Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території на розі вул. Героїв УПА — вул. Кульпарківської у м. Львові

Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території на розі вул. Героїв УПА — вул. Кульпарківської у м. Львові.

Із 22 лютого 2018 року по 19 березня 2018 року тривало громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території на розі вул. Героїв УПА — вул. Кульпарківської у м. Львові. Замовником даної містобудівної документації є управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради, розробником — ДП ДІПМ «Містопроект». Оголошення щодо проведення громадського слухання було розміщено на сайті Львівської міської ради у рубриці «Громадські слухання» та опубліковано у газеті «Львівська пошта» від 22.02.2018 року.

З відповідною проектною документацією можна було ознайомитись на сайті Львівської міської ради та у відділі громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради, за адресою пл. Ринок, 1, тел. 297 57 63.

07 березня 2018 року відбулась зустріч з головним архітектором проекту щодо вищезгаданої документації за адресою: м. Львів, вул. Скісна, 1 (Актовий зал СЗШ № 51). Для участі зареєструвалося 76 осіб. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту додається.

За результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території на розі вул. Героїв УПА — вул. Кульпарківської у м. Львові надійшло одинадцять звернень.

Щодо звернення № 3-К-19 685−0001 від 01.03.2018 р. п. В. Каращенка розробником надано наступне роз’яснення:

Крім громадських слухань проект буде проходити розгляд на архітектурно-містобудівній раді, крім того, на наступних стадіях, подальший проект проходитиме відповідну державну експертизу. Навантаження на транспортну інфраструктуру розраховано і промодельовано за допомогою найсучаснішого програмного забезпечення. яке використовується в таких випадках в розвинутих країнах світу. Результати даного моделювання будуть також розглядатись в комплексі з проектом.

Згідно розробленої ЛКП «Львівавтодор» схеми руху транспортних та пішохідних потоків в рамках детального плану території, що передбачає функціонування так званої «холодної» АЗС на розі вулиць Героїв УПА — Кульпарківська пропонується наступне:

  • Наразі ширина проїзної частини вул. Героїв УПА на ділянці в районі буд. № 77 становить 9,3 м. Пропонується розширити її до 10 м з правого боку за рахунок ширини технічного тротуару. Рух транспорту цією ділянкою організовано в 2 та 3 смуги руху. Безпосередньо на підході до вул. Кульпарківська пропонується 3 смуги руху, з яких крайня права становить 3 м, середня — 3,75 м та крайня ліва — 3,25 м. Також на цій ділянці, в місці в’їзду/виїзду з АЗС, пропонується влаштування напрямного острівка за рахунок звуження проїзної частини до 2 смуг руху. Такі острівки та виступи створюються для того, щоб унеможливити попутне зіткнення між транспортними засобами, що заїжджають або виїжджають з АЗС і автомобілями, що рухаються по вул. Героїв УПА в напрямку вул. Кульпарківська (ліквідує потенційні конфліктні точки попутного зіткнення на підході до перехрестя). Отже, згідно пропонованої схеми найвужча ширина проїзної частини на цій ділянці буде становити не 3, а 7 м.
  • За результатами транспортного моделювання було встановлено, що умови руху транспорту при варіанті 1 є кращими ніж при варіанті 2 (передбачає додатковий виїзд з АЗС на вул. Героїв УПА в напрямку вул. Копистинського). Варіанти порівнювалися за такими показниками як середня та максимальна довжина черги транспортних засобів на перехресті, середня затримка автомобіля на кожному підході до перехрестя та середня швидкість потоку автомобілів на прилеглій території.
  • Всі існуючі пішохідні переходи зберігаються. Ваша пропозиція враховується.
  • Питання реконструкції комунікацій та підключення до них визначається відповідними технічними умовами, що надаються експлуатуючими організаціями на наступних стадіях проектування.

Щодо звернення № 3-С-24 171−0001 від 16.03.2018 р. п. М. Саламахи розробником надано наступне роз’яснення:

Ваша пропозиція щодо розміщення АЗС буде врахована. Ваша пропозиція щодо благоустрою та озеленення території в межах перехрестя буде врахована.

Щодо звернення № 3-С-24 266−0001 від 16.03.2018 р. п. Н. Ступницької розробником надано наступне роз’яснення:

Ваша пропозиція буде врахована та долучена до матеріалів ДПТ. Мережі АЗС «Окко» (потенційному інвестору) проектом ДПТ планується встановити умови щодо облаштування прилеглого парку (встановлення та ремонт лавок, ліхтарів, пішохідних доріжок, тощо), влаштування необхідного благоустрою, озеленення (висадити нові дерева, влаштувати якісний газон і квітучі зелені насадження.)

