Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, в межах вул. Кульпарківської, вул. Садової, вул. С.Петлюри, вул. Любінської, залізничної колії у м. Львові       

З 29 вересня по 24 жовтня 2016 року тривало громадське слухання  щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, в межах вул. Кульпарківської, вул. Садової, вул. С.Петлюри, вул. Любінської, залізничної колії у м. Львові.

       Замовником даної містобудівної документації є управління архітектури, департаменту містобудування Львівської міської ради, а розробником  — ДП ДІМП «Містопроект».

       Оголошення щодо проведення громадського слухання було розміщено на сайті Львівської міської ради у рубриці «Громадські слухання» та опубліковано у газеті «Львівська пошта» № 112 (1871) від 29.09.2016 року.

       З відповідною проектною документацією можна було ознайомитись на сайті Львівської міської ради та у відділі громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради,  за адресою пл. Ринок,1, тел.297 59 63.

       17 жовтня 2016 року відбулось публічне представлення вищезгаданої документації за адресою: м. Львів, вул. Скісна, 1, ЗОШ № 51  

Для участі зареєструвалась 61 особа Протокол публічного представлення додається.

       За результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, в межах вул. Кульпарківської, вул. Садової, вул. С.Петлюри, вул. Любінської, залізничної колії у м. Львові було подано наступні зауваження та пропозиції громадськості:

  • Депутатське звернення І. Корончевського № 4-0174 від 04.10.2016р. стосовно смугу рух по вул. Петлюри, тротуарів по вул. Проектованій, території діючої автостанції та демонтажу МАФів та павільйонів ринку «Любінське Сяйво» і влаштування на їх місці відкритої автостоянки ринку:
  • Звернення трудового колективу ТзОВ «ТІБЕТ» №2-25462-Л-01 від 19.10.2016р. стосовно неможливості прокладення дороги через цехи та будівлі діючих підприємств;
  • Звернення ПП Стахіва № 3-ФОП-64841-Л-01 від 19.10.2016 р. стосовно неможливості прокладення дороги через територію, на якій господарює підприємець.

За результатами розгляду поданих зауважень на пропозицій розробником надано наступні відповіді :

1. Стосовно депутатського звернення І. Корончевського № 4-0174 від 04.10.2016р.;

1.1.      Щодо смуг руху по вул. Петлюри:

Відповідь: Так, вулиця Петлюри є житловою, і згідно ДБН 360-92**, (п.7.27), її мінімальна допустима ширина смуги є 3,5 м.

Беручи до уваги Ваше зауваження, в проект будуть внесені відповідні зміни щодо планування вулиці Петлюри та ширин її смуг. ( із зменшенням від 4,5м до 3,75м).

1.2.      Щодо тротуарів по вул. Проектована, 1:

Відповідь: Мінімальна ширина тротуарів становить 1,5 м згідно ДБН 360-92** (п.7.27, прим.3).

Беручи до уваги Ваше зауваження в проект будуть внесені відповідні зміни щодо тротуару по вулиці Проектована-1 вздовж житлової забудови та дитячого садку до 2,25 м, і ширини тротуару на протилежній стороні дороги вздовж гаражів до 1,5м.

1.3.      Щодо території діючої автостанції на території ДПТ:

Відповідь: Дані про автостанцію будуть внесені у п.6 пояснювальної записки до ДПТ. Проектним рішенням розвиток та розширення даної автостанції не передбачається. На перспективу вона пропонується під закриття.

1.4.      Щодо демонтажу МАФів та павільйонів ринку «Любінське Сяйво» і влаштування на їх місці відкритої автостоянки ринку:

Відповідь: Запроектована  автостоянка буде використовуватись як гостьова  в якості відкритої стоянки закладів торгівлі, так і мешканцями території ДПТ в цілому.

Виходячи з розрахунків кількості людей, що на перспективу проживатимуть і перебуватимуть на території ДПТ,  дана відкрита автостоянка є необхідною для функціонування об’єктів торгівлі.

У зв’язку з вищенаведеним, Ваша пропозиція щодо можливості перетворення запроектованої відкритої стоянки ринку у пішохідну інфраструктуру та громадські простори для обслуговування користувачів ринку та автостанції, є недоцільною, оскільки в такому випадку ми не можемо забезпечити відповідність нормам ДБН.

2.Стосовно звернення трудового колективу ТзОВ «ТІБЕТ» та окремих працівників ТзОВ «ТІБЕТ» :

Відповідь:  В даний час відбувається коригування проекту ДПТ щодо червоних ліній проектованих вулиць та функціонального використання територій в районі розміщення виробництва ТзОВ «ТІБЕТ». Дані проектні роботи ведуться з залученням власника будівель та землекористувачів з метою максимального врахування їхніх інтересів.

3.Стосовно звернення п. С.Стахіва :

Відповідь : Червоні лінії вулиці Кульпарківської, про які йде мова, є червоними лініями існуючої магістральної вулиці. Магістральні вулиці і їх червоні лінії є стратегічно важливими для розвитку міста і визначаються Генеральним планом міста.  Дані червоні лінії передбачені затвердженою містобудівною документацією і вносити зміни в них не доцільною. Даним проектом внесення змін до ДПТ втручання в магістральні вулиці міста та їх червоні лінії не передбачається.

         Додаток 1. Протокол публічного представлення детального плану території, в межах вул. Кульпарківської, вул. Садової, вул. С.Петлюри, вул. Любінської, залізничної колії у м. Львові.

