Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у районі вул. Луганської, вул. Навроцького, вул. Зеленої,  просп. Червоної Калини у м. Львові

Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у районі вул. Луганської, вул. Навроцького, вул. Зеленої,  просп. Червоної Калини у м. Львові

       Із 23 січня по 23 лютого 2018 року року тривало громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у районі вул. Луганської, вул. Навроцького, вул. Зеленої, просп. Червоної Калини у м. Львові. Замовником даної містобудівної документації є управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради, розробником — ДП ДІПМ «Містопроект». Оголошення щодо проведення громадського слухання було розміщено на сайті Львівської міської ради у рубриці «Громадські слухання» та опубліковано у газеті «Високий замок» 2-4 лютого 2018 року.

       З відповідною проектною документацією можна було ознайомитись на сайті Львівської міської ради та у відділі громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради, за адресою пл. Ринок,1, тел. 297 57 63.

       14 лютого 2018 року відбулась зустріч з головним архітектором проекту щодо вищезгаданої документації за адресою: м. Львів, пл. Ринок, 1 (Великий сесійний зал Львівської міської ради).  Для участі зареєструвалося 7 осіб. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту додається.

       За результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у районі вул. Луганської, вул. Навроцького, вул. Зеленої, просп. Червоної Калини у м. Львові надійшло одне звернення.

       Щодо спільного звернення № 3-ФОП-15168-С-003 від 19.02.2018 р. п. О.О. Теодоровича та ТзОВ «Нерухомість Галичини» розробником надано наступне роз’яснення:

       Інститут «Містопроект» погоджується з пропозицією щодо коригування та оптимізації транспортної розв’язки  на перехресті вулиць Луганська-Зелена.  Однак, оскільки дане перехрестя є перехрестям магістральних вулиць то таке коригування повинно базуватись на ретельно опрацьованих проектних рішеннях, включно з проектною пропозицією розв’язки та комп’ютерним моделюванням руху транспорту, оскільки вимагає внесення уточнень в діючу містобудівну документацію, а саме – план зонування району та генеральний план міста.

       Такі уточнення вносяться шляхом розроблення детального плану території. Крім того коригування розв’язки нерозривно пов’язане з територією колишнього підприємства «Львівміськбуд», а саме: наявність будівель в червоних лініях, наявність існуючих виїздів та автостоянок.

Тому коригування даної розв’язки слід проводити одночасно з розробленням детального плану території колишнього «Львівміськбуду», коригуючи трасування проїздів, розміщення автостоянок та забудови.

       Також інформуємо, що в даний час профільними міністерствами готуються зміни до державних будівельних норм  щодо будівництва вулиць і доріг у містах (в тому числі і їх перехресть та розв’язок). Дані зміни передбачають приведення параметрів вулиць і доріг до сучасних стандартів, застосовуваних у Європі. Це даватиме змогу суттєво оптимізовувати  параметри вулиць і доріг та їх перехресть. При цьому покращиться зручність і комфортність вуличної інфраструктури, здешевить ся її реалізація, утримання та ремонт, а також будуть більш раціонально використовуватись території.   

       В зв’язку з вищевказаним вважаємо за доцільне після затвердження нових державних будівельних норм щодо вулиць і доріг населених пунктів  розробити відповідний Детальний план території, що включатиме перехрестя вулиць Луганської та Зеленої, частину вулиці Луганської та Зеленої, територію колишнього «Львівміськбуду» із коригуванням параметрів транспортної розв’язки та ширини її в червоних лініях та плануванням території колишнього підприємства. Також вважаємо за доцільне відзначити необхідність перегляду параметрів транспортних розв’язок при формуванні завдання на розроблення нового генерального плану міста чи внесення змін в діючий генеральний план.

