Як повідомили в КП «Адміністративно-технічне управління», у першому півріччі 2017 року до міського бюджету за тимчасове користування місцями для розміщення рекламних конструкцій надійшло 11 027 141 грн, що на 8,6% більше, ніж за аналогічний період минулого року, а також є тенденція до зменшення кількості чинних дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

фото: Олександр Мазуренко
Фото: Олександр Мазуренко

Економічний відділ, який забезпечує надходження до міського бюджету від розміщення зовнішньої реклами, щорічно збільшує суми надходжень. Якщо у 2014 році надходження від розміщення реклами становили майже 10 млн. грн., то вже у 2015 році –  близько 16 млн. грн., у 2016 році місто отримало близько 24 млн. грн. Натомість у першому півріччі 2017 року від розміщення реклами надійшло вже понад 11 млн. грн.

«Динаміка зростання надходжень до бюджету є позитивною, оскільки у 2017 році тарифи на розміщення зовнішньої реклами скориговано на індекс інфляції за 2016 рік (відповідно до Порядку надання місць для розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами). Водночас спостерігаємо тенденцію до зменшення кількості діючих дозволів на розміщення зовнішньої реклами: станом на 01.07.2016 – це був 3501 дозвіл, а станом на 01.07.2017 – 3426 дозволів», - зазначає в.о. директора КП  «Адміністративно-технічне управління» Леонід Назаренко.

Нагадаємо, такі надходження забезпечуються шляхом плати рекламорозповсюджувачів, згідно з виданими дозволами за користування місцями для розміщення засобів зовнішньої реклами, штрафів за самовільне встановлення рекламних конструкцій та сплатою пені за несвоєчасне внесення оплати.