Транспорт

. На її розробку Львівська міська рада залучила 500 тисяч євро гранту від урядового банку Німеччини KfW. Розробляє її німецький консорціум PTV AG – VCDB GMBH. Дана концепція дасть змогу впорядкувати рух у місті, визначити пріоритетні транспортні напрямки руху в місті та запропонувати вже готові проекти їх розвитку. Нагадаємо, що у Львові триває розробка власної стратегії розвитку міського транспорту. Розробляє її консорціум німецьких компаній PTV AG – VCDB GMBH. 19 грудня Львівська міська рада вже підписала з компанією угоду про співпрацю, що дала старт розробці загальноміської транспортної стратегії, покликаної адаптувати та розвинути усю транспортну мережу Львова, аби уникнути корків та «оживити» вулиці. Розробляється стратегія на 20 років. Концепція дасть змогу впорядкувати рух у місті, визначити пріоритетні транспортні напрямки руху в місті та запропонувати вже готові проекти їх розвитку. В результаті розробки концепції має бути визначено проекти в сфері дорожньої інфраструктури, громадського та міського транспорту, управління транспортними потоками розвитку міського транспорту на 20 років. Також Львову на безоплатній основі передадуть програмне забезпечення, що буде використовуватись при розробці даної концепції консорціумом PTV AG – VCDB GMBH. Одним з аспектів, що передбачатиме дана стратегія, є проведення трамвайної колії до стадіону до ЄВРО 2012.
Про способи вирішення проблеми паркування автотранспорту у Львові сьогодні говорили на спільному засіданні Ради з питань будівництва паркінгів, гаражів та автостоянок при Міністерстві регіонального розвитку та будівництва та містобудівної ради при управлінні архітектури. «Ми вже розробили схему розміщення багаторівневих паркінгів різних типів у Львові, а також погодили земельні ділянки щодо будівництва паркінгів у відповідних інстанціях у Києві. Зараз ми проводитимемо громадські слухання на цю тему і вже у березні можна буде оголошувати міжнародний конкурс на будівництво. Місто відчуває гостру необхідність будівництва багаторівневих паркінгів різних типів. Якщо говорити про центральну частину міста, то у Галицькому районі проживає понад 70 тисяч мешканців. За новими правилами потрібно передбачити одне паркомісце на шість квартир. Тому необхідно 5 тисяч паркомість тільки у Галицькому районі, це не враховуючи навчальних закладів, кінотеатрів, інших установ. Якщо говорити про загальну кількість паркомість у Львові, то ми виходимо з 200 тисяч до 2025 року. Зараз у місті налічується 50 тис. гаражів і стоянок різних типів. Згідно з новим генпланом їх буде ще 55 тисяч. Тобто нам бракує ще 100 тисяч паркомісць», – повідомив директор департаменту містобудування та інфраструктури Андрій Павлів. Заступник голови ради з питань будівництва паркінгів, гаражів та автостоянок Міністерства регіонального розвитку та будівництва України Юрій Тарас зауважив, що Інститут парковочних систем у Києві ввів в дію перший в Україні автоматизований паркінг, тому сьогодні є вже є реальністю. Механізований паркінг на 30% збільшує кількість паркомісць ніж звичайний. Адже завдання Міністерства полягає в тому, щоб показати місто яким чином воно може забезпечити себе необхідною кількістю паркомісць. Він також повідомив, що сьогодні інвестори готові вкладати кошти у цю сферу, адже вони розуміють, що паркінг щоденно і щогодинно приносить готівку, тобто є ліквідним і в них варто вкладати кошти. Проте інвестори ставлять певні вимоги перед органами місцевого самоврядування, зокрема забезпечення ліквідації стихійних парковок біля багаторівневих паркінгів, а також погодження в усіх необхідних інстанціях дозволів на будівництво. На засіданні також обговорювали практичне застосування різних типів паркінгів: залежні та незалежні типи конструкцій паркінгів, парковочні платформи, модульні автостоянки, підтягуючи пристрої тощо.