Щодо звернення № 3-Я-24 420−0001 від 16.03.2018 р. п. Є. Яворівського розробником надано наступне роз’яснення:

Ваша пропозиція буде врахована та долучена до матеріалів ДПТ. Мережі АЗС «Окко» (потенційному інвестору) проектом ДПТ планується встановити умови щодо облаштування прилеглого парку (встановлення та ремонт лавок, ліхтарів, пішохідних доріжок, тощо), влаштування необхідного благоустрою, озеленення (висадити нові дерева, влаштувати якісний газон і квітучі зелені насадження).

Щодо звернення № 3-Р-24 469−0001 від 16.03.2018 р. п. К. Рігель розробником надано наступне роз’яснення:

Ваша пропозиція щодо пошуку найкращого архітектурного та дизайнерського рішення для проектованої малої АЗС (міні «холодної» АЗС) буде враховано. ДПТ буде доповнено рекомендацією провести відповідний архітектурний або дизайнерський конкурс на найкраще проектне і дизайнерське рішення АЗС.

Щодо звернення № 3-Ю-24 104−2401 від 16.03.2018 р. п. Б. Юревича розробником надано наступне роз’яснення:

Ваша пропозиція буде врахована та долучена до матеріалів ДПТ. Мережі АЗС «Окко» (потенційному інвестору) проектом ДПТ планується встановити умови щодо облаштування прилеглого парку (встановлення та ремонт лавок, ліхтарів, пішохідних доріжок, тощо), влаштування необхідного благоустрою, озеленення (висадити нові дерева, влаштувати якісний газон і квітучі зелені насадження).

Щодо звернення № 3-Г-24 232−0001 від 16.03.2018 р. п. Л. Гонтар розробником надано наступне роз’яснення:

Ваша пропозиція враховується. При влаштуванні заїздів до міні АЗС орієнтовно 8−12 дерев підлягають вирубці. В компенсацію за вирубані дерева, мережа АЗС «Окко» готова здійснити для потреб міста висадку більшої кількості дерев (в подвійному розмірі) та прийняти участь у фінансуванні реконструкції прилеглого парку та озелененні вулиць.

При цьому мережа ЗАС «Окко» готова здійснити висадку дерев в тих місцях де місцева громада вважатиме найбільш доцільним. Такі рішення передбачені проектом ДПТ.

Щодо звернення № 3-Л-24 649−0001 від 17.03.2018 р. п. А. Ляшенка розробником надано наступне роз’яснення:

Ваша пропозиція щодо благоустрою та озеленення прилеглої території парку (встановлення смітників, майданчику для вигулу собак, спортивних майданчиків) буде врахована і долучена до матеріалів ДПТ.

Щодо звернення № 3-С-24 622−0001 від 17.03.2018 р. п. Ю. Сороки розробником надано наступне роз’яснення:

Ваша пропозиція враховується. Згідно розробленої ЛКП «Львівавтодор» схеми руху транспортних та пішохідних потоків в рамках детального плану території, що передбачає функціонування так званої «холодної» АЗС на розі вулиць Героїв УПА — Кульпарківська пропонується наступне:

Наразі ширина проїзної частини вул. Героїв УПА на ділянці в районі буд. № 77 становить 9,3 м. Пропонується розширити її до 10 м з правого боку за рахунок ширини технічного тротуару. Рух транспорту цією ділянкою організовано в 2 та 3 смуги руху. Безпосередньо на підході до вул. Кульпарківська пропонується 3 смуги руху, з яких крайня права становить 3 м, середня — 3,75 м та крайня ліва — 3,25 м. Також на цій ділянці, в місці в’їзду/виїзду з АЗС, пропонується влаштування напрямного острівка. Такі острівки та виступи створюються для того, щоб унеможливити зіткнення між транспортними засобами (ліквідує потенційні конфліктні точки попутного зіткнення на підході до перехрестя).

