Впродовж 14-21 квітня на «Гарячій лінія міста» зареєстровано 1 500 звернень. Найбільше мешканці звертались з питань житлового господарства, благоустрою, транспорту та ліфтів. Загалом за цей час відділ прийняв 4 000 дзвінків.

Зокрема, з питань житлового господарства зареєстровано 980 звернень, транспорту – 63,  ліфтів – 64, благоустрою – 77 звернень.

Також працівники відділу «Гаряча лінія міста» опрацьовують звернення, які надходять на «Гарячу лінію області». За тиждень таких звернень було опрацьовано 128. З них 47 звернень щодо невивозу сміття, і це становить 37 % від усіх звернень, що надійшли на «Гарячу лінію області». Щодо порушених термінів розгляду звернень, які надходять з «Гарячої лінії області», станом на 18 квітня у Львівській міській раді  на контролі було 173 звернення,  з них 140 щодо невивозу сміття. Це становить 81 % всіх протермінованих звернень.