У салоні кожного маршрутного транспортного засобу повинен бути номер телефону підприємства, яке обслуговує маршрут, Управління захисту прав споживачів, та „гарячої лінії» управління транспорту та зв’язку.

  • Якщо такі номери відсутні, то необхідно записати державний номерний знак цього маршрутного таксі і з допомогою працівників ДАІ або в Управлінні транспорту і зв»язку міської ради дізнатися, яке підприємство розпоряджається цим транспортним засобом.
  • Для покарання порушників законодавства потрібно написати скаргу з детальним описом правопорушень, зазначенням номера машини, дати, коли були зафіксовані порушення. Скаргу можна подавати в Управління транспорту і зв»язку чи Управління захисту прав споживачів.
  • Контроль за дотриманням угод на перевезення здійснює управління транспорту і зв»язку Львівської міської ради, тому його працівники мають повноваження здійснювати перевірки за фактами, наведеними у скаргах пасажирів.

Поскаржитися на незадовільну роботу можна в:

  • Управління транспорту і зв»язку: вул. Сахарова, 2, тел.: +38 (032) 261-55-66,
  • Управління у справах захисту прав споживачів: просп. Чорновола, 59, тел: 231-76-93, 231-83-63

Електротранспорт

  • Вартість проїзду в електротранспорті становить 2 грн., а для студентів та учнів — 1 грн. Квитки на проїзд у електротранспорті можна придбати у кіосках на зупинках, а також у водіїв трамваїв і тролейбусів під час зупинки. Бажано без решти;
  • Право на проїзд у електротранспорті дає тільки закомпастований квиток;
  • У електротранспорті Львова діють місячні абонементні картки. Вартість картки на проїзд у трамваї чи тролейбусі становить 70 грн., а на проїзд в обох видах транспорту — 100 грн. Для учнів та студентів встановлено пільгові ціни на місячні абонементні картки: картка на один вид електротранспорту вартує 35 грн., а трамвайно-тролейбусна — 50 грн.;
  • Місячні проїздні картки можна придбати у кіосках ЛКП «Львівелектротранс» на зупинках «Аквапарк», «вул. Шота Руставелі», «вул. Степана Бандери» (зупинка тролейбусів № 2, 9, 10, 20), у відділі зборів «Львівелектротранс» за адресою вул. Сахарова, 2, а також у кіосках із пресою;
  • Штраф за безквитковий проїзд складає 40 грн.;
  • Недійсні посвідчення на право пільгового проїзду вилучаються працівниками ЛКП «Львівелектротранс», що здійснюють контроль за оплатою проїзду.

При виникненні конфліктних ситуацій пасажир може звертатися до:

  • Адміністрації підприємства «Львівелектротранс», вул. Сахарова, 2, тел: +38 (032) 238-68-50,
  • Управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради, вул. Сахарова,2, тел.: +38 (032) 261-55-66

Таксі

  • щоб уникнути незручних ситуацій, потрібно користуватися послугами тільки легального таксі. Таксомотор повинен бути обов’язково обладнаний лічильником.
  • у Львові для фірм, які належати до асоціації «Львівське таксі», існує єдиний тариф на перевезення у таксі — 15 гривень при посадці у машину і по 3 гривні — за кожен наступний кілометр.
  • всю інформацію про вартість проїзду та вимушеного простою пасажирові повинні надати до замовлення послуги, ще під час розмови з диспетчером.
  • при посадці у таксі водій повинен вмикати таксометр.
  • при висадці таксист обов’язаний вручити пасажирові чек, який є єдиним документом, що може підтвердити факт поїздки і на його основі можна висувати претензії до перевізника.

У випадку якщо диспетчерська служба скеровує машини таксі без лічильника та без наявності необхідних документів, а також з іншими скаргами пасажирам слід звертатися до:

  • Управління у справах захисту прав споживачів вул. Чайковського, 20, тел.: +38 (032) 261-36-03,
  • Управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради вул. Сахарова, 2, тел.: +38 (032) 261-55-66
  • «Гаряча лінія» управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради +38 (032) 261-55-66