Мешканці міста вже декілька місяців мають змогу телефонувати на короткий номер 1580 не лише зі стаціонарного телефону, а й з мобільного – безкоштовно абоненти операторів Vodafone та Лайфселл. Зараз на «Гарячу лінію міста» щомісячно надходить близько 60% дзвінків з мобільного телефону. Тож наразі чекають відповіді від оператора Київстар, щоб забезпечити максимальну доступність для львів’ян з мобільних телефонів безперешкодно користуватись послугами «Гарячої лінії». Про це повідомила директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.

фото: Олександр Мазуренко
Фото: Олександр Мазуренко

«Відділ «Гаряча лінія міста», будучи невід’ємною ланкою взаємодії між міською владою, відповідними службами та громадою міста, також надає важливу соціальну підтримку, щоденно обслуговуючи сотні дзвінків мешканців нашого міста. Співпраця з мобільними операторами є дуже важливою, щоб мешканець міг у будь-який час знати про те, що якщо є проблема – він може одразу розповісти про неї, зателефонувавши на «Гарячу лінію міста». Цього року нам вдалося налагодити співпрацю з двома мобільними операторами –  «Vodafone Україна» та «Лайфселл». Зараз чекаємо на оголошення позитивного рішення про співпрацю з оператором «Київстар».

Зазначимо, що рівень доступності «Гарячої лінії міста» становить 81% – це та кількість людей, яка додзвонилась у перші 20 секунд після з’єднання з оператором. Зараз тривалість обробки одного дзвінка на «Гарячій лінії» становить 76,6 секунд.

Додамо, що щоденно «Гаряча лінія міста» опрацьовує понад 1 тис. дзвінків. Також всі ЛКП Львова мають свої «Гарячі лінії», і це дозволяє приймати звернення від мешканців по кожному району міста окремо та оперативно реагувати на кожне звернення.