Із 23 червня по 17 липня 2017 року тривало громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час розгляду детального плану території у районі вул. Смаль-Стоцького у м. Львові. Замовником даної містобудівної документації є управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради, а розробником — ДП ДІПМ «Містопроект».

Оголошення щодо проведення громадського слухання було розміщено на сайті Львівської міської ради у рубриці «Громадські слухання» та опубліковано у газеті «Львівська Пошта» № 48 (1958) від 22.06.2017 року.

З відповідною проектною документацією можна було ознайомитись на сайті Львівської міської ради та у відділі громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради, за адресою: м. Львів, пл. Ринок,1, тел. 297 57 63.

05 липня 2017 року о 18:00 год відбулась зустріч з головним архітектором проекту за адресою: м. Львів, вул. Скісна, 1 (Середня загальноосвітня школа № 51). Для участі зареєструвалося 9 осіб. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту додається.

За результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розгляду детального плану території у районі вул. Смаль-Стоцького у м. Львові надійшло 02 звернення із зауваженнями та пропозиціями.

Результати розгляду зауважень:

Щодо звернення ТзОВ «Технопарк ЛЗТА» від 11 липня 2017 року за № 2-17870-0001 розробник містобудівної документації – ДП ДІПМ «Містопроект» повідомив, що пропозиція викладена у пункті 1 листа врахована.

Щодо звернення ТзОВ Науково-технічне підприємство «Львівські захисні технології» від 14 липня 2017 року за № 2-18301-Ф-0001 розробник містобудівної документації – ДП ДІПМ «Містопроект» повідомив, що для забезпечення обслуговування існуючого корпусу земельною ділянкою, що знаходиться у фактичному користуванні товариства врахована, за виключенням під’їзду до ділянки зі сторони вул. Смаль-Стоцького.

Під’їзд до ділянки зі сторони вул. Смаль-Стоцького виділено червоними лініями як територію спільного використання ділянки ТзОВ НТП «Львівській захисні технології» та медичного центру Св. Параскеви.

Остаточна редакція матеріалів ДПТ з врахуванням пропозицій під час громадських слухань та містобудівної ради направляється управлінню архітектури окремим супроводжуючим листом.

Додаток 1. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розгляду детального плану території у районі вул. Смаль-Стоцького у м. Львові.

Відповідальна за розгляд пропозицій,

завідувач сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Д. Челепіс

Секретар громадського слухання,

провідний спеціаліст сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» З. Турчин

Представник замовника,

начальник відділу урбаністики

та містобудівної документації управління

архітектури та урбаністики

Львівської міської ради В. Хижняк

Доповідач,

головний архітектор проекту П. Крупа

Додаток 1

Протокол зустрічі з головним архітектором проекту в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розгляду детального плану території у районі вул. Смаль-Стоцького у м. Львові.

Зустріч відбулась 5 липня 2017 року. Для участі у громадському слуханні зареєструвалося 9 осіб.

На громадському слуханні виступили:

П. Качараба, провідний спеціаліст сектору громадських слухань відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради». Проведення громадського слухання.

П. Крупа, головний архітектор проекту. Представлення детального плану території.

Презентуючи проект детального плану території П. Крупа повідомив, що Територія проектування знаходиться я в межах кварталів житлово-громадської забудови міста. Промислові об’єкти та інші споруди, що створюють негативний вплив на середовище в межах ДПТ відсутні. За межами ДПТ на прилеглих територіях є окремі об’єкти, які мають незначний шкідливий вплив на середовище.

Джерелом шуму та шкідливих викидів є залізничні колії та вул. Городоцька - магістраль районного значення з інтенсивним транспортним рухом, до якої на північному заході примикає територія ДП. Територія ДП знаходиться за межами 50-метрової санітарно-захисної зони трамвайного депо.

