Управління соціального захисту

Управління соціального захисту займається розвитком у Львові системи надання соціальних послуг на основі міжнародних принципів відкритості, конкурентності, ефективності із урахуванням індивідуальних потреб окремої категорії громадян.

Графік роботи


Понеділок08:00-17:00Четвер08:00-17:00
Вівторок08:00-17:00П'ятниця08:00-15:45
Середа08:00-17:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 12:00 до 12:45

Графік прийому громадян у Єдиних приймальняхвідділів соціального захисту районів м. Львова:

Понеділок - Четвер9:00-18:00 год.
П'ятниця09:00-16:30 год.
Субота, Неділявихідний
Субота, неділявихідний

Контакти


79006, Львів, вул. Галицька, 21, каб. 2

Установи управління соціального захисту

Львівський міський центр соціальних послуг та реабілітації «Джерело»

Керівник: Зореслава Люльчак
Адреса: м. Львів, проспект червоної калини, 86а

Телефон:

  • (097) 400-22-88
  • (063) 400-22-88
  • (066) 400-22-88

Ел. пошта: dzherelocentre@gmail.com
Сайт: dzherelocentre.org.ua
Facebook: https://facebook.com/dzherelocentre.org.ua
Instagram: https://instagram.com/dzherelo.centre

Комунальна установа змішаного типу “Львівський міський центр соціальних послуг та реабілітації “Джерело” (далі — Центр соціальних послуг “Джерело”) — це комунальна установа змішаного типу Львівської міської ради, яка надає соціальні та реабілітаційні послуги жителям громади, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Наша мета — у партнерстві з міською радою та громадськістю побудувати якісну систему послуг для мешканців Львівської МТГ, в центрі якої буде людина. Змішаний тип установи дозволяє залучати фінансові ресурси як з міського бюджету, так і кошти спонсорів та благодійників.

Хто може скористатися послугами Центру соціальних послуг “Джерело”:

  • діти з групи ризику, діти та особи з інвалідністю;
  • опікунські та прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу;
  • внутрішньо переміщені особи;
  • люди похилого віку;
  • бездомні люди;
  • діти та особи, що постраждали від домашнього насильства;
  • сім’ї, де батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків;
  • ветерани та їхні сім’ї;
  • особи, що були звільнені з місць позбавлення волі та умовно засуджені.

Які послуги можна отримати у Центрі соціальних послуг “Джерело”:

  • денний догляд для дітей та осіб з інвалідністю;
  • раннє втручання для дітей з групи ризику та з інвалідністю;
  • підбір та адаптація реабілітаційного обладнання;
  • соціальна реабілітація осіб з інтелектуальними та психічними розладами;
  • соціально-психологічна реабілітація;
  • комплексна реабілітація для дітей з інвалідністю;
  • супровід під час інклюзивного навчання;
  • догляд вдома;
  • нічний притулок;
  • соціальний супровід;
  • соціальна адаптація;
  • соціальна профілактика;
  • представництво інтересів;
  • екстрене (кризове) втручання;
  • медіація;
  • інформування;
  • консультування;
  • навчальні програми;
  • надання притулку потерпілим від домашнього насильства.

Контакт-центр для людей у складних життєвих обставинах:

м. Львів, просп. Червоної Калини, 66 

097 400 22 88
063 400 22 88
066 400 22 88

Мобільна бригада соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або за ознакою статі:

м. Львів, вул. Личаківська, 47

0 800 307 305

Центр соціальної підтримки осіб з числа дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування і внутрішньо переміщених осіб

Керівник: Володимир Головатий
Адреса: м. Львів, вул. Угорська, 2
Телефон: (032) 270-07-70
e-mail: centrsplviv@ukr.net

Центр створено в рамках проекту допомоги внутрішньо переміщеним особам “Сприяння розвитку соціальної інфраструктури”, за фінансової участі Уряду Федеративної Республіки Німеччина через Банк Розвитку KFW, Українського Фонду Соціальних Інвестицій та управління соціального захисту Львівської міської ради.

Мета закладу забезпечення прав осіб з числа дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування і внутрішньо переміщених осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, на захист і допомогу з боку територіальної громади міста Львова, запобігання безпритульності.

Основні завдання:

  • забезпечення та надання комплексу соціальних послуг під час тимчасового перебування у Центрі;
  • сприяння соціальній адаптації, інтеграції та реінтеграції у територіальну громаду м. Львова;
  • соціальна підтримка та здійснення соціального супроводу.

