За словами начальника відділу «Гарячої лінії міста» Віри Фрис, нове програмне забезпечення дозволило скоротити термін опрацювання звернення від мешканця. Раніше цей процес тривав від 90 до 120 секунд, натомість сьогодні звернення опрацьовується впродовж 76,6 секунд.

фото: Олександр Мазуренко
Фото: Олександр Мазуренко

«Час закриття звернення зменшився тому, що воно потрапляє безпосередньо до виконавця звернення в роботу. Це забезпечує отримання більшої кількості дзвінків, які може опрацювати кол-центр, і таким чином, збільшує можливість наших мешканців додзвонюватись на «Гарячу лінію міста», - наголосила Віра Фрис.

Зазначимо, що рівень доступності «Гарячої лінії міста» становить 81% – це та кількість людей, яка додзвонилась у перші 20 секунд після з’єднання з оператором.

Додамо, що всі ЛКП Львова мають свої «Гарячі лінії», і це дозволяє приймати звернення від мешканців по кожному району міста окремо та оперативно реагувати на кожне звернення.