Графік руху міських трамваїв та тролейбусів відновлять наприкінці березні. За словами директора ЛКП «Львівелектротранс» Андрія Федоренка, це можна зробити і швидше, але це за умови вчасних і повних надходжень коштів з Державного бюджету. Нагадаємо, що з 12 січня графік руху міського електротранспорту було обмежено до 22:00. «Зміна графіку руху львівського електротранспорту – вимушений крок, на який пішло наше підприємство. Проведені дослідження пасажиропотоків свідчать про те, що основні пасажироперевезення трамваями та тролейбусами здійснюються до 21:00. Після зазначеного часу спостерігається суттєве зменшення кількості пасажирів, які користуються електротранспортом», —говорить директор ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Федоренко. Найбільше турбує державна політика у сфері виконання фінансових зобов’язань перед ЛКП «Львівелектротранс». Так із 29 млн 588 тис. грн. запланованої річної субвенції на 2009 рік 3 млн 125 тис. грн. – це борг за 2008 рік. При цьому вже за січень цього року при планових середньомісячних надходженнях у розмірі 2 млн. 150 тис. грн фактично надійшло – 0,59 млн грн. В результаті цього на підприємстві складна ситуація з виплатою заробітної плати працівникам. При цьому підприємство справно сплачує податки та відрахування у фонди. Міський електротранспорт перевозить безкоштовно понад 19 пільгових категорій пасажирів, за перевезення яких відшкодовуються кошти із бюджетів різного рівня; і 21 категорію громадян, за перевезення яких кошти взагалі не відшкодовуються. Витрати на їх перевезення мали б покриватися з Державного бюджету повністю. Проте комунальному підприємству щороку затверджують близько половини необхідної суми. І ті кошти надходять невчасно.
Про будівництво підземних паркінгів на площі Петрушевича, вул. Коперніка – вул. Стефаника та вул. Вітовського говоритимуть на громадських слуханнях, які відбудуться 18 лютого у великій сесійній залі о 16 годині. «Будівництво підземних паркінгів є дуже важливим не тільки в контексті підготовки до чемпіонату Євро 2012, а й для вирішення організації руху транспорту у центральній частині міста. Це стратегічний крок для налагодження паркування у місті», – каже директор департаменту містобудування та інфраструктури Андрій Павлів. Нагадаємо, що департамент містобудування та інфраструктури ЛМР звернувся в Державну службу з питань національної культурної спадщини, яка погоджує усі архітектурні проекти в історичному середовищі, зокрема в зоні ЮНЕСКО, щодо будівництва підземних паркінгів у центральній частині міста. Можливість спорудження підземних паркінгів в межах історичного ареалу на пл. Петрушевича, вул. Коперника – вул. Стефаника, вул. Батуринська, вул. Вітовського, зважаючи на вимоги Закону України «Про планування та забудову територій» повинне спочатку бути винесене на громадські обговорення. У Львові, вперше в Україні, було розроблено правила будівництва надземних та підземних паркінгів та ухвалою міської ради затверджена концепція розташування їх у місті.
Львів залучає Європейський банк реконструкції та розвитку до фінансування інфраструктурних об’єктів Львова. Львівська міська рада підписала угоду з ЄБРР про підготовку кредитного фінансування в обсязі 50 млн євро. Кошти передбачено на будівництво доріг у Львові. Всі об’єкти мають бути завершені за 3 роки. Підписанням даної угоди банк підтверджує свій намір співпрацювати з містом з метою підготовки до запланованого кредитного фінансування. Окрім того підписана угода потребуватиме ще погодження сесії Львівської міської ради. Угода про підготовку кредитного фінансування між Львівською міською радою та ЄБРР є угодою про наміри укладення кредитної угоди між ЄБРР та Львівською міською радою. Підписанням даної угоди банк підтверджує свій намір співпрацювати з містом з метою підготовки до запланованого кредитного фінансування. Планований розмір кредиту: 1 — й транш – до 25 млн. євро; 2 — й транш: на суму 25 млн. євро без зобов’язання щодо надання коштів, можливість надання якого буде залежати від умов та положень, які мають бути визначені в наступних договорах, зокрема кредитною угодою. Водночас дана угода не породжує жодних юридичних зобов'язань здійснювати чи приймати кредитне фінансування, а банк береться залучити ще таку ж суму двома траншами від Європейського інвестиційного банку. Наступним кроком, у випадку досягнення відповідних домовленостей між банком та Львівською міською радою, повинно стати укладення кредитної угоди. Ніяких зобов’язань міська рада за цим договором не несе, окрім сплати комісії в розмірі 40 тисяч євро за оцінку проектів. Це внесок міської ради у співпрацю з банком. Натомість банк зі свого боку як вклад в співпрацю залучає та оплачує послуги консультантів. Зокрема від ЄБРР в місті вже з 12 січня працює консультант. Він спільно з міською радою визначав пріоритетні проекти фінансування. «Підписання даної угоди Львів розпочинає другий проект співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку», – зауважив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Кіраль. Нагадаємо, що Львів вже працює із ЄБРР по проекту виведення «Львівелектротранс» на рівень прибутковості. 13 серпня 2008 року, Львівська міська рада та ЛКП «Львівелектротранс» підписали рамкову угоду з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) на отримання кредитної лінії у розмірі 30 млн. євро для здійснення заходів по виводу ЛКП «Львівелектротранс» на рівень прибутковості. Натомість вже 25 вересня сесія Львівської міської ради затвердила угоду між Європейським банком реконструкції та розвитку, ЛКП «Львівелектротранс» і Львівською міською радою про наміри щодо підготовки кредитного фінансування. Погодження депутатів дало старт співпраці Львівської міської ради з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). В рамках цієї угоди Львів отримає 1,4 млн. євро у вигляді грантових коштів. В рамках цієї співпраці Компанія Poyry Infra, що займалась розробкою концепції всіх основних транспортних коридорів Європи, вже працює на ЛКП «Львівелектротранс». Компанія займається розробкою бізнес — плану для підприємства. Довідка про Європейський банк реконструкції та розвитку Європейський банк реконструкції та розвитку є найбільшим фінансовим інвестором в Україні. За даними на 1 січня 2009 р. він узяв зобов'язання щодо надання інвестицій на суму 4,1 млрд. євро в рамках 170 проектів
У зв’язку з будівництвом житлового будинку до 25 травня 2009 року обмежено рух транспорту по вул. Стороженка, 6. У місцях проведення робіт встановлено відповідні дорожні знаки та щити загородження. До 25 травня 2009 року дорожнє покриття вулиці буде відновлено.
