ради по консультацію чи зареєструвати документи мешканці зможуть після 18.00 години. Відділ адміністративних послуг – «єдине вікно» продовжив робочий графік і працюватиме до 19.00. Такі зміни у роботі відділу впроваджені для того, щоб львів’яни могли вирішити свої справи в мерії після роботи.

Пройти стажування у Львівській міській раді стало ще легше. В мерії розпочалася програма «Перший кар’єрний крок», в рамках якої львівські студенти мають можливість працювати разом із посадовцями, втілити запропонований проект, отримати рекомендації для майбутніх роботодавців.

У «єдиному вікні» Львівської міської ради проводять зміни для покращення обслуговування мешканців. У цьому працівникам міської ради допомагають самі відвідувачі. Незабаром «єдине вікно» стане повноцінним центром обслуговування мешканців.

У квітні у відділі адміністративних послуг розпочали проводити візуальні зміни. У вестибюлі відділу встановили міський телефонний зв'язок для відвідувачів, перенесли сенсорний екран, з якого можна довідатися про адміністративні послуги та інформацію про роботу Львівської міської ради. Також облаштували куток очікування для відвідувачів. Залишити свої побажання чи відгуки мешканці можуть у скриньці пропозицій або безпосередньо волонтерам чи працівникам.

Для вивчення громадської думки про якість обслуговування серед відвідувачів проводять соціологічне опитування.

У Львівській міській раді розпочали процес впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008. Мета цього проекту – спростити процедури міської ради та зробити їх більш прозорими для мешканців.

Управління внутрішньої політики запровадило програму «таємний клієнт». Суть цієї програми полягає у внутрішньому моніторингу роботи районних адміністрацій та ЛКП міста. За допомогою волонтерів проведено обстеження у приміщеннях усіх районних адміністрацій та ЛКП.

За результатами кожної перевірки «Адміністрація міського голови» підготувала звіт з фотоматеріалами. Серед зафіксованих порушень - відсутність інформації на спеціальних дошках, неналежно облаштовані туалетні кімнати, недостатня кількість стільців для відвідувачів тощо. Міський голова Андрій Садовий дав доручення головам районних адміністрацій терміново до 1 травня виправити ситуацію.

Міська влада Львова запрошує таксистів до співпраці, яка полягає у моніторингу ситуації на вулицях міста. З такою пропозицією до працівників таксі звернувся міський голова Андрій Садовий.