Офіс агломерації та розвитку громад Львівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу «Офіс Львівської громади у м. Винники»

  • 07.04.2025, 09:35
  • 137
  • Офіс агломерації та розвитку громад
Офіс агломерації та розвитку громад Львівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу «Офіс Львівської громади у м. Винники» офісу агломерації та розвитку громад Львівської міської ради, на час відсутності основного працівника:

Кваліфікаційні вимоги:

  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
  • володіння державною мовою відповідно до рівня, визначеного Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»;
  • без вимог до стажу роботи.

Додаткові вимоги:

  • знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів;
  • знання нормативної бази з питань благоустрою населених пунктів;
  • знання економічних, екологічних особливостей розвитку території відповідної громади.

Документи приймаються за адресою: м. Львів, пл. Ринок,1 каб. 512 – офіс агломерації та розвитку громад Львівської міської ради, впродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення. За додатковою інформацією звертатись за телефоном 2975658.

Для участі в конкурсі необхідно подати: заповнену особову картку (форма П-2ДС) з додатками; автобіографію; копію паспорта; копію документів про освіту; витяг з посиланням на декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (подається на сайті НАЗК відповідно до ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції»); дві фотокартки розміром 4x6 см.; копію військово – облікового документа (для військовозобов’язаних, резервістів, призовників); згода на збір та обробку персональних даних; ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями проходження служби в органах місцевого самоврядування (можна отримати за вказаною адресою прийому документів); заява про участь у конкурсі на підставі поданих і заповнених вище перерахованих документів.