Департамент міської агломерації Львівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

  • 03.08.2022, 11:49
  • департамент міської агломерації
Департамент міської агломерації Львівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад, а саме:

1. Начальника відділу «Офіс Львівської громади у м. Винники» управління адміністрування громад департаменту міської агломерації Львівської міської ради;

 Кваліфікаційні вимоги:

  • вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

- володіння державною мовою відповідно до рівня, визначеного Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»;

- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

Додаткові вимоги:

- знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів;

- знання нормативної бази з питань благоустрою населених пунктів;

- досвід публічної та/або громадської діяльності;

- знання економічних, екологічних, освітніх та соціально-культурних особливостей розвитку території відповідної громади.

2. Головного спеціаліста відділу «Офіс Львівської громади у м. Винники» управління адміністрування громад департаменту міської агломерації Львівської міської ради (2 штатні одиниці);

3. Провідного спеціаліста відділу «Офіс Львівської громади у м. Винники» управління адміністрування громад департаменту міської агломерації Львівської міської ради (2 штатні одиниці).

Кваліфікаційні вимоги:

  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра

- володіння державною мовою відповідно до рівня, визначеного Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»;

- без вимог до стажу роботи.

Додаткові вимоги:

- знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів.

Документи приймаються за адресою: м. Львів, пл. Ринок,1 каб. 512 – департамент міської агломерації Львівської міської ради, впродовж 30 календарних днів  з дня опублікування оголошення. За додатковою інформацією звертатись за телефоном 2975658.

Для участі в конкурсі необхідно подати: заповнену особову картку (форма П-2ДС) з додатками; автобіографію; належно завірену копію паспорта; копію документів про освіту; декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (подається на сайті НАЗК відповідно до ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції»); дві фотокартки розміром 4x6 см.; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); згода на збір та обробку персональних даних; ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями проходження служби в органах місцевого самоврядування (можна отримати за вказаною адресою прийому документів); заява про участь у конкурсі на підставі поданих і заповнених вище перерахованих документів.