  • За результатами транспортного моделювання було встановлено, що умови руху транспорту при варіанті 1 є кращими ніж при варіанті 2 (передбачає додатковий виїзд з АЗС на вул. Героїв УПА в напрямку вул. Копистинського). Варіанти порівнювалися за такими показниками як середня та максимальна довжина черги транспортних засобів на перехресті, середня затримка автомобіля на кожному підході до перехрестя та середня швидкість потоку автомобілів на прилеглій території.
  • Проведене транспортне моделювання вказує що розміщення АЗС не створює суттєвого впливу на транспортну розв’язку.
  • Щодо цін на пальне, то дана інформація не відноситься до компетенції проекту і визначається виключно мережею АЗС «ОККО» та їх ціновою політикою.

Щодо звернення № 3-В-24 776−0001 від 19.03.2018 р. п. Т. Воскресенської (від групи мешканців) розробником надано наступне роз’яснення:

Протипожежна відстань від малої АЗС до житлових будинків становить 25 м і в даному випадку вона повністю дотримується.

Проектована мала АЗС знаходиться в межах транспортної розв’язки, тому застосування норми щодо забезпечення відстані до перехрестя 100 м. вважаємо недоцільним. Перед початком проектування слід отримати погодження Мінрегіонбуду на обґрунтоване відхилення від даної норми.

При проектуванні території передбачено комплексний благоустрій території, зокрема: необхідно максимально враховувати і зберегти існуючі зелені насадження.

При влаштуванні заїздів до міні АЗС орієнтовно 8−12 дерев підлягають вирубці. В компенсацію за вирубані дерева, мережа АЗС «Окко» готова здійснити для потреб міста висадку більшої кількості дерев (в подвійному розмірі) та прийняти участь у фінансуванні реконструкції прилеглого парку та озелененні вулиць.

При цьому мережа ЗАС «Окко» готова здійснити висадку дерев в тих місцях де місцева громада вважатиме найбільш доцільним.

Проект АЗС повинен передбачати всі необхідні заходи для сповільнення автомобільного руху та забезпечення максимального рівня безпеки, зокрема: підняті пішохідні переходи, «лежачі поліцейські», розмітка, вказівники, освітлення території, відео нагляд, світлофорні переходи, тощо. Пропонуємо конкретний перелік заходів узгодити з громадою району, зокрема з керівництвом місцевих навчальних закладів.

Нормативна відстань до існуючих багатоквартирних житлових будинків дотримується. Оскільки АЗС буде обладнана сучасним обладнанням із відсіканням парів бензину то немає підстав для побоювань щодо впливу на квартирні житлові будинки, що знаходяться на відстані, значно більшій ніж обмежує ДБН.

В складі проекту ДПТ виконане комп’ютерне моделювання руху автомобілів, яке підтверджує, що вплив АЗС на рух автотранспорту на перехресті є мізерним і не впливає на корки в часи пік та не збільшує аварійність перехрестя.

В компенсацію за вирубані 8−12 дерев мережа «Окко» готова здійснити висадку нових дерев не менше ніж у подвійному розмірі.

Ваша пропозиція буде долучена до проекту для врахування при його затвердженні.

Щодо звернення № 2−7636-В-0001 від 19.03.2018 р. п. Ю. Джали розробником надано наступне роз’яснення:

Інститут «Містопроект» розуміючи суспільний резонанс щодо даного проекту нагадує, що Детальний план території є містобудівною проектною документацією яка визначає в даному випадку можливість реконструкції перехрестя та розміщення АЗС, а також ряд заходів та спеціальних погоджень за умови яких дана АЗС може бути погоджена та збудована.

Зважаючи на значний резонанс щодо даного проекту вважаємо, що остаточне рішення повинна прийняти Львівська міська рада, визначивши доцільність чи недоцільність будівництва АЗС, а також заходи які з цим пов’язані.

Разом з тим сам проект ДПТ розглядає можливість розміщення малої АЗС виключно при умові реалізації широкого ряду заходів, зокрема:

  • Проект АЗС повинен передбачати всі необхідні заходи для сповільнення автомобільного руху та забезпечення максимального рівня безпеки, зокрема: підняті пішохідні переходи, «лежачі поліцейські», розмітка, вказівники, освітлення території, відео нагляд, світлофорні переходи, тощо. Пропонуємо конкретний перелік заходів узгодити з громадою району, зокрема з керівництвом місцевих навчальних закладів.
  • Нормативна відстань до існуючих багатоквартирних житлових будинків дотримується. Оскільки АЗС буде обладнана сучасним обладнанням із відсіканням парів бензину то немає підстав для побоювань щодо впливу на квартирні житлові будинки, що знаходяться на відстані, значно більшій ніж обмежує ДБН.
  • В складі проекту ДПТ виконане комп’ютерне моделювання руху автомобілів, яке підтверджує, що вплив АЗС на рух автотранспорту на перехресті є мізерним і не впливає на корки в часи пік та не збільшує аварійність перехрестя.
  • При проектуванні території передбачено комплексний благоустрій території, зокрема: необхідно максимально враховувати і зберегти існуючі зелені насадження.
  • При влаштуванні заїздів до міні АЗС орієнтовно 8−12 дерев підлягають вирубці. В компенсацію за вирубані дерева, мережа АЗС «Окко» готова здійснити для потреб міста висадку більшої кількості дерев (в подвійному розмірі) та прийняти участь у фінансуванні реконструкції прилеглого парку та озелененні вулиць. Така готовність компанії підтверджена відповідним гарантійним листом. При цьому мережа ЗАС «Окко» готова здійснити висадку дерев в тих місцях де місцева громада вважатиме найбільш доцільним.

Також нагадуємо, що дана АЗС відноситься до найменшого класу АЗС — малих АЗС, і являє собою міні-АЗС на одну паливороздаточну стійку, робота якої є повністю автоматизована і виконується без участі людини. Такі міні АЗС є найсучаснішим та найекологічнішим рішенням серед обладнання для АЗС у всьому світі. Вплив таких АЗС на оточуюче середовище є мінімальним, що також підтверджує той факт, що такі міні-АЗС встановлюються в Європі під будівлями офісних центрів і навіть під житловими будинками.

При цьому ДПТ визначає ряд заходів, які слід реалізувати, щоб функціонування АЗС було екологічним та безпечним. Крім того ДПТ визначає ряд заходів щодо компенсації мешканцям району незручностей від будівництва АЗС (наприклад висадка дерев, реконструкція та оновлення парку та інші заходи що можуть бути визначені в ході відповідних обговорень).

Таким чином, проект ДПТ встановлює умови і вимоги щодо відповідних заходів для варіанту розміщення АЗС. Разом з тим, остаточне рішення про доцільність чи недоцільність даного об'єкту повинна прийняти Львівська міська рада.

Також, щодо звернень які надійшли за результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території на розі вул. Героїв УПА — вул. Кульпарківської у м. Львові замовником даної містобудівної документації дано наступне роз’яснення:

На звернення гр. М. Юревича, гр. Є. Яворського та гр. Н. Ступницької:

Мережі АЗС «Окко» (потенційному інвестору) проектом ДПТ планується встановити умови щодо облаштування прилеглого парку та необхідного благоустрою, а також озеленення. На звернення гр. М. Саламахи:

Проектом ДПТ передбачено озеленення території в межах перехрестя.

На звернення гр. А. Ляшенка:

Проектом ДПТ передбачено озеленення прилеглої території парку.

На звернення гр. К. Рігель:

Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування вважає доречним доповнення ДПТ рекомендацією провести відповідний архітектурний або дизайнерський конкурс на найкраще проектне і дизайнерське рішення АЗС.

На звернення гр. В. Каращенка:

Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування не має зауважень щодо розробленої ЛКП «Львівавтодор» схеми руху транспортних та пішохідних потоків в рамках детального плану території, що передбачає функціонування так званої «холодної» АЗС на розі вулиць Героїв УПА — Кульпарківської. За результатами транспортного моделювання було встановлено, що умови руху транспорту при варіанті 1 є кращими ніж при варіанті 2 (передбачає додатковий виїзд з АЗС на вул. Героїв УПА в напрямку вул. Копистинського); Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування вважає доцільним збереження існуючих пішохідних переходів;

На звернення гр. Т. Воскресенської (від групи мешканців):

—  протипожежна відстань від малої АЗС до житлових будинків становить 25 м і в даному випадку вона повністю дотримується;

—  при проектуванні передбачено комплексний благоустрій території;

—  мережа АЗС «Окко» готова здійснити для потреб міста висадку дерев (в подвійному розмірі) та прийняти участь у фінансуванні реконструкції прилеглого парку та озелененні вулиць як компенсацію за дерева, які доведеться вирубати при влаштуванні заїздів до міні АЗС;

—  вважаємо, що проект АЗС повинен передбачати всі необхідні заходи для сповільнення автомобільного руху та забезпечення максимального рівня безпеки;

—  в складі проекту ДПТ виконане комп’ютерне моделювання руху автомобілів, яке підтверджує, що вплив АЗС на рух автотранспорту на перехресті є мізерним і не збільшує аварійність перехрестя.

