Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Варшавською, вул. П. Панча, вул. Т. Масарика, вул. Струмок

Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Варшавською, вул. П. Панча, вул. Т. Масарика, вул. Струмок.

Із 07 березня 2018 року по 02 квітня 2018 року тривало громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Варшавською, вул. П. Панча, вул. Т. Масарика, вул. Струмок. Оголошення щодо проведення громадського слухання було розміщено на сайті Львівської міської ради у рубриці «Громадські слухання» та опубліковано у газеті «Львівська Пошта» від 7 березня 2018 року № 19 (2031). З відповідною проектною документацією можна було ознайомитись на сайті Львівської міської ради та у відділі громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради, за адресою: м. Львів, пл. Ринок, 1, тел. 2 975 763.

19 березня 2018 року відбулась зустріч з головним архітектором проекту. Місце проведення: Великий сесійний зал Львівської міської ради (м. Львів, пл. Ринок, 1). Для участі зареєструвалося 67 осіб. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту додається.

За результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Варшавською, вул. П. Панча, вул. Т. Масарика, вул. Струмок надійшло 6 письмових пропозицій :

  • Звернення членів ОСББ «Масарика 18» від 30.03.18 № 2−9106−0001 з проханням затвердити місце (вже існуюче) для короткотермінового збереження автотранспорту;
  • Звернення п. Н. Духняк від 29.03.18 № З-Д-28 763−0001 із проханням вилучити з даного проекту ділянку, яка надана в оренду ТзОВ «Розвиток нерухомості»;
  • Звернення членів ОСББ «У затінку» від 20.03.18 № 2−9103−0001 із проханням щодо коригування у детальному плані поверховості будинку та збереження місця для металевого розбірного-збірного гаражу;
  • Звернення п. М. Ковальчук від 02.04.18 № З-К-29 912-Ш-0001 із проханням не затверджувати детальний план території;
  • Звернення п. В. Демківа від 30.03.18 № З-Д-29 402−0001 із проханням щодо коригування у детальному плані поверховості будинку та збереження місця для металевого розбірного-збірного гаражу;
  • Звернення ТзОВ «Стрімлет» від 30.03.18 № 2−9111−0001 із проханням врахувати при розробленні ДПТ інтереси ТзОВ «Стрімлет».

Розробником містобудівної документації (ДІПМ «Містопроект») надано наступні відповіді :

  • Щодо звернення членів ОСББ «Масарика, 18» від 30.03.18р. № 2−9106−0001 та щодо звернення п.Н.Духняк від 29.03.18р. № З-Д-28 763−0001;

по п. 1. Пропозиція приймається. Місце розташування гостьової стоянки буде враховано в ДПТ. Інститут не заперечує щодо вилучення земельної ділянки з кадастровим номером 4 610 137 500: 07: 001: 0214 з детального плану території, однак дане питання відноситься до компетенції замовника містобудівної документації, Управління архітектури та урбаністики ЛМР;

по п. 2, 3, 4, 5, 7, 8 зауваження приймаються. В ДПТ будуть внесені відповідні поправки.

по п. 6. Пропозиція не може бути врахована, так як згідно державних будівельних норм не витримується санітарний розрив до дитячого садочка.

по п.9. В пояснювальну записку п. 8.4. внесені відповідні корективи. В межах складеної історичної забудови нове будівництво детальним планом не передбачається.

  • Щодо звернення п.М.Ковальчук від 02.04.18р. № З-К-29 912-ІІІ-0001;

Пропозиції та зауваження, викладені в п. 1, 2, 3, 4 відносяться до компетенції замовника на розроблення ДПТ;

  • Щодо звернення членів ОСББ «Узатінку» від 20.03.18р № 2−9103−0001;

по п. 1. В матеріали ДПТ внесені уточнення. Будинки зазначені як 10 КЖ.

по п.2. Пропозиція щодо влаштування додаткових паркомісць розглянута.

