ЖКГ

Для того, щоб ліквідувати стихійну торгівлю сільськогосподарською продукцією на вулицях Городоцькій, А. Горської, Ю. Федьковича, М. Сар'яна, Героїв УПА міська рада прийняла рішення, яким дозволено встановити тимчасові торгівельні ряди на пл. Липневій.

Міський голова Львова Андрій Садовий зустрівся з представниками об’єднань мешканців багатоквартирних будинків. Це вже друга зустріч з головами ОСББ цього року.

Майже 3 млн євро грантових коштів залучила міська рада на розвиток інфраструктури Львова. Залучити їх вдалось в рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку.

Транспортні засоби автотранспортного парку ЛКП «Львівелектротранс» пройшли черговий щорічний техогляд. Представники Державтоінспекції оцінили технічний стан автотранспорту на «чотири з плюсом».

В четвер, 16 липня, буде підписано угоду про залучення фінансування від Європейського банку реконструкції та розвитку. Кошти передбачено на розвиток інфраструктури та міського електротранспорту Львова.

Для ЛКП «Львівелектротранс» з міського бюджету виділили 90 тис. грн на монтаж трамвайної колії на вул. Личаківській. Якщо сприятиме погода, із монтажем колії та контактно-кабельної мережі електротранспортники обіцяють справитися за два тижні.

ЛМКП «Львівтеплоенерго» активно проводить підготовку до нового опалювального сезону 2009-2010 р. Зараз до опалювального сезону підготовлено 27 котелень та 36 ЦТП, в стадії підготовки перебувають 26 котелень та 28 ЦТП.

ЛМКП «Львівтеплоенерго» закінчило роботи із заміни магістральної теплової мережі до ЦТП на вул. Науковій, 100. У результаті було відновлено гаряче водопостачання до 12 житлових будинків на вул. Науковій, 86-116 та Симоненка, 7-13.

Для того, щоб врегулювати проблемне питання, яке пов’язано з укладанням угод на постачання комунальних послуг та експлуатації будинку на вул. Є. Патона, 27, утворено спеціальну комісію.

Кількість повернень трамваїв у парк з технічних причин останнім часом суттєво зменшилася. У травні минулого року цей показник у першому трамвайному депо становив 15,64 %, а у другому – 6,36%. У травні цього року він зменшився до 3,72% і 0,87% відповідно. Це пояснюється тим, що третя частина випуску складається з німецьких вагонів, які були придбані у 2008 р. Їх стан набагато кращий від тих, які вже довший час експлуатуються на маршрутах.