На звернення директора класичної гімназії п. Ю. Джали:

Проектована АЗС відноситься до найменшого класу АЗС і являє собою міні-АЗС на одну паливо роздавальну стійку, робота якої є повністю автоматизована і виконується без участі людини. Такі міні АЗС є найсучаснішими у всьому світі, вплив яких на оточуюче середовище є мінімальним. ДПТ визначає ряд заходів щодо компенсації мешканцям району незручностей від будівництва АЗС. Вважаємо доцільним реконструкцію та оновлення парку, а також озеленення вулиці, передбачених ДПТ.

На звернення п. Л. Гонтар:

Проектом ДПТ передбачено, що при влаштуванні заїздів до міні-АЗС орієнтовно 8−12 дерев підлягають вирубці. В якості компенсації за вирубані дерева мережа АЗС «Окко» готова здійснити для потреб міста висадку більшої кількості дерев (в подвійному розмірі) та прийняти участь у фінансуванні реконструкції прилеглого парку та озелененні вулиць. При цьому мережа АЗС «Окко» готова здійснити висадку дерев в тих місцях, де місцева громада вважатиме найбільш доцільним.

На звернення п. Ю. Сороки:

Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування не має зауважень щодо розробленої ЛКП «Львівавтодор» схеми руху транспортних та пішохідних потоків в рамках детального плану території, що передбачає функціонування так званої «холодної» АЗС на розі вулиць Героїв УПА — Кульпарківської.

За результатами транспортного моделювання було встановлено, що умови руху транспорту при варіанті 1 є кращими ніж при варіанті 2 (передбачає додатковий виїзд з АЗС на вул. Героїв УПА в напрямку вул. Копистинського). Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування вважає доцільним збереження існуючих пішохідних переходів.

Додатки:

  1. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту детального плану території на розі вул. Героїв УПА — вул. Кульпарківської у м. Львові
  2. Звернення № 3-К-19 685−0001 від 01.03.2018 р. п. В. Каращенка
  3. Звернення № 3-С-24 171−0001 від 16.03.2018 р. п. М. Саламахи
  4. Звернення № 3-С-24 266−0001 від 16.03.2018 р. п. Н. Ступницької
  5. Звернення № 3-Я-24 420−0001 від 16.03.2018 р. п. Є. Яворівського
  6. Звернення № 3-Р-24 469−0001 від 16.03.2018 р. п. К. Рігель
  7. Звернення № 3-Ю-24 104−2401 від 16.03.2018 р. п. Б. Юревича
  8. Звернення № 3-Г-24 232−0001 від 16.03.2018 р. п. Л. Гонтар
  9. Звернення № 3-Л-24 649−0001 від 17.03.2018 р. п. А. Ляшенка
  10. Звернення № 3-С-24 622−0001 від 17.03.2018 р. п. Ю. Сороки
  11. Звернення № 3-В-24 776−0001 від 19.03.2018 р. п. Т. Воскресенської (від групи мешканців)
  12. Звернення № 2−7636-В-0001 від 19.03.2018 р. п. Ю. Джали
  13. Лист ДП ДІПМ «Містопроект» № 292/12−1 від 16.04.2018
  14. Лист ДП ДІПМ «Містопроект» № 356/12−1 від 07.05.2018
  15. Лист управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради № 4−2401−522 від 24.04.2018
  16. Лист управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради № 4−2401−550 від 27.04.2018

Відповідальна за розгляд пропозицій,

завідувач сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Д. Челепіс

Секретар громадського слухання,

провідний спеціаліст сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» З. Папіж

Представник замовника

містобудівної документації

________________________

________________________

Доповідач,

головний архітектор проекту Ю. Столяров

Додаток 1

Протокол зустрічі з головним архітектором проекту детального плану території на розі вул. Героїв УПА — вул. Кульпарківської у м. Львові.

Зустріч відбулась 7 березня 2018 року. Для участі у громадському слуханні зареєструвалося 76 осіб.

На громадському слуханні виступили:

П. Качараба, провідний спеціаліст сектору громадських слухань відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради». Проведення зустрічі з головним архітектором проекту.

Ю. Столяров, головний архітектор проекту. Представлення детального плану території.

В. Хижняк, начальник відділу урбаністики та містобудівної документації управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування.

Презентуючи проект детального плану території Ю. Столяров повідомив, що в проекті враховані основні рішення генплану м. Львова, розробленого Державним підприємством Державним інститутом проектування міст «Містопроект» (м. Львів) у 2009 році та затверджений ухвалою Львівської міської ради від 30.09.2010 р.