З метою комплексного забезпечення мешканців об’єктами обслуговування (паркомісця для автомобілів, дитячі майданчики) та забезпечення при цьому дотримання нормативних розривів до житлової забудови та між об’єктами, пропонуємо на розгляд два можливі варіанти розміщення гостьової стоянки та дитячого майданчика, які необхідно розглянути мешканцями та прийняти один з них.

Прийнятий варіант буде враховано в ДПТ (додатки 1, 2, 3).

по п.3 Місце для контейнерів з сміттям залишається на існуючому місці.

  • Щодо звернення п.В.Демківа від 30.03.18р. № З-Д-29 402−0001;

по п. 1. В ДПТ внесено зміни. Поверховість існуючого будинку за адресою Варшавська, 56 позначено як 5 КЖ.

по п.2. В ДПТ позначено гостьову стоянку під № 19.

по п.3 У зв’язку з представленими даними (додаток) в детальному плані території показано місце розташування збірно-розбірного гаража інваліда гр. Добоша, який переноситься з території проектованого скверу.

Питання розміщення збірно-розбірного гаража для інваліда ІІ-ї групи Демківа Й. В. не може бути враховано в ДПТ, так як ні власником, ні замовником не представлено підтверджуючих документів, щодо законності та юридичних підстав його врахування.

У зв’язку з наведеним, попередню відповідь по даномупитанню (згіднових. № 334/12−1 від 25.04.18р) вважати недійсною.

Щодо вирішення даного питаннягр. Демківунеобхідно звертатись до замовника розроблення ДПТ.

по п.4. В ДПТ внесено зміни. Будівля за адресою вул. Варшавська, 54 показана, як об’єкт незавершеного будівництва.

по п.5. Інституту не було надано інформацію щодо прийнятого наказу інспекцією Держархбудконтролю у м. Львові № 266/17 «Про анулювання дозволу на початок виконання будівельних робіт № 2IVII4160751893 на об’єкт «Будівництво багатоквартирного житлового будинку з приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на вул. Струмок — Т. Масарика, 7 (замовник будівництва ТзОВ «Розвиток нерухомості»).

Інституту також не надана інформація про рішення Шевченківського окружного суду м. Львова від 5 березня 2018р. № 2913/2926/17 про відмову у позові по відновленню дозволу на будівництво за адресою вул. Масарика, 7.

Зважаючи на це, інститут вважає за доцільне вилучити земельну ділянку з кадастровим номером 4 610 137 500 :07: 001: 0214, по якій проходять судові процеси з меж детального плану території. Дане питання знаходиться в компетенції замовника містобудівної документації.

  • Щодо звернення ТзОВ «Стрімлет» від 30.03.18р. № 2−9111−0001;

Ділянка, на якій є намір розмістити центр надання медичних послуг на вул. Струмок, 7б знаходиться за межами ДПТ.

Згідно п. 5.6. ДБН Б.1.1−15:2012 на прилеглій до меж ДПТ території показується існуюча та проектна забудова (наміри забудови не відносяться до проектної документації).

Згідно зонінгу Шевченківського району ділянка знаходиться в зоні Ж-1. В межах даної зони медичні заклади (крім аптек) не передбачені. Максимальна поверховість обмежена до 4-ох поверхів (15м в стінах).

Зважаючи на викладене, пропозиція щодо намірів забудови центру надання медичних послуг по вул. Струмок, 7б у м. Львові не може бути врахована в ДПТ.

Розміщення об’єкту медичного профілю в межах зони Ж-1 потребує внесення змін в зонінг Шевченківського району в об’ємі розроблення ДПТ з визначенням містобудівних умов та обмежень в складних умовах реконструкції існуючої території.