       Також, щодо звернення яке надійшло під час розроблення детального плану території у районі вул. Луганської, вул. Навроцького, вул. Зеленої, просп. Червоної Калини у м. Львові, замовником даної містобудівної документації надано наступне роз’яснення:

       Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування вважає за можливе коригування та оптимізацію транспортної розв'язки на перехресті вулиць Луганська-Зелена. Однак, оскільки дане перехрестя є перехрестям магістральних вулиць, то таке коригування повинно базуватись на  ретельно опрацьованих проектних рішеннях, включно з проектною пропозицією розв'язки та комп'ютерним моделюванням руху транспорту, оскільки вимагає внесення уточнень в план зонування району та генеральний план міста.

       Оскільки коригування розв'язки нерозривно пов'язане з територією колишнього підприємства “Львівміськбуд“, а саме: наявність будівель в червоних лініях, наявність існуючих виїздів та автостоянок, коригування даної розв'язки слід проводити одночасно з розробленням детального плану території колишнього “Львівміськбуду“, коригуючи трасування проїздів, розміщення автостоянок та забудови.

        Враховуючи вищенаведене, управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування вважає за доцільне перегляд параметрів транспортних розв'язок вказаної території при формуванні завдання на розроблення проекту внесення змін в діючий генеральний план міста.

        

Додатки:

  1. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту детального плану території у районі вул. Луганської, вул. Навроцького, вул. Зеленої, просп. Червоної Калини у м. Львові
  2. Звернення № 3-ФОП-15168-С-003 від 19.02.2018 р. п. О.О. Теодоровича та ТзОВ «Нерухомість Галичини»
  3. Лист ДП ДІПМ «Містопроект» 210/12-1 від 26.03.2018 р.
  4. Лист управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради № 4-1401-453 від 12.04.2018 року.

Відповідальна за розгляд пропозицій,

завідувач сектору громадських

слухань відділу громадського  партнерства                                           

управління «Секретаріат ради»                                                                                Д. Челепіс

                  

Секретар громадського  слухання,

провідний спеціаліст сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради»                                                                                 З. Папіж

                  

Представник замовника

містобудівної документації

________________________

________________________

Доповідач,

головний архітектор проекту                                                                            Ю. Столяров

Додаток 1

Протокол зустрічі з головним архітектором проекту детального плану

території у районі вул. Луганської, вул. Навроцького, вул. Зеленої,

 просп. Червоної Калини у 

м. Львові

Зустріч відбулась 14 лютого 2018 року. Для участі у громадському слуханні зареєструвалося  7 осіб.

На громадському слуханні виступили:

П. Качараба, провідний спеціаліст сектору громадських слухань відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради». Проведення зустрічі з головним архітектором проекту.

Ю. Столяров, головний архітектор проекту. Представлення детального плану території.

Л. Людкевич, архітектор проекту. Представлення детального плану території.

Презентуючи проект детального плану території Ю. Столяров повідомив, що  ДПТ охоплює територію приблизною площею 32,31 га. Рішенням  генплану м. Львова, розробленого  Державним підприємством ДІПМ «Містопроект» у 2009 році та затверджений ухвалою Львівської міської ради від 30.09.2010 р., передбачено функціональне призначення території проектування як складські та виробничі території. Особливістю кварталу забудови є обмеження магістральними вулицями з 3-х сторін території ДПТ, та проектованою вулицею з півночі (частково існуюча вже на сьогодні), що дозволяє вдало розвивати комерційно-складські, громадські функції та функції, пов`язані з обслуговуванням автотранспорту.

Територія ДПТ обмежена на півночі – червоними лініями вул. Угорська-Навроцького, на сході - червоними лініями вул. Зеленої, на заході - червоними лініями просп. Червоної Калини, на півдні - червоними лініями вул. Луганської. На територію проектування впливають наступні планувальні обмеження: існуючі та проектовані червоні лінії вулиць, межі існуючих ділянок, нормативні побутові, санітарні та пожежні розриви, охоронні зони інженерних мереж та санітарно-захисні зони, шумова зона від залізничної колії.

На сьогодні на території проектування склалась складна ситуація щодо функціонального зонування та системи червоних ліній, що є неефективними. У зв'язку з розподілом великого підприємства на значно менші землекористування та окремо-функціонуючі споруд та будівлі, раніше прокладені вулиці та проїзди в межах червоних ліній є неактуальними.