Територія, на яку розробляється ДПТ розташована в південній частині міста і обмежена:

— з півночі — вул. Копистинського, далі — територія парку;

— з півдня — вул. Героїв УПА, за якою громадська забудова;

— із заходу — вул. Кульпарківська, територія малоповерхової житлової забудови;

В даний момент територія проектування сформована перехрестям вулиць в межах якого знаходиться трикутний острівець в якому знаходиться недіючий фонтан та зелені насадження. Територія проектування обмежена вулицями загальноміського та районного значення — вул. Кульпарківська та вул. Героїв УПА, які здійснюють певний незначний негативний вплив на загальний стан навколишнього середовища. В цілому стан навколишнього середовища на території проектування можна характеризувати як задовільний.

Територія ДПТ зараз не використовується належним чином. Більшу частину ДПТ займає територія інженерної інфраструктури (вулиці в червоних лініях). Частину займає територія недіючого фонтану та зелених насаджень, що перебуває в занедбаному стані. На території проектування відсутня забудова. На території проектування наявний недіючий фонтан колишнього заводу «Кінескоп». Фонтан знаходиться у приватній власності.

Прилегла територія — середовище, сформоване оточуючою громадською, та садибною житловою забудовою. Громадська будівля по вул. Героїв УПА — 5-поверхова капітальна нежитлова будівля періоду ХХ ст. Житлові індивідуальні 1−2-пов. будинки по вул. Кульпарківській.

Територія проектування на даний час використовується як територія зелених насаджень загального користування. Проте елементи благоустрою на даній території відсутні та зруйновані. Цінні зелені насадження, підлягають збереженню. Планувальними обмеження для здійснення нової забудови на території ДПТ є червоні лінії вулиць, охоронні зони інженерних мереж.

Обгрунтовуючими факторами для проведення проектування ділянки є:

—  Привабливість території для розміщення автозаправки;

—  Невпорядкований існуючий стан території;

—  Необхідність ефективного використання земельного фонду міста;

—  Побажаннях та вимогах замовника — органу місцевого самоврядування, визначених у завданні на проектування та у ході робочих нарад під час роботи на проектом;

—  Потреба у інвестиціях та пайових внесках на розвиток інфраструктури міста та району;

Проектним рішенням ДПТ вносяться зміни до планувальної структури даної території, а саме, переведення території зелених насаджень загального користування у територію транспортної інфраструктури. Пропонується сформувати земельну ділянку для розміщення малої АЗС орієнтовною площею 0,1443 га. в межах червоних ліній на перехресті вул. Кульпарківської — вул. Героїв УПА — вул. Копистинського. Дане рішення вимагає внесення уточнень в генеральний план міста Львова та План зонування території Франківського району міста.

Орієнтовний проектний процентний розподіл за функціональним зонуванням території ДПТ виглядає наступним чином:

—  території вулиць та проїздів — 80%

—  ділянка автоматичної малої АЗС (обслуговування транспортної інфраструктури) 20%

Пропозиції щодо встановлення режиму забудови територій, передбачених для перспективної містобудівної діяльності, в тому числі для розміщення об"єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, охорони та збереження культурної спадщини. Режим забудови території проектування передбачає використання території ДПТ для обслуговування транспортної інфраструктури.

Оптимально використовуючи планувальні можливості даної ділянки, характер оточуючого середовища району, враховуючи планувальні обмеження, даним детальним планом території опрацьовано рішення закріплення меж території для обслуговування території малої АЗС.

На території проектування передбачається розміщення автоматичної самообслуговуючої міні-заправної станції на три колонки.

Проектне рішення детального плану території базоване на:

—  врахуванні існуючої планувальної структури даного району міста;

—  врахуванні рішень генерального плану населеного пункту;

—  врахуванні рішень Плану зонування території району міста;

—  врахуванні існуючих вулиць;

—  врахуванні існуючих планувальних обмежень;

—  побажаннях та вимогах замовника — органу місцевого самоврядування, визначених у завданні на проектування та у ході робочих нарад під час роботи над проектом.

—  врахуванні інтересів потенційних інвесторів;

—  взаємозв’язки планувальної структури проекту з планувальною структурою існуючих кварталів та з рішеннями генерального плану;

—  врахуванні перспективного розвитку інфраструктури в даному мікрорайоні міста.