Для визначення містобудівних умов та обмежень розміщення пропонованого об’єкту повинні бути надані наступні дані:

  • актуалізована топогеодезична зйомка м-бу 1:500 на ділянку та прилеглі до неї території;
  • земельна ділянка, закріплена за існуючим об’єктом, матеріали земельного кадастру;
  • профіль центру надання медичних послуг (які саме медичні послуги надаватимуться) для визначення можливої потенційної ємкості закладу у відповідності до вимог табл.6.1. ДБН-360−92**;
  • матеріали земельного кадастру прилеглих ділянок, інвентарні дані об’єктів нерухомості на них;
  • можливість влаштування гостьової стоянки в межах ділянки, організації під’їздів до об’єкту, тощо.

Всі ці дані повинні лягти в основу розроблення ДПТ на розміщення об’єкту.

Замовником містобудівної документації (управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради) надано наступні відповіді :

  • Щодо звернення членів ОСББ «Масарика, 18» від 30.03.2018 № 2−9106−0001 будинку № 83 на вул. І. Франка

Управління архітектури та урбаністики підтримує пропозицію врахування в ДПТ місця розташування гостьової стоянки.

  • Щодо звернення п. Н. Духняк від 29.03.2018 № 3-Д-28 763−0001

По п. 1 Повідомляємо, що виключення вказаної ділянки з меж розроблення детального плану території можливо виключно внесенням змін до рішення виконавчого комітету від 19.05.2017 № 430 (зі змінами) «Про розроблення детального плану території, обмеженої вул. Варшавською, вул. П. Панча, вул. Т. Масарика, вул. Струмок». Таке внесення змін передбачає певний період часу для підготування проекту рішення та його візування і розгляд на засіданні виконавчого комітету.

  • Щодо звернення п. М. Ковальчук від 02.04.2018 № 36-К-29 912-ІІІ-0001

По п. 1 Повідомляємо, що виключення вказаної ділянки з меж розроблення детального плану території можливо виключно внесенням змін до рішення виконавчого комітету від 19.05.2017 № 430 (зі змінами) «Про розроблення детального плану території, обмеженої вул. Варшавською, вул. П. Панча, вул. Т. Масарика, вул. Струмок». Таке внесення змін передбачає певний період часу для підготування проекту рішення та його візування і розгляд на засіданні виконавчого комітету.

По п. 2 Щодо пропозиції не затверджувати детальний план території, повідомляємо, що управління архітектури та урбаністики не має повноважень затверджувати проекти містобудівної документації — проекти детальних планів території затверджуються рішенням виконавчого комітету або ухвалою сесії Львівської міської ради (у разі розташування території проектування в межах Галицького району міста, оскільки немає затвердженого плану зонування вказаного району).

По п. 3 Оголошення про проведення засідань архітектурно-містобудівних рад буде розміщатися на офіційному веб-сайті Львівської міської ради в рубриці «Засідання архітектурно-містобудівної ради». Додатково повідомляємо, що засідання ради будуть транслюватися в режимі онлайн.

По п. 4 Щодо узгоджувальної комісії, то, відповідно до Постанови КМУ від 25 травня 2011 р. № 555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», комісія утворюється за рішенням органу місцевого самоврядування у тижневий строк після закінчення строку подання пропозицій громадськості.

  • Щодо звернення членів ОСББ «У затінку» від 20.03.2018 № 2−9103−0001

В матеріали ДПТ внесені уточнення. Будинки зазначені як 10 КЖ. Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради підтримує пропозицію влаштування додаткових паркомісць.

В ДПТ буде враховано пропозиції мешканців району щодо розміщення гостьової стоянки та облаштування дитячого майданчика.

Місце для контейнерів зі сміттям передбачається залишити на існуючому місці.

  • Щодо звернення п. В. Демківа від 30.03.2018 № 3-Д-29 402−0001

В ДПТ доцільно внести зміни. Поверховість існуючого будинку на адресою: м. Львів, вул. Варшавська, 56 позначити як 5 КЖ.

В ДПТ позначено гостьову стоянку під № 19.

В ДПТ показано місце розташування збірно-розбірного гаража для інваліда ІІ-ї групи Демківа Й. В. (експлікаційний № 22).

В. ДПТ будівля, яка знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Варшавська, 54 показана, як об’єкт незавершеного будівництва.

