Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Т. Шевченка, вул. Професора Ковалика, залізничною колією у м. Львові

Із 01 червня по 26 червня 2017 року тривало громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Т. Шевченка, вул. Професора Ковалика, залізничною колією у м. Львові.

Оголошення щодо проведення громадського слухання було розміщено на сайті Львівської міської ради у рубриці «Громадські слухання» та опубліковано у газеті «Львівська пошта» № 42 (1952) від 1 червня 2017 року. З відповідною проектною документацією можна було ознайомитись на сайті Львівської міської ради та у відділі громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради, за адресою: м. Львів, пл. Ринок, 1, тел. 297 57 63.

13 червня 2017 року о 18:00 год. відбулась зустріч з головним архітектором вищезгаданого проекту ДПТ за адресою: м. Львів, вул. Порічкова 4а ( актовий зал навчально-виховного комплексу Школа-садок I-III cтупенів № 38). Для участі зареєструвалося 46 осіб. Протокол зустрічі додається.

За результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Т. Шевченка, вул. Професора Ковалика, залізничною колією у м. Львові надійшла 1 пропозиція від громадськості :

Звернення п. А. Яринича №з-Я-50199-0001 від 21.06.2017

Відповідь розробника : При розробленні ДПТ, обмеженого вул. Т. Шевченка, вул. Професора Ковалика, залізничною колією уточнено параметри червоних ліній магістральних вулиць і транспортної розв’язки на перетині вул. Шевченка та Проектованої. Транспортна розв’язка розроблена з мінімально можливим резервуванням територій для забезпечення всіх її технічних параметрів та коридорів інженерних комунікацій. Червона лінія транспортної розв’язки, що проходить по ділянці за адресою вул. Шевченка, 297 а, б відкоригована так, що в межі червоних ліній потрапляє значно менша частина ділянки. Частина ділянки, що залишається в межах червоних ліній може використовуватись за існуючим призначенням до моменту її вилучення (викупу) у встановленому порядку.

Додаток 1. Протокол зустрічі з головних архітектором проекту детального плану території, обмеженої вул. Т. Шевченка, вул. Професора Ковалика, залізничною колією у м. Львові

Відповідальна за розгляд пропозицій,

завідувач сектору громадських слухань

відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Д. Челепіс

Секретар громадського слухання,

провідний спеціаліст сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» П. Качараба

Представник замовника,

начальник відділу урбаністики

та містобудівної документації управління

архітектури та урбаністики

Львівської міської ради В. Хижняк

Доповідач,

Головний архітектор проекту П. Крупа

Протокол зустрічі з головним архітектором проекту детального плану території, обмеженої вул. Т. Шевченка, вул. Професора Ковалика, залізничною колією у м. Львові


 

Зустріч відбулася 13 червня 2017 року. Для участі у заході зареєструвалось 25 осіб.

Під час публічного представлення виступили:

Д. Челепіс, завідувач сектору громадських слухань відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради. Організація та проведення громадського слухання в цілому, та зокрема публічного представлення проекту детального плану території.

П. Крупа, головний архітектор проекту, ДП ДІМП «Містопроект». Представлення проекту детального плану території.

Презентуючи проект детального плану території П. Крупа повідомив, що на сьогоднішній день територія, охоплена ДПТ не має чіткої планувальної структури, не впорядкована, з низьким рівнем благоустрою. Частина території зайнята садибною житловою забудовою ( вул.Ковалика). Вздовж вул.Шевченка розташовано кілька будівель різного технічного стану 1-2х поверхів та багатоквартирні.

По вул.Шевченка забудований 16-ти поверховий житловий будинок та ведеться будівництво комплексу будинків готельного типу (ТзОВ «Каньйон»).

Донедавна єдиною висотною домінантою була церква Пресвятої Трійці, біля церкви розмізений капітальний 3-х поверховий житловий будинок.

На території гаражного кооперативу розташовані металеві гаражі в кількості 850 шт.

Територію, визначену Детальним планом для містобудівного освоєння, слід використовувати за функціональним призначенням.

Рішення Детального плану повинні враховуватись і прийматись за основу при прийнятті рішень органів самоврядування міської ради щодо використання територій, розробленні та видачі містобудівних умов та обмежень та моніторингу реалізації містобудівної документації на наступних стадіях проектування.

На територіях існуючої забудови, функціональне використання яких не відповідає затвердженій містобудівній документації, а також таких, на яких не забезпечуються необхідні містобудівні умови (санітарні, протипожежні, побутові), встановлюється особливий обмежений вид містобудівного освоєння – “статус невідповідності”, яким не дозволяється нове будівництво та реконструкція з добудовою. Такі території можуть використовуватись за існуючим цільовим та функціональним до часу приведення їх у відповідність до затвердженої містобудівної документації.

Об’єкти нерухомості, що розташовані між червоними лініями, запланованими для прокладки транспортних і інженерних комунікацій, та/або мають “статус невідповідності”, можуть відчужуватись, на користь органів місцевого самоврядування в порядку, встановленому законодавством.

