Офіс з управління персоналом Львівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади заступника директора офісу - начальника відділу стратегічних проєктів та інновацій офісу молодіжної столиці Європи

  • 03.07.2025, 16:32
  • 91
  • офіс з управління персоналом
Офіс з управління персоналом Львівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади заступника директора офісу - начальника відділу стратегічних проєктів та інновацій офісу молодіжної столиці Європи Львівської міської ради.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

Додаткові вимоги:

  • Знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про основні засади молодіжної політики», інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність органів місцевого самоврядування у сфері молодіжної політики;
  • Досвід реалізованих успішних проєктів у сфері молодіжної  політи (або суміжних напрямків, проєктний менеджмент); 
  • Лідерські якості, ініціативність, відповідальність, креативне мислення   націленість на результат; 
  • Здатність опрацьовувати великий обсяг документів; 
  • Ініціативність та проактивний підхід у пошуку і реалізації рішень; 
  • Здатність стратегічно планувати діяльність відділу, розробляти пріоритети розвитку та контролювати  їх реалізацію;
  • Цифрова грамотність (впевнене володіння інструментами Google Workspace та Microsoft Office); 
  • Знання іноземних мов (англійська мова) не нижче  рівня В-2, вміння здійснювати неофіційні переклади;  
  • Вміння впроваджувати сучасні інструменти проєктного управління, цифрові платформи та інноваційні технології в роботу офісу.

Перелік документів:

1) заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

2) заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) копію документа, який посвідчує особу;

6)копію військово-облікового документа (для військовозобов’язаних, призовників та резервістів);

7) довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

За додатковою інформацією звертатись за телефоном: 254 60 77, Оксана ГАВРИЛЬЧИК, пл. Ринок, 1, каб. 508.