  • Щодо звернення ТзОВ «Стрімлет» від 30.03.18р. № 2−9111−0001

Ділянка, на якій є намір розмістити центр надання медичних послуг на вул. Струмок, 7б знаходиться за межами ДПТ.

Згідно зонінгу Шевченківського району ділянка знаходиться в зоні Ж-1. В межах даної зони медичні заклади (крім аптек) не передбачені. Максимальна поверховість обмежена до 4-ох поверхів (15 м в стінах).

Розміщення об’єкту медичного профілю в межах зони Ж-1 потребує внесення змін в зонінг Шевченківського району в об’ємі розроблення ДПТ з визначенням містобудівних умов та обмежень в складних умовах реконструкції існуючої території.

Додаток 1. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів детального плану території, обмеженої вул. Варшавською, вул. П. Панча, вул. Т. Масарика, вул. Струмок.

Додаток 2. Звернення членів ОСББ «Масарика 18» від 30.03.18 № 2−9106−0001;

Додаток 3. Звернення п. Н. Духняк від 29.03.18 № З-Д-28 763−0001;

Додаток 4. Звернення членів ОСББ «У затінку» від 20.03.18 № 2−9103−0001;

Додаток 5. Звернення п. М. Ковальчук від 02.04.18 № З-К-29 912-Ш-0001;

Додаток 6. Звернення п. В. Демківа від 30.03.18 № З-Д-29 402−0001;

Додаток 7. Звернення ТзОВ «Стрімлет» від 30.03.18 № 2−9111−0001;

Додаток 8. Лист-відповідь управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування від 26.04.2018 № 4−2401−528

Додаток 9. Лист-відповідь ДП ДІПМ «Містопроект» від 25.04.2018 № 334/12−1 та від 97.05.18 № 357/12−1

Відповідальна за розгляд пропозицій,

Секретар громадського слухання

завідувач сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Д. Челепіс

Представник замовника

містобудівної документації,

_______________________________

_______________________________

Доповідач,

головний архітектор проекту П. Крупа

Додаток 1

Протокол зустрічі з головним архітектором проекту в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території обмеженої вул. Варшавською, вул. П. Панча, вул. Т. Масарика, вул. Струмок

Зустріч відбулась 19 березня 2018 року. Для участі у зустрічі з архітектором зареєструвалося 67 осіб.

На заході виступили:

Д. Челепіс, завідувач сектору громадських слухань відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради». Проведення зустрічі з архітектором.

П. Крупа, головний архітектор проекту. Представлення детального плану території.

Під час представлення проекту детального плану П. Крупа повідомив, що детальний план території розроблений на замовлення Управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради на підставі рішення виконкому ЛМР № 430 від 19.05.2017 та у відповідності до Завдання на розроблення ДПТ, виданого замовником.

У проекті опрацьовано планувальне рішення щодо використання та забудови території, орієнтовною площею 16,1 га. Розрахунковий термін реалізації ДПТ - 10 років, у тому числі 1-ша черга — 3−7 років.

На наступних стадіях проектування необхідно виконати вишукувальні роботи з метою уточнення геологічного розрізу і визначення фізико-механічних властивостей ґрунтів безпосередньо в межах ділянки проведення робіт.

Загалом територія використовується за функціональним призначенням згідно затвердженої містобудівної документації: генплану м. Львова та плану зонування Шевченківського адміністративного району.

Територія є достатньо озелененою та благоустроєною проте більшість її недостатньо загосподарьована і потребує проведення завершеного комплексного благоустрою та впорядкування озеленення.

На ділянці ДПТ наявна сформована вулична мережа. Вулиці визначені в габаритах затверджених червоних ліній відповідно до категорії з врахуванням умов реконструкції та забудови в ущільненій території.

Основний транспортний потік проходить по вул. Варшавській. Рух громадського транспорту відбувається по вул. Варшавській і представлений автобусним маршрутним таксі (№ 28). Рух пішоходів відбувається по тротуарах існуючих вулиць.