Також у місті проглядається тенденція до перетворення раніше промислових та складських зон на території комерційно-складської, житлової та громадської функції. Таким в здовж вул. Луганської, як магістральної вулиці, формується зона об`єктів з переважаючою  громадською функцією.

Л. Людкевич зазначила, що детальний план території розроблений враховуючи інтереси власників земельних ділянок, потенціал та доцільність подальшого використання існуючої забудови, інтенсивність існуючої та проектованої транспортної інфраструктури. Проектом передбачено формування кварталів різного функціонального призначення завдяки трасуванню вулиць та проїздів в межах червоних ліній (проектованих), уточнення доцільності існуючих червоних ліній, враховуючи межі ділянок та  користування проїздами.

Детальним планом території передбачено формування кварталу громадської, комерційно-складської та виробничої забудови.

Виробничі та складські території пропонується зберегти вздовж вул. Луганської на відрізку від вул. Зеленої до проектованого проїзду, розширення існуючого проїзду в червоних ліній, та ближче до центру кварталу  між вул. Луганською та вул. Угорською-проектованою.

На існуючій ділянці виробничого призначення (приблизно 1,9 га), що межує з вул. Луганською пропонується розмістити проектовану будівлю торгівельного центру меблів за рахунок реконструкції 3-х існуючих складських та комерційних будівель. Площа забудови складатиме приблизно 11,08 тис. м. кв., корисна площа - близько 10,80 тис. м. кв. Кількість паркомісць (проектована) для торгівельного центру становить 217, згідно розрахунку потреба в машиномісцях становить - 108 - 216 машиномісць.

Вздовж вул. Луганської пропонується до формувати вже існуючу зону громадської забудови, що складатиметься з існуючих об'єктів та проектованих (за рахунок реконструкції складських будівель).  Ближче до транспортних розв`язок пропонується зберегти території транспортної інфраструктури з об`єктами обслуговування.

Рішення ДПТ включає:

- збереження та створення робочих місць за рахунок проектованих та діючих (реконструкції)  об`єктів;

- тяжіння торгово-офісних об`єктів до магістральних вулиць;

- збереження комерційно-складських та виробничих територій з їх модернізацією;

- уточнення та формування системи вулиць та доріг в червоних лініях.;

- використання у детальному проектуванні та при будівництві сучасних технологій сонячної енергії та збору дощової води;

Даним проектом визначені гранично можливі показники щодо щільності і поверховості проектованої забудови. Конкретні проектні рішення по кожному проектованому будинку чи блок-секції повинні прийматись відповідним проектом з врахуванням забезпечення нормативних вимог щодо інсоляції, побутових та пожежних розривів, тощо і не суперечити принциповим положенням ДПТ.

Слід зазначити, що вилучення частин ділянок чи нерухомості під трасування вулиць чи розміщення об‘єктів міської інфраструктури здійснюватиметься на умовах викупу або надання відповідних компенсацій власникам ділянок чи нерухомості згідно діючого законодавства.

Під час зустрічі учасниками було озвучено наступні запитання:

  1. Щодо влаштування розв’язки. У презентованому проекту ДПТ восьмиповерхова будівля ДБК потрапляє під червоні лінії. Як це питання буде врегульовано?
  • Л. Людкевич відповіла, що на даному етапі ДПТ можна відкоригувати та внести відповідні зміни, звузити червоні лінії та оминути будівлю.
  1. Що станеться з під’їзною колією до метал бази (ВАТ Львіметал)?
  • Л. Людкевич відповіла, що ця колія має відведену земельну ділянку і зміни щодо цієї ділянки вноситись не будуть.

Головуючий на зустрічі з архітектором,

провідний спеціаліст сектору громадських слухань

відділу громадського партнерства                                    

управління «Секретаріат ради»                                                                          П. Качараба

Доповідач,

головний архітектор проекту                                                                             Ю. Столяров