Графік роботи
Понеділок | 09:00-18:00 | Четвер | 09:00-18:00 |
Вівторок | 09:00-18:00 | П'ятниця | 09:00-17:00 |
Середа | 09:00-18:00 | Субота, неділя | вихідний |
Повноваження
- Виготовлення та редагування проектів рішень виконавчого комітету та розпоряджень Львівського міського голови.
- Здійснення експертизи проектів розпоряджень Львівського міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету, інших нормативно-правових та нормативних актів, які подаються на підпис керівництву.
- Реєстрація рішень виконавчого комітету та розпоряджень Львівського міського голови.
- Тиражування, засвідчення копій, розсилка і зберігання розпоряджень Львівського міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету.
- Контроль за виконанням розпоряджень Львівського міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету, доручень міського голови та протокольних доручень виконавчого комітету; документів органів державної влади; звернень фізичних і юридичних осіб.
- Підготовка проекту порядку денного та організація роботи засідань виконавчого комітету.
- Формування перспективного плану роботи виконавчого комітету.
- Ведення і поповнення електронної бази даних рішень виконавчого комітету та розпоряджень Львівського міського голови.
- Ведення протоколу засідання виконавчого комітету та здійснення редакції рішень і протокольних доручень виконавчого комітету відповідно до протоколу засідання виконавчого комітету.
- Надання у встановленому порядку копій розпоряджень Львівського міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету.
- Ведення бази даних щодо проведення масових, видовищних, розважальних та рекламних заходів на території м. Львова.
- Забезпечення офіційного оприлюднення рішень виконавчого комітету та розпоряджень Львівського міського голови через їх обов’язкове розміщення на офіційному веб-порталі ради.
Основні завдання
- Організація роботи виконавчого комітету.
- Здійснення контрольно-наглядової діяльності з питань, віднесених до компетенції управління.
- Ведення реєстру нормативно-правових актів та правових актів індивідуальної дії Львівського міського голови, Львівської міської ради та її виконавчого комітету; забезпечення доступності розпоряджень Львівського міського голови та рішень виконавчого комітету Львівської міської ради.
- Забезпечення виконання інших функцій, віднесених до компетенції управління.
Положення
Загальні положення
- Організаційне управління Львівської міської ради (надалі – управління) є виконавчим органом Львівської міської ради відповідно до ухвали міської ради від 26.05.2016 № 505 “Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів“, утвореним відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“.
- Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді, виконавчому комітету міської ради, Львівському міському голові і підпорядкованим керуючому справами виконкому.
- Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням, іншими нормами законодавства України.
- Управління є юридичною особою, має штампи і бланки, право набувати майнових і немайнових прав та обов’язків, право виступати позивачем і відповідачем, третьою особою, яка заявляє / не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача / відповідача у судах від свого імені, печатку з зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
- Повне найменування управління – Організаційне управління Львівської міської ради.
- Юридична адреса управління – 79000, м. Львів, пл. Ринок, 1.
Структура та організація роботи
- До складу управління входять такі структурні підрозділи:
- Відділ організаційної роботи.
- Відділ оформлення проектів правових актів.
- Відділ моніторингу виконання документів.
- Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням керуючого справами виконкому. Начальник управління безпосередньо підпорядкований керуючому справами виконкому, йому підконтрольний та підзвітний.
- Структурні підрозділи управління очолюють начальники відділів, яких призначає на посади та звільняє з посад Львівський міський голова, у порядку, визначеному законодавством, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету.
- Начальник управління має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням керуючого справами виконкому у порядку, визначеному законодавством. Начальник відділу моніторингу виконання документів за посадою є заступником начальника управління. Заступник начальника управління виконує функції та здійснює повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником управління.
- Начальник відділу моніторингу виконання документів має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням керуючого справами виконкому у порядку, визначеному законодавством. Заступник начальника відділу моніторингу виконання документів виконує функції та здійснює повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником управління.
- Інших працівників управління призначає на посади та звільняє з посад Львівський міський голова.
- Начальник управління:
- Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед Львівським міським головою, виконавчим комітетом, керуючим справами виконкому за виконання покладених на управління завдань.
- Організовує роботу та визначає міру відповідальності всіх працівників управління.
- У процесі реалізації завдань та функцій управління забезпечує взаємодію управління з іншими виконавчими органами міської ради.
- Організовує виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови.
- Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням.