Додаток 2 Депутатське звернення І. Корончевського № 4-0174 від 04.10.2016р.;

Додаток 3.Звернення трудового колективу ТзОВ «ТІБЕТ» №2-25462-Л-01 від 19.10.2016р.;

Додаток 4. Звернення ПП Стахіва № 3-ФОП-64841-Л-01 від 19.10.2016 р.

Додаток 5. Лист –відповідь розробника № 646/12-1 від 01.12.2016р.

Головуючий на громадському слуханні,

начальник відділу громадського  партнерства                                       О. Файфурка

управління «Секретаріат ради»

                  

Секретар громадського  слухання,

головний спеціаліст                                                                                            Д. Челепіс

відділу громадського  партнерства

управління «Секретаріат ради»

          

Представник замовника,

Начальник  відділу містобудівного маркетингу                                           В. Хижняк

управління архітектури департаменту містобудування

Львівської міської ради                                                                               

  

Доповідач,

Представник ДП ДІМП «Містопроект»                                                        Ю. Столяров

Додаток 1

Протокол публічного представлення детального плану території, в межах вул. Кульпарківської, вул. Садової, вул. С.Петлюри, вул. Любінської, залізничної колії у м. Львові.

Публічне представлення відбулось  17 жовтня 2016 року.  Для участі у публічному представлені зареєструвалась 61 особа.

На публічному представленні виступили:

О. Файфурка, начальник відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради». Організація та проведення громадського слухання

Ю. Столяров архітектор проекту, представник ДП ДІМП «Містопроект». Представлення детального плану території.

Презентуючи проект детального плану території Ю. Столяров повідомив, що територія проектування знаходиться в південно-західній частині м. Львова, у Залізничному адміністративному районі  та  обмежена  вулицями  Любінська – Садова – Кульпарківської – Петлюри – залізнична колія.        

  На території проектування знаходяться громадські та побутово-обслуговуючі об‘єкти (офіси організацій, салони краси, перукарні), торгово-комерційні об‘єкти (ринок, магазини), виробничо -складські об‘єкти (швейний цех ,СТО, АЗС, АТП, гаражі, склади), споруди інженерних мереж (трансформаторні підстанції, ГРП, котельні), а також садибні житлові будинки.

На навколишнє середовище території проектування вплив здійснюють навколишні вулиці із значною кількістю автотранспорту та залізниця , що в свою чергу створює шумовий вплив та загазованість повітря.

Проте , завдяки тому , що основна частина житлової забудови знаходиться на відстані від основних вулиць та залізничної колії їх негативний вплив на житлову забудову є мінімальний та може бути зменшений шляхом здійснення шумозахисних заходів.

Крім цього, на території ДПТ також знаходиться ряд промислових, комунальних та транспортних об'єктів , які також створюють санітарно-захисні зони, а саме:  газова автомобільна заправна станція (санітарно-захисна зона 50м), станції технічного обслуговування автомобілів (санітарно-захисні зони від 15 до 25м), гаражні кооперативи  та автостоянки потужністю від 100 до 300 машиномісць (санітарно захисна зона 35 м).

    Використання території ДПТ на даний час наступне:

  •   квартали садибної житлової забудови — близько 15% території ДПТ , розташовані у західній частині ДПТ, сформовані вулицями О.Бабія, вул. Підміською та вул. Зоряною.
  •   території виробничого та комунально- складського призначення – близько 60% території, розташовані в північній , центральній та східній частинах території ДПТ. Становлять основну частку територій ДПТ. Сформовані комплексом колишніх виробничих та складських будівель ТзОВ “Євродерев” (на даний час не використовується або використовується як склади), об’єктами колишнього ВАТ “Кінескоп” (тепер — станції технічного обслуговування автомобілів, швейний цех, склади, гуртівні, тощо), ділянками гаражних кооперативів та територією автотранспортного підприємства (АТП).
  •  території громадського призначення, об'єктів обслуговування та торгівлі — близько 10 % території ДПТ, розташовані переважно вздовж вулиці Садової. Це ринок “Новий”, візовий центр Республіки Польща та Республіки Болгарія, офісні та адміністративно-побутові об’єкти, невеликі заклади громадського харчування та торгівлі (в тому числі — павільйони та інші тимчасові споруди).
  •  Решта територій (близько 15%) відносяться до земель загального користування міста (вулиці , проїзди, вільні території).

Проектом згідно намірів органу місцевого самоврядування та забудовника ділянки передбачається будівництво житлової забудови з об‘єктами обслуговування , будівництво дитячого садка, та  реконструкція більшої частини виробничих та комунально-складських об'єктів , частина з яких підлягає зміні функціонального призначення.

Під час представлення було озвучено наступні запитання та пропозиції :

Чи запланований в межах ДПТ дитячий садочок ?

Ю. Столяров відповів, що садочок заплановано на 40-50 місць.

Чому червоні лінії запроектовані з порушенням прав власності розміщених на території ДПТ підприємств ?  Якщо цей проект детального плану буде затверджено, сотні людей втратять робочі місця, а кілька місцевих підприємств збанкрутує.

Ю. Столяров  відповів, що червоні лінії проектувались по контурах будинків. До 2012 року генеральним планом міста пропонувалось формування транспортної розв’язки.

Наявні червоні лінії суперечать інтересам підприємств, розташованих у межах ДПТ. Для врегулювання питань червоних ліній запропонував провести зустріч у ДП ДІМП «Містопроект».

  

Головуючий на громадському слуханні,

начальник відділу громадського  партнерства                                           О. Файфурка

управління «Секретаріат ради»                   

Доповідач                                                                                                             Ю.Столяров

Представник ДП ДІМП «Містопроект»