Картка львів’янина — це персоналізована електронна картка, яка дозволяє швидше і зручніше користуватися сервісами міста. Першими Картку львів’янина отримають учасники антитерористичної операції.

Станом на сьогодні, Картка львів’янина містить найважливіший для учасників антитерористичної операції набір сервісів, які детально описані нижче. Згодом, до картки будуть додаватися нові можливості.

Які можливості надає Картка львів’янина вже сьогодні?

Спрощене замовлення соціальних пільг

При замовленні соціальних допомог від міста, зникне потреба пред’являти паспорт, ідентифікаційний номер, довідку про склад сім’ї (Ф-2), посвідчення учасника антитерористичної операції, довідку про доходи членів сім’ї (ДФС), відомості про заборгованність за комунальні послуги (окрім випадків, коли ці послуги надаються не міськими, а приватними чи державними структурами, з якими не укладено меморандуму про співпрацю).

Для спрощеного замовлення соціальних пільг, за допомогою Картки, необхідно звернутися:

У найближчий Центр надання адміністративних послуг м. Львова або одну з “Єдиних приймалень” Управління соціального захисту Львівської міської ради для замовлення наступних послуг

  • Надання одноразової матеріальної допомоги постраждалим учасникам антитерористичної операції;
  • Звільнення учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та сімей, члени яких загинули під час участі в антитерористичній операції від сплати за послуги утримання будинків та прибудинкових територій незалежно від форми власності житлового фонду;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги для мешканців міста Львова;
  • Надання допомог на погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського спілкування;
  • Надання допомоги на поховання деяких категорій осіб;
  • Надання одноразові матеріальні допомоги до пам’ятних дат;
  • Надання одноразової допомоги багатодітними сім’ями, які мають на утриманні четверо і більше дітей;
  • Надання муніципальної субсидії на оплату житлово-комунальних послуг.

Центри надання адміністративних послуг:

  • пл. Ринок, 1 (бічний вхід);
  • пр. Червоної Калини, 72а;
  • вул. К. Левицького, 67.

«Єдина приймальня» Управління соціального захисту:

  • вул. Галицька, 21,
  • вул. Ф. Ліста, 5,
  • вул. Генерала Чупринки, 85,
  • вул. Виговськогого, 34,
  • вул. Театральна, 10,
  • вул. Липинського, 11,
  • пр. Червоної Калини, 66.

Тільки у Центр надання адміністративних послуг для замовлення наступних послуг:

  • Надання одноразової матеріальної допомоги на оздоровлення/відпочинок дітей учасників антитерористичної операції ;
  • Надання допомоги на поховання;
  • Безкоштовні уроки плавання для дітей учасників антитерористичної операції
  • Забезпечення поховання загиблих учасників антитерористичної операції та здійснення оплати за проведення генетичної експертизи ДНК;
  • Забезпечення пільговими путівками на оздоровлення дітей учасників антитерористичної операції;

Еільки безпосередньо до Дошкільних або Загальноосвітніх навчальних закладів міста для замовлення наступних послуг

  • Забезпечення безоплатним харчуванням дітей у Дошкільних та Загальноосвітніх навчальних закладах;
  • Надання безкоштовного навчання учням-напівсиротам початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (школи естетичного виховання), батьки яких загинули в антитерористичної операції;

Безкоштовний проїзд в міському електротранспорті

З Карткою львів’янина Ви маєте можливість безкоштовно користуватись міським електротранспортом. Для цього Вам необхідно мати з собою Картку і, при потребі, пред’явити її контролеру.

Окрім цього, ви можете використовувати Картку львів’янина для оплати проїзду у Київському метрополітені (на визначених станціях), а також у Київському фунікулері.

Електронні сервіси міста

Картка надає можливість здійснити замовлення адміністративних послуг та отримати доступ до електронних сервісів на інтернет-порталі Особистий кабінет мешканця (egov.city-adm.lviv.ua).

На інтернет-порталі Ви можете скористатись наступними сервісами

  • Зареєструвати електронне звернення до виконавчих органів Львівської міської ради
  • Записатись на прийом до посадовця
  • Створити запит довідки про несудимість (МВС)
  • Створити запит довідки про доходи (ДФС)
  • Інше

Також, на інтернет-порталі Ви можете замовити наступні адміністративні послуги

  • Завірені копії (витягів) ухвал міської ради, рішення виконавчого комітету, розпорядження Львівського міського голови (цю послугу Ви можете отримати повністю електронно);
  • Довідка про перебування на квартирному та кооперативному обліках;
  • Встановлення автономного опалення взамін пічного;
  • Прийняття рішення про надання в оренду вільного приміщення;
  • Продовження пріоритету на розміщення зовнішньої реклами;
  • Скасування пріоритету на розміщення зовнішньої реклами;
  • Видача відомостей із документації із землеустрою, що включена до Державного Фонду документації із землеустрою;
  • Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
  • Дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки;

Замовити послуги, які зазначені вище та отримати доступ до електронних сервісів Ви маєте змогу, перейшовши за інтернет-посиланням egov.city-adm.lviv.ua. Для цього необхідно увійти, скориставшись інструментом ОЩАДБАНК BANKID і ввести необхідну інформацію, яка вказана на Вашій Картці львів’янина.

