Влада

Сьогодні, 6 вересня, під час апаратної наради міський голова представив призначеного на посаду директора ЛК «АТП № 1» Ореста Хамулу. Ореста Романовича прийнято на цю посаду за контрактом.

Сьогодні, 4 вересня, працівники СБУ отримали копії документів в управлінні освіти Львівської міської ради, які стосувалися електронної реєстрації дітей у дошкільні навчальні заклади. Як повідомили в управлінні освіти, жодних обшуків не проводили.

Львівська міська рада погоджується із зауваженнями, які висловила Асоціація міст України щодо Проекту Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо здійснення державного контролю за відповідністю рішень органів місцевого самоврядування Конституції та законам України». Цей Законопроект суперечить Конституції України і Європейській хартії місцевого самоврядування.

У суботу, 2 вересня, відбудеться «Суботня тусовка: прибираємо ZAVOД», з метою перетворити локацію заводу РЕМА в комфортне місце для кожного, адже скоро там відбудеться Форум електронного врядування 451 °Е

Найзатребуванішою у Центрах надання адміністративних послуг Львова залишається послуга з оформлення і видачі паспортів. З травня цього року у ЦНАПах запрацювала друга робоча станція, і це дало змогу обслуговувати вдвічі більше містян. Загалом впродовж січня – липня цією послугою вже скористалися 14 130 осіб. Водночас, через підвищений попит, є незначні затримки у видачі паспортів. Про це повідомили у департаменті адміністративних послуг ЛМР.

Завдяки новому програмному забезпеченню, яке встановили для «Гарячої лінії міста», зателефонувати мешканцям тепер значно простіше, а всі звернення обробляються в автоматичному режимі. Окрім того, зателефонувати на короткий номер 15-80 тепер можна не лише зі стаціонарного телефону, як було раніше, а й з мобільного – така опція доступна для абонентів операторів Vodafone та Лайфселл. Також працює окремий портал 15-80 http://1580.lviv.ua/, зайшовши на який, можна дізнатись актуальну інформацію про роботу служб міста.

Окрім абонентів мобільного оператора Vodafone, для яких дзвінки на короткий номер «Гарячої лінії міста» 1580 були доступні з 21 квітня, від сьогодні, 15 серпня, зателефонувати на 1580 з мобільного можуть і абоненти оператора Лайфселл. Тож наразі чекають відповіді від оператора Київстар, щоб забезпечити максимальну доступність для львів’ян з мобільних телефонів безперешкодно користуватись послугами «Гарячої лінії». Про це повідомила директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.

За словами директора департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентини Бартошик, нове програмне забезпечення «Гарячої лінії міста» дозволило скоротити термін опрацювання звернення від мешканця. Раніше цей процес тривав від 90 до 120 секунд, натомість сьогодні звернення опрацьовується впродовж 80 секунд.

Як розповіла начальник відділу «Гаряча лінія міста» ЛМР Віра Фрис, нове програмне забезпечення, яке встановили для кол-центру, дає змогу прослухати виконавцю робіт звернення, з яким зателефонував мешканець на «Гарячу лінію».

Як повідомила директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик, у будні дні кол-центр «Гаряча лінія міста» опрацьовує 1000-1200 дзвінків від мешканців, у вихідні дні – 600 дзвінків. Динаміка звернення залишається незмінною.