Цього року у Львові встановили та замінили понад 600 нових дорожніх знаків на загальну суму 370 тис. грн. Крім того, на відремонтованій площі Торговій встановили близько 60 нових дорожніх знаків. У наступному році встановленням дорожніх знаків займатимуться районні адміністрації.
6 січня на будівельній ділянці стадіону до ЄВРО 2012 на вул. Стрийській – кільцевій дорозі Львова міський голова Львова Андрій Садовий разом із іншими працівниками міської ради, а також будівельниками «Азовінтексу» зустрічатиме першу різдвяну зірку та проведе Святу Вечерю. Згідно з українськими традиціями будівельникам приготують 12 пісних страв, а львівські діти привітають їх вертепом та колядою.
Вже другий рік поспіль асоціація «Львівське таксі» проводить благодійну акцію «Львівські таксисти допомагають багатодітним сім’ям Львова». Сьогодні представники асоціації завітають до багатодітних сімей, які належать до ЛОГО «Спілка багатодітних сімей Львівщини «Щаслива родина» та вручать їм грошові подарунки. Таких сімей буде три. «Цього року ми допоможемо фінансово трьом сім’ям. Знаю точно, що одна родина планує придбати за подаровані гроші холодильник, ще одна – сплатити борги за комунальні послуги та тепло», —сказав заступник голови асоціації «Львівське таксі» Остап Дума. Нагадаємо, минулого року від асоціації «Львівське таксі» грошову допомогу у розмірі по 3 тис. 300 грн отримали три багатодітні сім’ї Львова – Хомченко, Снігур та Галущак.
В січні 2009 року Львів отримає 500 тисяч євро гранту на стратегію розвитку міського транспорту. За результатами підписаного нещодавно договору про розробку даної стратегії між департаментом містобудування ЛМР і німецьким консорціумом PTV AG – VCDB GMBH вже підготовано контракт на її фінансове забезпечення. «Угода, що буде підписана в січні, – це рамкова угода співпраці між банком KfW і Львівською міською радою по питанню фінансування цієї концепції. Місто виступає як реципієнт та посередник цієї допомоги. Надаватиме кошти Урядовий банк Німеччини KfW. А безпосереднім донором є міністерство навколишнього середовища, охорони природи і ядерної безпеки Німеччини», – зауважив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Кіраль. Нагадаємо, що19 грудня Львівська міська рада підписала з компанією PTV AG – VCDB GMBH угоду, що дає старт розробці загальноміської транспортної стратегії, що покликана адаптувати та розвинути усю транспортну мережу Львова, аби уникнути корків та «оживити» вулиці. Розроблятись стратегія буде за грантові кошти Урядового банку Німеччини KFW у сумі 500 тис євро тривалістю на 20 років. В результаті розробки концепції має бути визначено проекти в сфері дорожньої інфраструктури, громадського та міського транспорту, управління транспортними потоками розвитку міського транспорту на 20 років. Також Львову на безоплатній основі передадуть програмне забезпечення, що буде використовуватись при розробці даної концепції консорціумом PTV AG – VCDB GMBH. Одним з аспектів, що передбачатиме дана стратегія є проведення трамвайної колії до стадіону до ЄВРО 2012. PTV AG – VCDB GMBH відома своїми проектами в Австралії та Німеччині. Останнім її відомим проектом був бізнес — план для Дубаї (Об’єднані Арабські Емірати).