Заклад соціального захисту для тимчасового проживання (перебування) осіб з числа дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування і внутрішньо переміщених осіб, які перебувають в складних життєвих обставинах (обставини спричинені інвалідністю, віком, станом здоров’я, соціальним становищем, життєвими звичками і способом життя, в наслідок яких особа частково або повністю не має (не набула або втратила) здатності чи можливості самостійно піклуватись про особисте (сімейне) життя та брати участь суспільному житті).

Приміщення Центру призначене для надання комплексу соціальних послуг та тимчасового перебування до 6 місяців осіб з числа дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського  піклування у віці від 18 до 35 років і внутрішньо переміщених осіб.

Організація роботи центру передбачає:

  • розвиток та підтримку навичок самостійного проживання;
  • допомогу в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх розв’язання;
  • залучення до самостійного активного вирішення власної складної життєвої ситуації;
  • формування та підтримку соціальних умінь та навичок;
  • профілактику вживання алкоголю, наркотичних засобів та психотропних речовин, пропагування здорового способу життя;
  • створення індивідуальних програм соціалізації та адаптації;
  • проведення індивідуальних та групових занять та тренінгів.

Види послуг та умови їх надання передбачені положенням про установу.

Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій

Керівник: Андрій Жолоб
Адреса: м. Львів, вул. Пекарська, 41
м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Телефон:(073) 962 83 25
e-mail: centr.ubd@gmail.com

facebook

Надання послуг учасникам бойових дій учасникам АТО, сім’ям загиблих, військовим частинам та іншим військовим формуванням, а також у зв’язку з необхідністю координації дій волонтерів і громадських організацій, які надають допомогу учасникам АТО та їх сім’ям

Центр надає консультативну допомогу та сприяє учасникам АТО, щодо отримання необхідних документів, оформлення пільг та соціальних гарантій, лікування, реабілітації, працевлаштування тощо. Координує комплекс заходів, що здійснюються на місцевому рівні з метою юридичної, реабілітаційної, інформаційної та іншої соціальної підтримки та надання послуг учасникам бойових дій, членам їх сімей загиблих учасників, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції та забезпечували її проведення.

Види послуг та умови їх надання визначено положенням про установу.

Повноваження


  1. Реалізація у Львівській міській територіальній громаді (далі – Львівська МТГ) політики у соціальній сфері.
  2. Здійснення аналізу соціальних потреб мешканців Львівської МТГ.
  3. Внесення міській раді, виконавчому комітету та Львівському міському голові пропозицій про встановлення за рахунок коштів бюджету Львівської МТГ і благодійних надходжень додаткових до встановлених законодавством України гарантій щодо соціального захисту населення.
  4. Надання у встановленому порядку за рахунок коштів місцевих бюджетів допомог, пільг, компенсацій, соціальних послуг тощо відповідно до рішень органів місцевого самоврядування.
  5. Організація та участь в межах своїх повноважень у проведенні загальноміських заходів, у тому числі конкурсів, турнірів, виставок, конференцій, форумів, семінарів, зборів, урочистих вечорів, заходів, пов’язаних з організацією дозвілля і оздоровлення соціально вразливих категорій населення, та інших заходів, спрямованих на реалізацію соціальної політики у Львівській МТГ.

Основні завдання


Основні завдання

Розвиток у Львівській МТГ системи надання соціальних послуг на основі міжнародних принципів відкритості, конкурентності, ефективності із урахуванням індивідуальних потреб окремої категорії громадян. Також до компетенції належить розробка і виконання міських програм щодо соціального захисту мешканців Львівської МТГ та створення сприятливих умов для ефективної роботи установ, закладів і служб соціальної сфери міста різних форм власності, та координування їх діяльності.

Також управління займається співпрацею із неурядовими організаціями соціального спрямування, участю у міжнародних програмах та реалізацією спільних проектів з іноземними партнерами, щодо підвищення якості надання соціальних послуг потребуючим львів’янам.

Основними завданнями управління є:

  1. Реалізація у межах своїх повноважень державної та місцевої політики у соціальній сфері.
  2. Забезпечення у межах повноважень дотримання встановлених законодавством України гарантій (допомог, пільг, компенсацій) щодо соціального захисту населення Львівської МТГ.
  3. Організація здійснення індивідуальної соціальної роботи відповідно до потреб і запитів громадян.
  4. Створення у Львівській МТГ  ефективної, прозорої, інноваційної, конкурентної та доступної системи соціальних послуг.
  5. Створення сприятливих умов для функціонування установ, закладів і служб соціальної сфери різних форм власності.

