Департамент міської агломерації Львівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
- департамент міської агломерації
1. Начальника відділу «Офіс Львівської громади у м. Винники» управління адміністрування громад департаменту міської агломерації Львівської міської ради;
Кваліфікаційні вимоги:
- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
- володіння державною мовою відповідно до рівня, визначеного Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;
Додаткові вимоги:
- знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів;
- знання нормативної бази з питань благоустрою населених пунктів;
- досвід публічної та/або громадської діяльності;
- знання економічних, екологічних, освітніх та соціально-культурних особливостей розвитку території відповідної громади.
2. Головного спеціаліста відділу «Офіс Львівської громади у м. Винники» управління адміністрування громад департаменту міської агломерації Львівської міської ради (2 штатні одиниці);
3. Провідного спеціаліста відділу «Офіс Львівської громади у м. Винники» управління адміністрування громад департаменту міської агломерації Львівської міської ради (2 штатні одиниці).
Кваліфікаційні вимоги:
- вища освіта не нижче ступеня бакалавра
- володіння державною мовою відповідно до рівня, визначеного Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»;
- без вимог до стажу роботи.
Додаткові вимоги:
- знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів.
Документи приймаються за адресою: м. Львів, пл. Ринок,1 каб. 512 – департамент міської агломерації Львівської міської ради, впродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення. За додатковою інформацією звертатись за телефоном 2975658.
Для участі в конкурсі необхідно подати: заповнену особову картку (форма П-2ДС) з додатками; автобіографію; належно завірену копію паспорта; копію документів про освіту; декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (подається на сайті НАЗК відповідно до ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції»); дві фотокартки розміром 4x6 см.; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); згода на збір та обробку персональних даних; ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями проходження служби в органах місцевого самоврядування (можна отримати за вказаною адресою прийому документів); заява про участь у конкурсі на підставі поданих і заповнених вище перерахованих документів.