Департамент «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
- департамент «Адміністрація міського голови»
Головного спеціаліста відділу перевірки кошторисної документації управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради
Вимоги:
- вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
- без вимог до стажу роботи;
- вільне володіння державною мовою;
- знання законодавства;
- знання основ документообігу;
- знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів;
- відповідальність, пунктуальність, грамотність, комунікабельність, стресостійкість.
Провідного спеціаліста відділу перевірки кошторисної документації управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради
Вимоги:
- вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
- без вимог до стажу роботи;
- вільне володіння державною мовою;
- знання законодавства;
- знання основ документообігу;
- знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів;
- відповідальність, пунктуальність, грамотність, комунікабельність, стресостійкість.
Документи подаються за адресою м. Львів, пл. Ринок, 1, каб. 544 тел. 254-60-74 (термін прийняття документів протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу).