Два нові центри надання адмінпослуг, програма цифрового перетворення Львова, нові послуги у Кабінеті мешканця, портал відкритих даних, стажування для молоді – подаємо короткі підсумки реалізованого у Львові впродовж 2016 року.

Електронне врядування та цифрове перетворення. Затвердили Програму цифрового перетворення Львова на 2016-2020 роки. Впровадили електронний документообіг та замінила застарілу систему Lotus Notes на Alfresco.

Портал відкритих даних. Львівська міська рада першою в Україні презентувала «Панель міста: портал відкритих даних». Це відкрита платформа, яка в зручному форматі надає громадськості доступ до основних показників розвитку міста. Йдеться, зокрема, про такі сфери як населення, міський бюджет, економічний розвиток, благоустрій, комунальні послуги, транспорт, освіта, охорона здоров’я, безпека, культура, адміністративні послуги тощо. Львів є першим таким містом на території країни. Загалом портал об’єднає 860 показників, структурованих у 3 змістові блоки: статистика, якість життя та стратегія.

Особистий кабінет мешканця. У Кабінеті доступно більше 60 послуг, за якими впродовж усього часу звернулось близько 5 тис мешканців. Лідер за затребуваністю – довідка Ф2 про склад сім’ї та довідка про несудимість. Упродовж року до переліку послуг, доступних у Кабінеті мешканця, долучилось також 11 нових послуг для підприємців та 24 послуги від міського управління архітектури.

Картка львів’янина. Першу в Україні ID-картку – Картку львів’янина – почали видавати у вересні минулого року бійцям АТО. До її можливостей належало близько 20 послуг, серед яких проїзд у транспорті, надання медичної допомоги, доступ до порталу «Особистий кабінет мешканця» тощо. Станом на сьогодні учасники АТО отримали близько 1,8 тис. карток. Очікувати початок видачі карток усім охочим мешканцям міста можна на кінець 2016 року.

Всі послуги – в одному центрі. Для мешканців Шевченківського (вул.  М. Хвильового, 14а) та Залізничного (вул. Виговського, 32) районів відкрили нові Центри надання адміністративних послуг. Ведуться роботи зі створення ЦНАП і для мешканців Франківського району – на вул. Чупринки, 85. ЦНАП надає 269 адміністративних послуг. У найближчих планах – відкрити ЦНАП і для мешканців мікрорайону Рясне, смт. Рудно, Брюхович та Винник.

Роботу молоді. В рамках програми «Перший кар’єрний крок» понад 300 осіб пройшли стажування у міській раді. Реалізовано 9 молодіжних проектів; відвідано 7 ярмарків кар'єри, проведено 36 презентацій у львівських університетах. Проведено два етапи відбору на стажування секретаріату уповноваженого Верховної Ради з прав людини.

Е-петиції. Львів долучився до Єдиної системи місцевих петицій. Мешканці можуть реєструвати свої звернення, пропозиції та вимоги до посадовців і депутатів міськради. У Львові на платформі e-dem.in.uaподано більш, ніж 660 електронних петицій. З них 21 назбирала понад 1000 голосів. Ідентифікація особи, з метою уникнення накруток, тепер здійснюється винятково через систему BankID.