На даний час у південно-західній частині території ведеться реконструкція існуючої будівлі технопарку та передбачається будівництво, що має тимчасовий негативний вплив на оточуюче середовище у плані вібрації та шуму, які зникнуть після завершення будівництва. Основну частину території ДП займають торгово-офісні приміщення "Технопарку", розміщені у корпусах колишнього заводу телеграфної апаратури. На сьогоднішній день територія перебуває у стадії трансформації.

У тому числі, у північно-західній частині території Технопарку на примиканні до червоної лінії вул. Смаль-Стоцького, знаходиться колишній заклад опіки над невиліковно хворими ім. Антонія і Валерії Білінських, який у радянський період заводом телеграфної апаратури використовувався під адміністративні функції. Заклад пропонується реконструювати для потреб Медичного центру Святої Параскеви.

У північно-східній частині території Технопарку знаходиться котельня. На схід від закладу розміщений музей історії львівської залізниці «РОКС». У північно-західній частині території ДП, на розі вул. Городоцької та С. Смаль-Стоцького розміщений офісний центр та торговий центр «Скриня». Між будівлею «РОКСу» і житловим комплексом для працівників залізниці, на місці колишнього Городоцького цвинтаря розміщений сквер. У південно-західній частині території ДП, вздовж вул. Я. Пастернака та на розі вул. Ю. Федьковича знаходяться офісна будівля ІТ компанії та Універсалбанку. Вздовж вул. Героїв УПА розміщені зблоковані одно-, двоповерхові квартирні житлові будинки.

Територія проектування забезпечена всіма необхідними інженерними мережами: водопостачання, каналізації, електропостачання, газопостачання, теплопостачання. Основні траси мереж проходять в межах червоних ліній вулиць, по території — проходять підвідні лінії мереж газопостачання, кабельних ліній електропередач, водопостачання, каналізації побутової та дощової. На території проектування знаходяться окремі споруди інженерного забезпечення котельня, недіюча насосна та ТП. Рішення Детального плану повинні враховуватись і прийматись за основу при прийнятті рішень органів самоврядування міської ради щодо використання територій, розробленні та видачі містобудівних умов та обмежень та моніторингу реалізації містобудівної документації на наступних стадіях проектування.

ДПТ передбачає відновлення колишнього лікувального призначення будівель медичного центру із врахуванням історико-містобудівного обгрунтування та проектних рішень «Реконструкції з відновленням первісної функції адміністративних споруд заводу телеграфної та телефонної апаратури, колишнього лікарняного комплексу «Zakład dla nieuleczalnych chorych I wyzdrowieńców im. Antoniego i Walerii Bielińskich» для потреб Медичного центру ім. Св. Параскеви виконаних фірмою "Зелемінь".

Основні заїзди на територію комплексу здійснюються зі сторони вул. Смаль-Стоцького. Основні входи до будівель пологового будинку та хірургічного стаціонару здійснюються з внутрішнього подвір΄я; до будівлі поліклініки – зі сторони вул. Смаль-Стоцького. На місці знесеної дисгармонійної забудови вздовж вул. Смаль-Стоцького зі сторонни пологового будинку до корпусу поліклініки планується добудова.

Передбачено збереження існуючого паркана зі сторони корпусу стаціонару, навпроти якого зі сторонни двору буде облаштована автостоянка для потреб працівників медичного центру; та використання колишньої будівлі сторожівки під аптеку. Корпуси медичного центру поєднані між собою пішохідними переходами через територію скверу внутрішнього двору та підземним переходом, напрямок якого дублює вул. Смаль-Стоцького.