Влаштування нових житлових кварталів, промислових та інших об’єктів рішенням ДПТ не передбачається.

Оскільки територія являє собою сформоване функціонуюче житлове утворення, передбачається:

• збереження й впорядкування існуючих територій загального користування;

• резервування територій та виділення нових територій загального користування.

Для всіх прогнозованих видів використання територій в даній зоні необхідне погодження управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради.

Основні рішення ДПТ стосуються території скверу і передбачають:

• Визначення та закріплення за сквером його меж;

• Облаштування проїзду до території проектованого скверу;

• Зміна функціонального призначення території бульвару з транспортних територій на озеленені території загального користування з пропозицією розпланування;

• Визначення міць для облаштування зон короткотермінового зберігання автотранспорту. Визначення максимально можливої кількості дитячих та відпочинкових майданчиків з урахуванням нормативних розривів. Пропозиція збільшення ширини існуючого проїзду вздовж довгого фасаду висотної новобудови, з забезпеченням нормативних габаритів.

Рішенням ДПТ нової житлової багатоповерхової забудови не передбачається. Можлива реконструкція окремих будівель в садибній забудові та благоустрою території для покращення умов проживання .

Першочергові заходи ДПТ стосуються визначення та впорядкування території скверу:

• Розроблення землевпорядної документації, щодо встановлення та закріплення меж скверу.

• Проведення інженерно-вишукувальних робіт з визначенням необхідних проектно-будівельної робіт;

• Виконання уточнених стадій проектної документації щодо організації та впорядкування озеленення, благоустрою та «Проект», «Робочий проект», з наступним проведенням необхідних проектно-будівельної робіт;

• Організація балансоутримувачем загосподарювання та подальшого обслуговування територій загального користування — бульвару, скверу, тротуарів, пішохідних доріжок.

• Відновлення існуючих та облаштування нових прибудинкових майданчиків.

Під час представлення учасниками було озвучено наступні запитання:

  1. Чому не залишити в ДПТ є зона Г-3- 1?

П. Крупа відповів, що будівництво за рахунок ділянки.

  1. Чому не представлено схему руху транспорту та пішоходів, чи не можна розмістити її на сайті ЛМР? Розміщення колекторів фінансуватиме Львівська міська рада ?

П. Крупа відповів, що дані будуть розміщені Запроектовано продовження проїзду вздовж довгої сторони будинку для забезпечення доїзду. Яким буде транспортне сполучення з центром міста? Адже проїзд важковагової будівельною техніки може пошкодити дорогу та вже існуючі будинки

  1. Чи є можливість додаткового забезпечення місцями паркування автомобілів? Можливо, варто запроектувати багаторівневий підземний паркінг?

П. Крупа відповів, що на разі такої можливості немає, алеу разі надходження таких пропозицій, вони обов’язково будуть розглянуті.

  1. Чи зданий в експлутацію скандально відомий будинок фірми «Інтергалбуд»? П. Крупа відповів, що ні.
  2. Яка щільність населення у мікрорайоні? Чи є достатньо місць у школах та дитячих садках?

П. Крупа відповів, що 350 ос./га.

  1. Чи можна обмежити територію розроблення ДПТ по ділянці дитячого садочку?

П. Крупа відповів, що можливо та наголосив на потребі подання письмових пропозицій.

  1. Якою є мета розроблення ДПТ?

П. Крупа відповів, що метою розроблення документації є влаштування скверу та відведення таким чином ґрунтових вод для вирішення підтоплення існуючої забудови.

  1. Чому розроблення детального плану фінансується з міського бюджету, а не коштом заявників ?

Представник ОСББ цієї території відповіла, що необхідним є відведення ґрунтових вод для вирішення проблеми підтоплення існуючого будинку, влаштування скверу та наголосила щодо відсутності можливості фінансувати ДПТ самостійно.

Головуюча на громадському слуханні,

завідувач сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Д. Челепіс

Доповідач,

головний архітектор проекту П. Крупа