Компетенція управління
- До компетенції управління належать такі повноваження:
- Реалізація політики, визначеної Львівським міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, та реалізація прийнятих ними рішень.
- Здійснення у частині наданої компетенції делегованих органам місцевого самоврядування та їх виконавчим органам повноважень.
- Підготовка і подання на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради стратегії розвитку м. Львова у профільній сфері, пропозицій для складання та реалізації місцевих програм.
- Підготовка проектів рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, візування проектів актів відповідно до компетенції.
- Координація діяльності та контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів.
- Забезпечення здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
- Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є управління.
- Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, забезпечення належного розгляду звернень підпорядкованими структурними підрозділами, підприємствами, установами та організаціями.
- Розгляд депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад.
- Забезпечення представництва інтересів управління в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях всіх форм власності безпосередньо керівником або на підставі виданої керівником довіреності.
- Сприяння діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, Служби безпеки України, Національної поліції, Національного антикорупційного бюро України, адвокатури і Державної кримінально-виконавчої служби України.
- Виготовлення та редагування проектів рішень виконавчого комітету та розпоряджень Львівського міського голови.
- Здійснення експертизи проектів розпоряджень Львівського міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету, інших нормативно-правових актів та правових актів індивідуальної дії, які подаються на підпис керівництву.
- Реєстрація рішень виконавчого комітету та розпоряджень Львівського міського голови.
- Тиражування, засвідчення копій, розсилка і зберігання розпоряджень Львівського міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету.
- Моніторинг виконання розпоряджень Львівського міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету, доручень міського голови та протокольних доручень виконавчого комітету; документів органів державної влади; звернень фізичних і юридичних осіб.
- Підготовка проекту порядку денного та організація роботи засідань виконавчого комітету.
- Формування перспективного плану роботи виконавчого комітету.
- Ведення і поповнення електронної бази даних рішень виконавчого комітету та розпоряджень Львівського міського голови.
- Ведення протоколу засідання виконавчого комітету та здійснення редакції рішень і протокольних доручень виконавчого комітету відповідно до протоколу засідання виконавчого комітету.
- Надання у встановленому порядку копій розпоряджень Львівського міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету.
- Ведення бази даних проведення масових, видовищних, розважальних та рекламних заходів на території м. Львова.
- Забезпечення офіційного оприлюднення рішень виконавчого комітету та розпоряджень Львівського міського голови через їх обов’язкове розміщення на офіційному веб-порталі ради.
- Виконання інших повноважень, покладених на управління відповідно до законодавства України, актів міської ради, виконавчого комітету, Львівського міського голови.
Права управління
- Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, управління має право:
- Залучати фахівців органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, які належать до його компетенції.
- Здійснювати контроль, проводити перевірки та аналітичну роботу з питань, які належать до його компетенції.
- Отримувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
- Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб міської ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
- Скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.
- Брати участь у засіданнях виконкому, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах, які проводяться у міській раді.
- Залучати працівників виконавчих органів міської ради для підготовки проектів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводить управління відповідно до покладених на нього обов’язків.
- Заслуховувати звіти про роботу керівників підпорядкованих структурних підрозділів.
- Звертатись до суду з позовними заявами у порядку, встановленому законодавством України, у тому числі про визнання незаконними актів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальної громади, а також повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
- Вносити подання до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб, які ігнорують законні вимоги та рішення міської ради, її виконавчих органів, прийняті у межах їх повноважень.
- Брати участь у конференціях, семінарах, круглих столах тощо, сприяти у межах компетенції у їх проведенні.
Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності управління
- Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету м. Львова.
- Працівники управління є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування“ та іншими законодавчими актами.
- Граничну чисельність працівників управління встановлює Львівський міський голова у межах загальної чисельності працівників виконавчих органів, затвердженої міською радою.
- Структуру управління затверджує виконавчий комітет.
- Штатний розпис управління затверджує Львівський міський голова за погодженням з керуючим справами виконкому та департаментом фінансової політики.
Відповідальність посадових осіб управління
- Посадові особи управління повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
- Посадові особи управління несуть відповідальність згідно з законодавством України.
- Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.
Заключні положення
- Ліквідацію та реорганізацію управління проводить міська рада за поданням Львівського міського голови у порядку, встановленому законодавством України.
- Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
Проекти
«Семінар з питань діловодства» для працівників виконавчих органів Львівської міської ради. Проводиться щоквартально.