По вул. Федьковича 58 передбачено реконструкцію будівлі «Технопарку ЛТЗА» за рахунок добудови і надбудови під мультифункційну 5 поверхову громадську будівлю із 4 -рівневим паркінгом, згідно із проектною документацією, розробленою ФОП Паламарчук. Мультифункційна будівля складається з громадської частини, сформованої офісом та конференцзалом та відкрнитого багаторівневого паркінгу. Головний вхід у будівлю (громадську частину) передбачений зі сторонни пішохідної зони вул. Федьковича. Проїзд на існуючу автостоянку перед корпусом № 8 Технопарку та заїзд у проектований багаторівневий гараж передбачені зі східної частини вул. Федьковича та влаштовані за принципом відокремлення різних потоків автомобілів, шляхом влаштування окремої смуги руху для заїзду до критого паркінгу. Планується реконструкція і добудова офісних будівел «Технопарку ЛТЗА», зокрема корпусів №1 та № 41, а також офісної будівлі по вул. Смаль - Стоцького,1. З метою розширення тротуару зі сторонни вул. С. Смаль - Стоцького планується реконструювати частину корпусу №1 Технопарку, яка знаходиться у межах червоних ліній, а саме влаштування 1 поверху на колонах. Окремі частини добудованих офісів планується поєднати за допомогою внутрішніх дворів (атріумів), перші поверхи яких буде використано під стоянки, над якими облаштовується простір для відпочинку працівників офісів.

Для завершення композиційного рішення, формування внутрішнього двору житлового будинку, а також чіткого зонування територій житлової та громадської забудови планується добудова двох секцій 4 поверхових багатоквартирних житлових будинків, які блокуються з однієї сторони до проектованої офісної будівлі по вул. Смаль - Стоцького 1, а з іншої - до існуючого житлового будинку по вул. Городоцькій 173.

Розміщення проектованого житлового комплексу на визначеній ділянці дозволяє вирішити ряд важливих містобудівних завдань:

ефективно використати цінні міські території;

збільшити житлові площі при їх загальноміському дефіциті.

впорядкувати міські території, вулично-дорожню мережу, покращити середовище проживання.

Розрахунки щодо умов містобудівного використання земельної ділянки базуються на вимогах ДБН 360-92** стосовно містобудівної ємкості проектованої території та наведені нижче.

У проектованому кварталі передбачені прибудинкові майданчики, що розміщені з дотриманням розривів до вікон житлових будинків та пов'язані між собою і житловою забудовою системою пішохідних доріжок та внутрішніх проїздів з під'їздами до будинків. Дитячі ігрові майданчики, згідно вимог санітарних норм, по периметру облаштовані 3-метровою зеленою зоною.

Під час представлення учасниками було озвучено наступні запитання:

Чи передбачена територія для паркування у даному проекті ДПТ?

П. Крупа відповів, що так, територія для паркування авто передбачена, але вона розбита невеликими частинами по всій ділянці проектування ДПТ. Можливий також варіант проектування та будівництва багатоповерхового паркінгу, але для цього потрібна ініціатива інвестора, який зможе профінансувати таке будівництво. Автостоянка на території технопарку на даний момент призначена лише для користування технопарку.

2. Вулиця Смаль–Столцького буде з одностороннім рухом?

П. Крупа відповів, що так, рух автотранспорту буде одностороннім.

3. Чи можливо перенести проїзд, який запроектовано між медичними корпусами та запроектувати там автостоянку?

П. Крупа відповів, що таке рішення не є можливим оскільки цей проїзд забезпечує безперешкодний доступ пожежних машин та машин швидкої допомоги до корпусів.

4. Чи можливо запроектувати вуличну автостоянку від початку вул. Смаль–Стоцького.

П. Крупа відповів, що вздовж по вул. Смаль–Стоцького розташовано паркан, який не можна зносити відповідно до історико - містобудівних обмежень, тому розташувати там вуличну автостоянку неможливо.

Під час представлення учасниками були озвучені наступні зауваження:

Зауваження щодо неврахування інтересів усіх власників нерухомості, розташованої на території ДПТ.

Зауваження щодо збільшення кількості відвідувачів та авто, які постійно перебуватимуть на території ДПТ та приноситимуть значний дискомфорт мешканцям та власникам вже існуючих приміщень.

Зауваження щодо необхідності проектування багатоповерхового паркінгу на території ДПТ.

Головуючий на громадському слуханні,

провідний спеціаліст

сектору громадських слухань

відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» П. Качараба

Доповідач,

головний архітектор проекту П. Крупа