Згідно генплану м. Львова, територія в межах ДПТ резервувалася для формування громадського центру житлового району Рясне – 1.

Аналіз існуючої містобудівної ситуації показує, що не вся територія, передбачена генпланом для формування громадського центру, може бути використана під об’єкти громадського призначення.

Частина території зайнята садибною житловою забудовою (вул.Ковалика) з присадибними ділянками. Південна частина в межах ДПТ зайнята об’єктами транспорту , комунального та виробничого призначення і знаходиться в межах СЗЗ від залізниці. Решта території – землі сільськогосподарського призначення з окремими об’єктами житлового та громадського призначення.

Тому завданням ДПТ було уточнення рішень генплану з врахуванням ситуації, що склалася, максимальним використанням вільної від забудови території для розміщення об’єктів громадського призначення.

Планувальна структура, що закладається у межах ДПТ, передбачає формування трьох кварталів, різних за своїм, різних за своїм функціональним призначенням, за переважними видами використання територій та об’єктів, що на них розташовані.

У східній частині території формується квартал переважно житлової забудови на базі існуючого кварталу садибної забудови та проектованого кварталу багатоповерхової забудови з реконструкцією уже збудованих готелів в житловий фонд. Територія обмежена вул.Шевченка, Ковалика та Проектованою.

Південна частина території ДПТ, вздовж залізничної колії, зайнята територією ПС-Л-9, гаражним кооперативом та виробничо-складською територією ТзОВ «Тригал», формує квартал з переважною функцією комунально-складського та виробничого призначення. Квартал доповнюється автостанцією Яворівського напрямку та об’єктом обслуговування транспорту (СТО).

Третій квартал, обмежений вул. Шевченка та вул. Проектованою, формується об’єктами обслуговування, що формують громадський центр району. Композиційними та висотними домінантами даного кварталу є церква Пресвятої Трійці УАПЦ та 17-ти поверховий житловий будинок.

В межах центру передбачається розміщення об’єктів, необхідних для задоволення потреб мешканців району Рясне 1 в повноцінному обслуговуванні та відпочинку.

З метою ефективного використання території та цікавого об’ємно-просторового формування простору, громадський центр формується багатофункціональними комплексами, згрупованими об’єктами з спорідненими функціями, а саме:

- спортивно-розважальний комплекс, що включає об’єкти спорту, клубні приміщення, відео зали.

- лікувальний комплекс, що включає поліклініку та швидку допомогу та споріднені об’єкти обслуговування.

В межах громадського центру передбачається розміщення дитячої дошкільної установи, об’єднаної з початковою школою, призначена для обслуговування житлового кварталу по вул. Ковалика.

В південно-західній частині кварталу, навпроти проектованої автостанції резервується територія для розміщення ринку сільгосппродукції.

В північні частині кварталу, перед комплексом церкви та спортивно-розважальним комплексом передбачається створити зону відпочинку – сквер, який буде поєднаний спортивною зоною.

В детальному плані передбачається:

- реконструкція вул.Шевченка з організацією пішохідного бульвару вздовж вулиці;

- на перспективу будівництво транспортної розв’язки на перетині вул.Шевченка та Проектованої, що з’єднує район Рясне з районом Левандівка;

- будівництво житлової внутрішньоквартальної вулиці Ковалика та внутрішньоквартальних проїздів;

Будівництво вулично-дорожньої мережі повинно вестись в комплексі з забудовою громадського центру, реконструкцією та забудовою житлових кварталів у відповідності з планом червоних ліній, схемою вертикального планування та поперечними профілями вулиць, що розроблені в складі ДПТ.

Район Рясне пов’язаний з іншими районами міста автобусними маршрутами, які проходять по вул. Шевченка.

Згідно генплану м. Львова передбачається з’єднати район Рясне 1 та Рясне 2 з районом Левандівка магістральною вулицею загальноміського значення, що пройде від вул. Шевченка під залізничною колією до вул. Суботівської по якій передбачається пропустити крім автобусних маршрутів тролейбусну лінію – продовження маршруту № 12.

Для організації проїзду до автостанції, ринку та інших об’єктів обслуговування пропонується пустити додатковий автобусний маршрут по вул. Шевченка-Проектована-Ковалика –Шевченка.

Під час публічного представлення було поставлено наступні запитання.

Запитання 1. Яким типом розв’язки заплановано з’єднати вул. Проектовану (продовження вул. Суботівської) мікрорайоном Рясне?

Генеральним планом міста передбачено багаторівневу розв’язку над залізничною колією.

Запитання 2. Чи проводилися дослідження щодо стану грунтових вод в межах детального плану території?

Найближчим часом такі дослідження будуть проведені

Запитання 3. Яку площу земельних ділянок займатиме майбутня розв’язка?

Проектними рішеннями детального плану території передбачено зайняття якомога меншої площі земельних ділянок для садівництва.

Головуюча на публічному представленні,

завідувач сектору громадських слухань

відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Д. Челепіс

Доповідач,

Головний архітектор проекту П. Крупа