ЛКП «Львівелектротранс» презентувало стратегію розвитку підприємства

ЛКП «Львівелектротранс» розробило стратегію розвитку підприємства. Під час сьогоднішнього сесійного засідання директор ЛКП «Львівелектротранс» Олег Береза розповів депутатам про основних 9 напрямків розвитку підприємства і шляхи їх реалізації.

«Основна візія ЛКП «Львівелектротранс», що наше підприємство має стати базовим перевізником у м. Львові. Для цього ми маємо забезпечити якісні послуги з перевезення львів’ян і гостей міста. Відповідно, для досягнення цієї цілі ми розробили основні 9 стратегічних напрямків розвитку підприємства:

  1. Розширення сфери надання послуг.
  2. Підвищення надійності перевезення.
  3. Підвищення регулярності перевезень.
  4. Підвищення експлуатаційної швидкості.
  5. Комфорт перевезень.
  6. Покращення комунікацій.
  7. Створення позитивного іміджу підприємства.
  8. Пошук додаткових джерел доходів, оптимізація собівартості.
  9. Формування ефективної команди.

Розширення сфери надання послуг — це будівництво нових трамвайних і тролейбусних ліній, ремонт вже існуючих, купівля нового рухомого складу з можливістю автономної роботи, купівля вживаного рухомого складу та зменшення інтервалу руху і розширення часових меж роботи транспорту.

Підвищення надійності перевезення — це аудит технічного стану рухомого складу і контактної мережі, реконструкція трамвайного і тролейбусного депо. По цьому вже є замовлені проекти, плануємо будівництво нового трамвайного депо на вул. Княгині Ольги. Також передбачаємо удосконалення системи обслуговування та ремонту рухомого складу і удосконалення системи постачання.

Підвищення регулярності перевезень передбачає зменшення транспортних квитків придбаних у водія, удосконалення системи преміювання працівників, удосконалення системи диспетчеризації, оптимізація системи розподілу транспортних засобів на маршруті, оптимізація розкладу руху.

Щодо підвищення експлуатаційної швидкості — це впровадження виділених смуг для громадського транспорту; збільшення кількості перехресть, на яких використовується адаптивне світлофорне регулювання з пріоритетом для руху громадського транспорту; впровадження інформаційної системи для складання розкладів руху на основі даних системи диспетчеризації, використання сучасних технологій та матеріалів під час капітального ремонту рухомого складу, а також під час реконструкції колії та контактної мережі, впровадження систем змащування реборд трамвайних коліс.

Підвищення комфортності передбачає впровадження єдиної нумерації маршрутів — тобто ми хочемо, щоб, наприклад, перших 20 номерів віддати трамваям, а далі це будуть тролейбусні номера, щоб було зручно і зрозуміло. Плануємо також будівництво сучасних мийок в трамвайному та тролейбусному депо, використання сучасних технологій та матеріалів під час капітального ремонту та обслуговування рухомого складу, колії та контактної мережі, удосконалення системи диспетчеризації, забезпечення справності систем опалення та кондиціонування (провітрювання) салону, обов’язкова вимога до нового рухомого складу, впровадження кнопок відчинення дверей (на новому рухомому складі), розроблення схеми розміщення наліпок з інформацією, зовнішньої та внутрішньої реклами, встановлення бортових електронних табло для номерів на назви маршруту, підтримка актуальної інформації на сайті підприємства, в тому числі оновлення сайту.

Покращення рівня комунікацій — комунікації з пасажирами (підтримка актуальної інформації на сайті підприємства, впровадження сервісу зворотного зв'язку від пасажирів, розширення системи інформування пасажирів на зупинках, розроблення бренду підприємства) та комунікації в межах колективу (впровадження електронної системи внутрішнього документообігу (доручення нарад, подання, службові записки тощо).

Формування позитивного іміджу підприємства передбачає ряд заходів, серед яких оновлення сайту підприємства, розроблення логотипу та бренду підприємства (в т. ч. корпоративні кольори, дизайн квитків, оголошення, шаблони презентацій, презентаційна продукція), впровадження спільних електронних абонементів з NextBike, парковками, музеями тощо, промоція пересування громадським транспортом, акцент на екологічності транспорту, розроблення єдиної лівреї (спосіб пофарбування) для усіх моделей трамваїв та тролейбусів, покращення умов праці в диспетчерських пунктах, розроблення схеми розміщення наліпок з інформацією, зовнішньої та внутрішньої реклами, встановлення електронних табло на рухомому складі для номерів на назви маршруту, акції та знижки для постійних пасажирів, впровадження єдиної форми одягу для водіїв та контролерів, розроблення корпоративного етикету та стандарту поведінки керівника, співпраця з професійними спільнотами, участь та організація HR-заходів, проведення соціальних заходів.

Пошук додаткових джерел доходів, оптимізація собівартості передбачає формування ефективної системи контролю оплати проїзду, тендери на розміщення внутрішньої та зовнішньої (за наявності) реклами на транспортних засобах, систематизація розміщення реклами та зовнішніх комунікацій на опорах контактної мережі, впровадження системи аналізу діяльності підприємства (не лише фінансової) та розрахунок очікуваного ефекту від впровадження різних заходів, співпраця з Львівською політехнікою та іншими науковими та навчальними закладами з метою пошуку нових кадрів та впровадження нових технологій.

І останнє — це формування ефективної команди. Для реалізації цього напрямку плануємо впровадження електронної системи внутрішнього документообігу, залучення молоді до роботи на робітничих професіях, забезпечення місця в гуртожитках для працівників з-поза Львова, службові відрядження працівників, зокрема закордон для підвищення кваліфікації, невідворотне покарання за пиятику на території підприємства, впровадження практики тімбілдінгів і здорового суперництва в колективі, участь та організація HR-заходів.

Щодо збільшення кількості рухомого складу, то у 1989 році у Львові було 227 трамваїв і 200 тролейбусів. Станом на 2017 рік руховий склад нашого підприємства налічував 65 трамваїв і 55 тролейбусів. Цього року ми вже додали 5 відремонтованих трамваїв на маршрути. Тому на лінії є вже 70 трамваїв. Також у наших планах на цей рік закупівля 30 вживаних трамваїв. У 2019 році, за рахунок фінансування ЄБРР, в планах закупівля 30 нових трамваїв. Щодо тролейбусів, то укладений договір і вже розроблена тендерна документація на придбання 50 тролейбусів. У кінці літа у нас буде визначено переможця. Тому протягом 2018−2019 р у нас з’явиться 50 нових тролейбусів. Також у 2019 році ми плануємо, можливо на лізингових умовах, можливо за рахунок бюджетних коштів, придбати ще 20 нових одиниць тролейбусів.

Важливою для нашого підприємства є схема розвитку нових трамвайних і тролейбусних ліній. Наше завдання і бачення. щоб електротранспорт заходив у кожний спальний район. Також важливою є реконструкція діючих ліній, щоб пришвидшити рух електротранспорту. Будемо проводити оптимізацію розкладів руху. Усі ці питання ми готові обговорювати і дискутувати щодо них.

На сьогодні також для нас є важливим запровадження нових форм оплати за проїзд. Введені нові електронні абонементи на сайті ЛКП «Львівелектротранс». Вчора запущена можливість розрахунку за проїзд банківськими картками. Також діє оплата через мобільний телефон", — доповів Олег Береза, директор ЛКП «Львівелектротранс».