Проектним рішенням ДПТ вносяться зміни до планувальної структури даної території. В межах території детального плану передбачається відведення ділянки під будівництво міні-АЗС із стилізацією у формі пам’ятника із вбудованою «холодною» автозаправною станцією (міні-АЗС) в середовищі сформованому існуючими вулицями.

Дана архітектурна форма передбачена як символічний знак мережі АЗС «ОККО», що буде розташований безпосередньо біля головного офісу компанії та відграватиме роль у формуванні іміджу компанії та міста Львова. Крім того на території передбачається розташувати зарядну станцію для електромобілів.

Згідно планувальних рішень проектована мала АЗС на перехресті вулиць в даному випадку відноситься до зони ТР-2 (зона транспортної інфраструктури-вулична мережа), згідно Плану зонування території м. Львова та належить до допустимих видів забудови.

Даним детальним планом території передбачено внесення змін в дорожньо-транспортний рух.

Варіант 1 — проектний стан організації дорожнього руху Варіант передбачає такі зміни на ділянці дослідження (проектування):

  • влаштування заїзду до АЗС з вул. Кульпарківська;
  • влаштування додаткового поширення для заїзду до АЗС з вул. Кульпарківська;
  • влаштування заїзду та виїзду до АЗС з вул. Героїв УПА в напрямку вул. Кульпарківська, влаштування острівка безпеки в зоні їх примикання та додаткових поширень для заїзду і виїзду до/з АЗС і для повороту праворуч на вул. Кульпарківська;
  • розширення з правого боку на 0,7 м вул. Героїв УПА в напрямку вул. Кульпарківська для влаштування додаткових поширень для заїзду і виїзду до/з АЗС і для повороту праворуч на вул. Кульпарківська;
  • зміна конфігурації смуг руху на вул. Героїв УПА в напрямку вул. Кульпарківська: дві крайні ліві смуги руху відповідно шириною 3,25 та 3,75 м — для повороту ліворуч; крайня права смуга-поширення шириною 3 м — для повороту праворуч на вул. Кульпарківська;
  • влаштування транспортних світлофорів типу Т.1.15 (без додаткової секції для повороту праворуч) на консольній Г-подібній опорі, що забезпечує регулювання руху на вул. Кульпарківська в напрямку «до центру»;
  • облаштування регульованого пішохідного переходу на вул. Копистинського та встановлення пішохідних світлофорів типу П. 1.1;
  • зміна режиму світлофорного регулювання (пофазного роз’їзду та циклограми роботи світлофорних об’єктів) на перехресті.
  • облаштування нерегульованого пішохідного переходу на вул. Героїв УПА в зоні розділення транспортних потоків в напрямку вул. Копистинського та Кульпарківська;
  • каналізування руху за допомогою дорожньої розмітки на заїздах/виїздах до АЗС;
  • встановлення відповідних дорожніх знаків та дорожньої розмітки згідно ДСТУ.

Варіант 2 — проектний стан організації дорожнього руху передбачає влаштування додаткового виїзду з АЗС на вул. Героїв УПА в напрямку вул. Копистинського. Інші зміни є аналогічними як у варіанті 2. Ширини вулиць і проїздів в червоних лініях залишаються незмінні. Ширини вулиць в червоних лініях наступні:

  • вул. Кульпарківська — 30 м.
  • вул. Героїв УПА — 15 м.
  • вул. Копистинського — 15

При проектуванні території передбачено комплексний благоустрій території, зокрема: необхідно максимально враховувати і зберегти існуючі зелені насадження. При влаштуванні заїздів до міні АЗС орієнтовно 8−12 дерев підлягають вирубці. В компенсацію за вирубані дерева, мережа АЗС «Окко» готова здійснити для потреб міста висадку більшої кількості дерев (в подвійному розмірі) та прийняти участь у фінансуванні реконструкції прилеглого парку та озелененні вулиць.

Проектом передбачено розміщення на території ДПТ об’єкту, що може здійснювати негативний вплив на умови проживання кварталу. Згідно ДБН 360−92 та ДСП-173, від колонок та резервуарів з пальним проектованої АЗС до житлової забудови нормативна санітарно-захисна зона становить 50 м.

Нормативна санітарно-захисна зона (50 м. до житлової забудови) підлягає зменшенню до 25 м. від колонок та резервуарів малої АЗС, за погодженням з відповідними державними органами в установленому порядку:

  • Територія АЗС повинна буди належним чином впорядкована та освітлена.
  • Повинні бути виконані всі заходи з захисту навколишнього середовища, які регламентовані при розміщенні АЗС.
  • Використання сучасних енергоощадних технологій.
  • На території міні-АЗС пропонується також встановити зарядну станцію для електромобілів.