Програми

Підтримка внутрішньо переміщених осіб

Програма соціального захисту внутрішньо переміщених осіб – це заходи, що здійснюються на місцевому рівні з метою фінансової підтримки внутрішньо переміщених осіб, зокрема, інвалідів, а також дітей, які перебувають на обліку у відділах соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради відповідно до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України

Комплексна програма соціальної підтримки мешканців Львівської МТГ

Комплексна програма соціальної підтримки окремих категорій громадян м. Львова (надалі – Програма) – це комплекс заходів, що здійснюються на місцевому рівні у доповнення до державного соціального забезпечення (пенсії, доплати тощо). Реальна соціально-економічна ситуація сьогодення, доцільність поліпшення матеріального забезпечення та умов проживання окремих категорій громадян стали основними чинниками, що враховувались при розробці Програми. 

Інші програми

Соціальний захист дітей-сиріт

Програма  підтримки закладів приватної форми власності, що здійснюють опіку та піклування над дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми з сімей, які опинились у складних життєвих обставинах. Мета – організація результативної роботи щодо запобігання соціальному сирітству, реабілітації бездоглядних та безпритульних дітей, розвитку сімейних форм виховання цих дітей, а також збереження, розвиток та ефективне використання мережі закладів, що здійснюють опіку та піклування над дітьми, які цього потребують.

Соціальний захист дітей рятувальників, які загинули під час ліквідації пожежі на сміттєзвалищі, що розташоване поблизу с. Великі Грибовичі

Комплекс заходів, що здійснюються на місцевому рівні з метою фінансової підтримки дітей, які проживають за межами м. Львова (зокрема, м. Жовква, м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області, смт. Немирів Яворівського району Львівської області), батьки яких приймали участь у гасінні пожежі на сміттєзвалищі поблизу с. Великі Грибовичі та загинули.

Соціальний захист осіб з важкими захворюваннями

Метою цієї Програми є надання цільової фінансової підтримки батькам (законним представниками дитини) для забезпечення дітей харчовими продуктами для спеціального дієтичного споживання відповідно до медичних показань згідно з рішеннями відповідних комісій обласних/Київської міської держадміністрацій про забезпечення дітей, які хворіють на рідкісні (орфанні) захворювання, харчовими продуктами.

Соціальний захист покращення доступності середовища для осіб з інвалідністю

Сприяння мобільності та полегшення доступу особам з інвалідністю 1 групи з порушеннями зору та особам з інвалідністю у кріслах колісних (надалі – особи з інвалідністю) до об’єктів житлового призначення через створення цим особам умов доступності до їхнього помешкання, облаштування їхнього життєвого простору та інфраструктури біля будинків, де вони проживають.

Загальні положення

  1. Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (надалі – управління) є виконавчим органом Львівської міської ради відповідно до ухвал міської ради від 04.02.2021 № 32 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», утвореним відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
  2. Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді, виконавчому комітету міської ради, Львівському міському голові, заступнику міського голови з гуманітарних питань і підпорядкованим директору департаменту гуманітарної політики.
  3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням, наказами директора департаменту, іншими нормами законодавства України.
  4. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України та установах банків державного сектору, штампи і бланки, право набувати майнових і немайнових прав та обов’язків, право виступати позивачем і відповідачем, третьою особою, яка заявляє / не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача / відповідача у судах від свого імені, печатку з зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
  5. Повне найменування управління: управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради.
  6. Юридична адреса управління: вул. Галицька, 21, м. Львів, 79008.