Якщо Ви бажаєте покращити свої навички користування комп’ютером та навчитись користуватись Особистим кабінетом мешканця, Ви можете пройти безкоштовний курс навчання комп’ютерної грамотності у Львівському міському центрі соціальних служб у межах програми “Вікно можливостей”, попередньо записавшись за телефоном: (032) 276-30-58

Користування Карткою львів’янина як платіжною карткою

Карткою львів’янина можна користуватись як платіжною карткою “Ощадбанку” (оплачувати покупки, поповнювати рахунок на мобільному телефоні, знімати гроші з банкомата, тощо).

Як замовити і отримати Картку львів’янина?

Замовити Картку львів’янина можна безкоштовно звернувшись в Центр надання адміністративних послуг (пл. Ринок 1). З собою необхідно мати чотири базових документи (п.1 - п. 4 у переліку нижче). Згідно чинного законодавства для замовлення частини соціальних пільг Вам знадобляться інші документи (п. 5 - п. 11 у переліку нижче).

Ви можете принести ці документи одразу при замовленні Картки або пізніше, коли буде потреба замовити відповідну соціальну пільгу. Ви можете ознайомитись зі списком необхідних документів для замовлення тої чи іншої соціальної пільги за посиланням:

Перелік документів (оригінали документів)

  • Паспорт громадянина України (обов’язковий документ)
  • Ідентифікаціний персональний номер (обов’язковий документ)
  • Посвідчення учасника антитерористичної операції або інший документ, який підтверджує участь у АТО (обов’язковий документ)*
  • Фотокартка 3х4см (обов’язковий документ)
  • Анкета зі згодою на обробку персональних даних (заповнюється на місці)
  • Документ про право власності на житло (при наявності)
  • Свідоцтво про народження дітей (при наявності)
  • Свідоцтво про шлюб (при наявності)
  • Документ, що підтверджує інший статус дітей (сирота, позбавлена батьківського піклування), передбаченого законодавством України (при наявності)
  • Рішення органу опіки та піклування/виконавчого комітету про встановлення опіки чи піклування над дитиною (у разі звернення опікунів, піклувальників), про влаштування дитини у прийомну сім'ю або до дитячого будинку сімейного типу(у разі звернення прийомних батьків, батьків-вихователів) (при наявності)
  • Документ, який підтверджує факт поранення, контузії чи каліцтва заявника під час участі в антитерористичній операції та під час підготовки до відправки у зону антитерористичної операції**

* Документ, який підтверджує певний соціальний статус заявника (при наявності), зокрема, видані та скріплені печаткою уповноважених органів (зокрема Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Національної гвардії України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій тощо або їх територіальними органами (надалі – уповноважені органи) довідки, листи та інші письмові документи, які підтверджують), участь в антитерористичній операції заявників.

** У тому числі встановлення інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності, інших пошкоджень, одержаних під час участі в антитерористичній операції чи під час підготовки до відправки у зону антитерористичної операції, тривалої хвороби, пов’язаної з участю в антитерористичній операції, тощо).

Що робити при виникненні проблем чи питань щодо Картки?

При виникненні будь-яких інших питань (отримання адміністративних послуг, користування онлайн-порталом, тощо), зверніться на Гарячу лінію міста за коротким номером 1580 (зі стаціонарного) або (032) 297-59-11 (з мобільного).

При втраті Картки або виникненні питань щодо функціонування Картки як платіжного інструменту зверніться на гарячу лінію  “Ощадбанку” за номером 0 800 210 800 (з стаціонарних та мобільних безкоштовно).

Долучіться до формування майбутнього Картки львів’янина

Свої пропозиції  щодо розширення нових і зауваження щодо існуючих можливостей Картки ви можете висловити, надіславши на електронну адресу: egov@city-adm.lviv.ua або звернувшись в Центр надання адміністративних послуг Львівської міської ради МР.

Ключовими планами розвитку можливостей Картки львів’янина є:

  • видача Картки іншим категоріям населення
  • система лояльності від підприємців;
  • оплата комунальних послуг онлайн;
  • збільшення кількості адміністративних послуг.

Партнери проекту:

  • ОЩАДБАНК
  • ІСТ Competence Centre
  • ЕЛЕКС
  • Техніка для бізнесу
  • ЛКП “Міський центр інформаційних технологій”
  • Пластик Карта