Мандрівники усього світу визнали львівський ТІЦ бездоганним

TripАdvisor нагородив міський центр туристичної інформації Львова сертифікатом відмінної якості.

«Наявність сертифікату відмінної якості від TripАdvisor є значною конкурентною перевагою, адже це означає, що абсолютна кількість мандрівників з усього світу, які скористались сервісом львівського ТІЦ, охарактеризували його як бездоганний. Це надає потенційному гостю більше причин, аби обрати саме цей ТІЦ серед багатьох інших», -  зазначають в TripАdvisor.

«Отримання сертифікату від TripАdvisor є великою честю для нас, адже ним нагороджують лише тих, хто незмінно дотримується високих стандартів якості в обслуговуванні своїх відвідувачів та надає першокласний сервіс. Будемо намагатися і надалі відповідати цим високим стандартам,  вдосконалюватися, аби стати ще кращими», -  зазначає в.о. директора Центру туристичної інформації Володимир Площанський.

«Ця відзнака прийшла до нас не випадково. Ми багато працювали над покращенням сервісу, зокрема інформаційного. В рамках кампанії «Привітне місто», яку започаткувала міська рада у 2012 році, ми встановили критерії якості сервісу «5 зірок» та працювали із закладами індустрії гостинності щодо впровадження цих високих стандартів обслуговування. Адже перш, ніж вимагати від когось доброї роботи, почни зі себе та покажи власний приклад. Тому те, що ми маємо сьогодні у Львові хороший сервіс - це результат важкої командної роботи усіх гравців туристичного кластеру», - додає начальник управління туризму Галина Малець.

Довідка

TripAdvisor — американський веб-сайт, що дозволяє своїм користувачам спланувати майбутню подорож до будь-якої країни світу на основі відгуків зареєстрованих користувачів, які вони залишають на сайті.

З 2010 року сертифікатом якості нагороджуються підприємства готельного та туристичного бізнесу, які незмінно надають першокласне обслуговування. Цією відзнакою відзначаються ті компанії, які постійно отримували відмінні відгуки мандрівників на сайті TripAdvisor протягом попереднього року. Організації, що отримали сертифікат якості, розташовані у всіх куточках світу і постійно надають гостям бездоганний сервіс.

Сертифікат якості мають право отримати власники житла чи закладів громадського харчування по всьому світу.

Як визначаються володарі сертифіката якості?

Щоб визначити володарів сертифікату якості, використовуються різні матеріали, створені користувачами. Враховуються  оцінки у відгуках, загальну оцінку об'єкта, кількість і актуальність відгуків. Для отримання сертифікату якості підприємство має відповідати таким критеріям:

• Середня оцінка об'єкта на TripAdvisor не повинна бути нижче 4 балів з 5.

• Об'єкт повинен зібрати мінімальну кількість відгуків.

• Об'єкт повинен бути зареєстрований на сайті TripAdvisor протягом як мінімум 12 місяців.