Основними завданнями є вирішення запитів та інцидентів повʼязаних з компʼютерною технікою користувачів.
Технічний супровід засідань, нарад шляхом обслуговування мультимедійного обладнання, підключення користувачів через різні платформи для проведення такого роду заходів, їх запис, онлайн трансляція.
Обслуговування компʼютерної техніки користувачів та периферійного обладнання, їх обслуговування та ремонт.
Обслуговування базового програмного забезпечення на користувацьких кінцевих станціях - встановлення та налаштування системного програмного забезпечення зокрема, встановлення, перевстановлення, усунення неполадок операційної системи Windows та програмного забезпечення MS Office, допомога у налаштуванні графічного інтерфейсу операційної системи (робочого столу), встановлення та відновлення працездатності супутнього програмного забезпечення
Обслуговування локальної мережі – обслуговування локальної (комп’ютерної) мережі: активного - маршрутизатор, комутатор та пасивного - кабель, розетка, повторювач (репітер), патч-панель, концентратор (хаб, свіч), монтажні шафи і стійки мережевого обладнання тощо, моніторинг мережевих ресурсів, попередження втручання в мережу, відновлення доступу до інтернет мережі.
Також одною з важливих ланок сектору є Гаряча лінія нашого комунального підприємства, через яку приймаються та опрацьовуються всі звернення на підприємство.