Структура та організація роботи

  1. Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням директора департаменту гуманітарної політики, у порядку, визначеному законодавством. Начальник управління безпосередньо підпорядкований директору департаменту гуманітарної політики, йому підконтрольний та підзвітний.
  2. До складу управління входять такі структурні підрозділи:
    1. Відділ соціальних гарантій.
    2. Відділ з питань сімейної політики.
    3. Відділ соціальних послуг та технічного супроводу, до складу якого входить сектор технічного супроводу.
    4. Відділ правової роботи.
    5. Відділ кадрового менеджменту.
    6. Планово-фінансовий відділ.
  3. Управлінню підпорядковуються його структурні підрозділи (з правами юридичної особи):
    1. Галицький відділ соціального захисту.
    2. Залізничний відділ соціального захисту.
    3. Личаківський відділ соціального захисту.
    4. Сихівський відділ соціального захисту.
    5. Франківський відділ соціального захисту.
    6. Шевченківський відділ соціального захисту.
  4. Структурні підрозділи управління очолюють начальники (завідувачі), яких призначає на посади та звільняє з посад начальник управління (крім працівників номенклатури посад Львівського міського голови) за погодженням директора департаменту, у порядку, визначеному законодавством, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови.
  5. Начальник управління має двох заступників (у тому числі одного заступника, який не очолює відділ), яких призначає на посади та звільняє з посад Львівський міський голова за поданням начальника управління у порядку, визначеному законодавством. Начальник відділу соціальних гарантій є заступником начальника управління. Заступники начальника управління виконують функції та здійснюють повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником управління. Інших працівників управління призначає на посади та звільняє з посад начальник управління.
  6. Управління видає накази організаційно-розпорядчого характеру.
  7. Начальник управління:
    1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед міською радою, Львівським міським головою, виконавчим комітетом, заступником міського голови з гуманітарних питань, директором департаменту гуманітарної політики за виконання покладених на управління завдань.
    2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності всіх працівників управління.
    3. У процесі реалізації завдань та функцій управління забезпечує взаємодію управління з іншими виконавчими органами міської ради.
    4. Організовує виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, наказів директора департаменту гуманітарної політики.
    5. Підписує видані у межах компетенції управління накази, організовує перевірку їх виконання.
    6. Призначає та звільняє з посад працівників управління (крім працівників номенклатури посад Львівського міського голови), організовує та проводить конкурси на заміщення вакантних посад в управлінні, встановлює надбавки і доплати, присвоює ранги, вирішує питання преміювання, надання відпусток і матеріальних допомог (допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань), службових відряджень працівникам управління, проведення їх оцінки, застосування заходів дисциплінарного впливу та дисциплінарних стягнень тощо (за винятком працівників, які належать до номенклатури посад Львівського міського голови).
    7. Для заступників начальника управління визначає міру відповідальності, вирішує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальних допомог (допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань).
    8. Для керівників структурних підрозділів та інших працівників вирішує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальних допомог (допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань).
    9. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням, наказами директора департаменту гуманітарної політики.

Компетенція управління

До компетенції управління належать такі повноваження:

