Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час внесення змін до  детального плану території району «Збоїща» у межах громадського центру на вул. Пилипа Орлика - вул. І. Миколайчука у м. Львові

Із 05 січня 2017 року по 25 січня 2017 року тривало громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час внесення змін до  детального плану території району «Збоїща» у межах громадського центру на вул. Пилипа Орлика - вул. І. Миколайчука у м. Львові.

Замовником даної містобудівної документації є управління архітектури, департаменту містобудування Львівської міської ради, а розробником — ДП ДІПМ «Містопроект».

Оголошення щодо проведення громадського слухання було розміщено на сайті Львівської міської ради у рубриці «Громадські слухання» та опубліковано у газеті «Львівська пошта» № 1 від 05.01.2017 р.

З відповідною проектною документацією можна було ознайомитись на сайті Львівської міської ради та у відділі громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради, за адресою пл. Ринок,1, тел. 297 59 63.

11 січня 2017 року відбулось публічне представлення вищезгаданої документації за адресою: м. Львів, вул. Ів. Миколайчука, 18 ( актовий зал СЗШ № 97 ). Для участі зареєструвалось12 осіб. Протокол публічного представлення додається.

За результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час внесення змін до  детального плану території району «Збоїща» у межах громадського центру на вул. Пилипа Орлика - вул. І. Миколайчука у м. Львові письмові зауваження та пропозиції не надходили.

Додаток 1. Протокол публічного представлення внесення змін до  детального плану території району «Збоїща» у межах громадського центру на вул. Пилипа Орлика - вул. І. Миколайчука у м. Львові

Відповідальний за розгляд пропозицій,

начальник відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» О. Файфурка

Секретар громадського слухання,

спеціаліст 1 категорії відділу

інформаційної політики

управління «Секретаріат ради» З. Турчин

Представник замовника,

начальник відділу містобудівного маркетингу                                           

управління архітектури департаменту

містобудування                      

Львівської міської ради В. Хижняк

Доповідач,

головний архітектор проекту П. Крупа

Додаток 1

Протокол публічного представлення внесення змін до  детального плану території району «Збоїща» у межах громадського центру на вул. Пилипа Орлика - вул. І. Миколайчука у м. Львові

Зустріч відбулась 11 січня 2017 року. Для участі у громадському слуханні зареєструвалося 12 осіб.

На громадському слуханні виступили:

Д. Челепіс, головний спеціаліст відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради». Організація та проведення громадського слухання.

П. Крупа, головний архітектор проекту, представник ДП ДІМП «Містопроект». Представлення детального плану території.

Презентуючи проект детального плану території П. Крупа повідомив, що територія проектування є структурним елементом проектованого житлового кварталу М-1, передбаченого детальним планом території. На даний момент територія проектування знаходиться у складі формування. Територія добре інсолюється, провітрюється, достатньо озеленена, не підтоплюється. В цілому стан навколишнього середовища на території проектування можна характеризувати як добрий. На даний час територія використовується згідно функціонального призначення. Проте певна його частина незагосподарьована і перебуває в занедбаному стані й згідно функціонального призначення не використовується.

Квартал, в межах якого входить територія внесення змін до детального планування, входить до складу житлового кварталу М-1 району "Збоїща" і забезпечений інженерними мережами: водопостачання, каналізації, електропостачання, газопостачання, теплопостачання. Через територію, в межах внесення змін до детального планування, проходить водопровід ø=600. Також інженерні мережі проходять вздовж прилеглих вулиць в межах їх червоних ліній. Наявність інженерних мереж підлягають уточненню і погодженню із службами на наступних стадіях проектування. Стан озеленення на території проектування задовільний. Близько третини території опрацювання займають озеленені території загального користування, які перебувають в невпорядкованому стані.