Реалізація рішень детального плану передбачена в часових рамках І-го етапу реалізації — від 3-х до 7-ми років.

В. Хижняк повідомив, що на території щодо якої розроблявся ДПТ раніше розташовуватись охолоджуючі споруди колишнього заводу «Кінескоп». На даний момент на території проектування наявний недіючий фонтан колишнього заводу «Кінескоп», який знаходиться у приватній власності. ПАТ «Концерн Галнафтогаз» мають намір розмістити на даній території міні-АЗС із стилізацією у формі пам’ятника із вбудованою «холодною» автозаправною станцією в середовищі сформованому існуючими вулицями. На даний момент розглядається питання можливості розміщення такої міні-АЗС. До проекту ДПТ можуть бути внесені зміни і корективи.

Представник АЗС «ОККО» п. Назар повідомив, що пропонується міні-АЗС з однією заправною колонкою. Паливний бак буде заховано під землю. Також буде станція електрозарядки для електромобілів. Візуалізація самої міні — АЗС на даний момент є приблизною, пам’ятник може бути різної тематики на розсуд громади. На час будівництва буде забезпечено дотримання усіх визначених норм та заходів. Крім того буде встановлено захисні екрани.

Щодо реставрації недіючого фонтану колишнього заводу «Кінескоп». Варто зазначити, що така реставрація буде доволі вартісною і технічно майже неможливою, оскільки цей фонтан фактично перетворився на смітник.

Ми готові розробити проект з врахуванням думки громадськості, розмістити в парку поруч вуличні тренажери або дитячий майданчик.

Під час зустрічі учасниками було озвучено наступні запитання:

  1. Чому на даній території, яка розташована поблизу житлових будинків не можна запроектувати сквер або громадський простір?
  • Ю. Столяров відповів, що власником недіючого фонтану є мережа автозаправних станцій «ОККО» (ПАТ «Концерн Галнафтогаз») і вони запропонувати на цій ділянці будівництво міні-АЗС із стилізацією у формі пам’ятника. Це пропозиція, яка на даний момент розглядається. До 19 березня поки триватимуть громадські слухання до проекту ДПТ можна подавати пропозиції.
  1. Чому не враховано близьке розміщення до території проектування школи та лікарні?
  • Ю. Столяров відповів, що перечислені об’єкти розміщені далі ніж 50 м від території проектування, в такому випадку норми ДБН дозволяють будівництво.
  1. Власністю мережі автозаправних станцій «ОККО» є лише чаша фонтану. Яким чином буде виділено земельну ділянку для облаштування навколишньої території біля міні-АЗС, якщо даку дозволять будувати?
  • Ю. Столяров відповів, що питання виділення земельних ділянок розглядається під час сесій Львівської міської ради.

Під час зустрічі учасниками було озвучено наступні зауваження і пропозиції:

  1. Зауваження проти будівництва міні-АЗС на даній території, оскільки поблизу розташовані житлові будинки.
  2. Зауваження щодо збільшення кількості ДТП у випадку будівництва міні-АЗС на місці колишнього фонтану.
  3. Зауваження щодо створення небезпечних умов для пішоходів та особливо для дітей, які кожного дня переходять через територію де планують розміщення міні-АЗС по дорозі до школи.
  4. Зауваження щодо зрізки здорових дерев при проектуванні заїздів у випадку будівництва міні-АЗС.
  5. Зауваження щодо негативного впливу розташування міні-АЗС на парк, який розташовано поруч та мешканців навколишніх житлових будинків.
  6. Категорично проти розміщення міні-АЗС поруч з житловими будинками.
  7. Пропозиція облаштувати сквер на даній території або громадський простір.
  8. Пропозиція збудувати автозаправку на території колишнього заводу «Кінескоп».
  9. Пропозиція відновити роботу фонтану, на місці якого заплановано будівництво міні-АЗС.
  10. Пропозиція збудувати на місці недіючого фонтану лише пам’ятник без розміщення міні-АЗС.
  11. Пропозиція на підтримку облаштування даної території, оскільки на даний момент вона є занедбана.

Головуючий на зустрічі з архітектором,

провідний спеціаліст сектору громадських слухань

відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» П. Качараба

Доповідач,

головний архітектор проекту Ю. Столяров