Проектним рішенням внесення змін до детального плану території передбачається:

- максимальне врахування існуючої мережі вулиць та проїздів, що склалася;

- існуючих планувальних обмежень;

- врахування існуючої забудови, ділянок відводів та їх функціонального призначення;

- ув’язки планувальної структури проектованої території з планувальною структурою житлового району, передбаченої затвердженим детальним планом.

Після вивчення складеної містобудівної ситуації та наявної містобудівної документації, визначено основні напрямки та містобудівні умови для розміщення забудови на ділянці проектування.

Обґрунтовуючими факторами для проведення проектування кварталу є:

- необхідність комплексного почергового освоєння території;

- інвестиційна привабливість кварталу, щодо можливості будівництва житлової забудови, розвитку інфраструктури даного кварталу;

- наявність інвесторів, готових здійснювати забудову кварталу;

- необхідність ефективного використання земельного фонду міста;

- необхідність залучення коштів у міський бюджет для реалізації програми соціально-економічного розвитку;

Режим забудови території проектування передбачає використання даної території для розміщення громадської та квартирної багатоповерхової житлової забудови. Рішення детального плану повинні враховуватись і прийматись за основу при прийнятті рішень міською радою щодо використання територій, розробленні та видачі містобудівних умов та обмежень та моніторингу реалізації містобудівної документації на наступних стадіях проектування. Для територій існуючої забудови, на яких не забезпечуються необхідні містобудівні умови (санітарні, протипожежні, побутові), встановлюється особливий обмежений вид містобудівного освоєння – “статус невідповідності”, яким не дозволяється нове будівництво та реконструкція з добудовою.

Об’єкти нерухомості, що розташовані між червоними лініями, запланованими для прокладки транспортних і інженерних комунікацій, можуть відчужуватись на користь органів місцевого самоврядування в порядку, встановленому законодавством. Розміщення нежитлової забудови в межах санітарно захисних та охоронних зон мереж та об’єктів можливе тільки при погодженні з відповідними службами експлуатантами.

Планування проектованої території передбачає облаштування території храмового комплексу при церкві Святих мучениць Віри, Надії, Любові та їх матері Софії та влаштування додаткових будівель на даній території.

Проектом передбачається:

- облаштувати територію храмового комплексу при церкві Святих мучениць Віри, Надії, Любові та їх матері Софії;

- сформувати територію скверу, між вул. Миколайчука, вул. П. Орлика та територією церкви;

Комплекс заходів по інженерній підготовці території, у відповідності з природними умовами забудови та планувальної організації території, передбачає:

– підготовку території для будівництва на ній житлових та громадських споруд з максимальним збереженням існуючого рельєфу;

– забезпечення відведення поверхневих вод (планування безстічних та понижених ділянок);

– створення нормальних умов для руху транспорту і пішоходів забезпеченням нормативних повздовжніх ухилів вулиць, тротуарів та доріжокз врахуванням потреб мало мобільних груп населення.

Під час представлення учасниками було озвучено наступні запитання:

  1. В зону сьогоднішнього рішення входить територія, де в даний момент розміщені цегляні гаражі?

  2. Так, ця територія входить до детального плану. Не входить територія, де розміщені металеві гаражі;

  3. Чи опрацьоване питання компенсації власникам металевих гаражів у випадку трансформації території?

  4. Ні, на даний момент це питання не опрацьовувалось;

  5. Яким чином буде вирішення питання паркування при майбутній забудові?

  6. Планується будівництво окремої парковки для обслуговування майбутньої забудови;

  7. Чи можливо внести в проект будівництво велодоріжок біля парку «Замарстинівський»?

  8. Так, таке рішення можливе;

Були подані наступні пропозиції:

  1. Залишити вул. І. Миколайчука двохсмуговою.

  2. Розвести вул. П. Орлика з однієї у дві, та відповідно переіменувати утворену вулицю.

Головуючий на публічному представлені,

головний спеціаліст відділу громадського

партнерства

управління «Секретаріат ради» Д. Челепіс

Доповідач,

головний архітектор проекту П. Крупа