  1. Реалізація політики, визначеної Львівським міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, і реалізація прийнятих ними рішень.
  2. Здійснення у частині наданої компетенції делегованих органам місцевого самоврядування та їх виконавчим органам повноважень.
  3. Підготовка і подання на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради стратегії розвитку Львівської міської територіальної громади у профільній сфері, пропозицій для складання та реалізації місцевих програм.
  4. Підготовка проєктів ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, візування проєктів актів відповідно до компетенції.
  5. Затвердження за погодженням з департаментом фінансової політики кошторису у межах передбачених бюджетних асигнувань на відповідний рік та штатного розпису у межах встановленої чисельності і структури управління.
  6. Внесення пропозицій щодо обсягів бюджетного фінансування управління, установ та закладів, які перебувають у його підпорядкуванні, забезпечення цільового використання бюджетних коштів. У межах, визначених міською радою та виконавчим комітетом, здійснення фінансування установ та закладів, які перебувають у підпорядкуванні управління, контроль за ефективним використанням ними фінансових, матеріальних та трудових ресурсів.
  7. Розпорядження коштами бюджету Львівської МТГ у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їхнім цільовим використанням.
  8. Координація діяльності та контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів.
  9. Забезпечення фінансового, матеріально-технічного забезпечення, контроль (у тому числі за дотриманням правил технічної, протипожежної безпеки і санітарного стану) за діяльністю підпорядкованих установ та закладів, розгляд проєктів їх планів, внесення до них зауважень і пропозицій, контроль за виконанням планів, ефективністю роботи, рівнем та якістю наданих послуг.
  10. Призначення керівників установ та закладів, які перебувають у підпорядкуванні управління, укладення контрактів з ними за попереднім погодженням Львівського міського голови.
  11. Визначення потреб у доцільності функціонування комунальних установ і закладів та подання міській раді, виконавчому комітету пропозицій щодо удосконалення їхньої мережі відповідно до потреб Львівської МТГ.
  12. Погодження передачі в оренду (суборенду) приміщень, балансоутримувачами яких є підпорядковані управлінню комунальні установи та заклади, а також приміщень, які перебувають в оренді цих установ та закладів.
  13. Погодження інвестиційних програм підпорядкованих установ та закладів.
  14. Організація та проведення у встановленому порядку аукціонів, конкурсів, публічних закупівель, укладення договорів з підприємствами, установами та організаціями, а також іншими суб’єктами господарювання. Укладання господарських та інших договорів.
  15. Залучення на договірних засадах у порядку, визначеному законодавством України, коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення на будівництво, ремонт і утримання на пайових засадах об’єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони довкілля та історичного середовища.
  16. Здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
  17. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є управління.
  18. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, забезпечення належного розгляду звернень підпорядкованими структурними підрозділами, установами та закладами. Забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи в установах та закладах.
  19. Розгляд депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад; забезпечення належного розгляду депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад підпорядкованими структурними підрозділами, установами та закладами.
  20. Представництво інтересів управління в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях всіх форм власності безпосередньо керівником або іншою особою на підставі виданої керівником довіреності.
  21. Представництво інтересів управління у зв’язках із зарубіжними муніципальними установами та іншими організаціями.
  22. Затвердження/погодження установчих документів (статутів, положень) підпорядкованих управлінню установ та закладів.
  23. Списання з балансу комунального майна (основних фондів) управління і комунальних установ та закладів у порядку, встановленому міською радою.
  24. Внесення міській раді, виконавчому комітету та Львівському міському голові пропозицій про встановлення за рахунок коштів, передбачених у бюджеті Львівської МТГ, і благодійних надходжень додаткових до встановлених законодавством України гарантій щодо соціального захисту населення.
  25. Підготовка розпорядчих актів міської ради, її виконавчих органів і Львівського міського голови, у тому числі нормативного характеру.
  26. Формування потреби та організація надання соціальних послуг на території Львівської МТГ особам, які мають право на їх отримання відповідно до законодавства України, зокрема у частині осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, бездомних, осіб з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб, які постраждали від домашнього насильства тощо.
  27. Залучення організацій недержавної форми власності до надання соціальних послуг на договірних засадах, чи інших умовах відповідно до законодавства України.
  28. Прийняття документів, призначення та виплата відповідно до законодавства державної допомоги сім’ям з дітьми; державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям; допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, а також інших видів державних допомог чи компенсацій.
  29. Забезпечення прийняття заяв для призначення громадянам житлових субсидій та надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі у встановленому порядку.
  30. Забезпечення виконання державних програм щодо санаторно-курортного забезпечення ветеранів війни, осіб з інвалідністю та осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації; здійснення компенсаційних виплат на бензин, транспортне обслуговування особам з інвалідністю та за невикористане санаторно-курортне лікування особам з інвалідністю внаслідок війни.
  31. Встановлення статусу та видача посвідчень: батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї; членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни; учасника війни; особам з інвалідністю внаслідок війни. А також видача посвідчень реабілітованим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, посвідчень ліквідаторам наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи тощо.
  32. Здійснення заходів щодо соціальної підтримки осіб з інвалідністю, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених сімей, дітей учасників антитерористичної операції/операції об’єднаних сил, учасників антитерористичної операції/ операції об’єднаних сил, багатодітних родин, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, реабілітованих осіб та інших категорій громадян.
  33. Наповнення та підтримання в актуальному стані баз даних: одержувачів усіх видів державної соціальної допомоги; внутрішньо переміщених осіб; Централізованого банку даних з проблем інвалідності, одержувачів допомог, пільг, муніципальних субсидій, компенсацій та доплат місцевого значення тощо.
  34. Ініціювання створення у Львівській міській територіальній громаді умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до житлових приміщень та об’єктів соціальної інфраструктури та громадського призначення через:
    1. Організаційне забезпечення діяльності Комітету з доступності міського середовища у Львівській міській територіальній громаді.
    2. Участь у роботі моніторингових груп при районних адміністраціях Львівської міської ради для визначення переліку житлових приміщень осіб з інвалідністю у кріслах колісних та осіб з інвалідністю 1 групи з порушенням зору, які потребують забезпечення засобами доступності.
  35. Підготовка інформації для висвітлення діяльності Комітету з доступності міського середовища у Львівській міській територіальній громаді на сайті Львівської міської ради.
  36. Надання скерувань до реабілітаційних установ для проходження курсу реабілітації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.
  37. Забезпечення надання та фінансування у встановленому порядку допомог, пільг, компенсацій, муніципальних субсидій, доплат тощо за рахунок коштів, передбачених у бюджеті Львівської МТГ.
  38. Забезпечення надання фінансової допомоги закладам (установам тощо), у яких проживають діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, та особи з їх числа.
  39. Співпраця з громадськими, благодійними, релігійними та іншими організаціями, фізичними та юридичними особами щодо надання соціальних послуг соціального спрямування потребуючим категоріям громадян у частині реалізації заходів, проєктів інших ініціатив, у тому числі за кошти Львівської МТГ на умовах, визначених законодавством України.
  40. Забезпечення діяльності комісій з питань соціального захисту громадян Львівської МТГ та/або участі в інших комісіях відповідно до делегованих управлінню повноважень.
  41. Координація роботи підпорядкованих управлінню установ.
  42. Організація та участь у межах своїх повноважень у проведенні загальноміських заходів, у тому числі конкурсів, турнірів, виставок, конференцій, форумів, семінарів, зборів, урочистих вечорів, заходів, пов’язаних з організацією дозвілля і оздоровлення соціально вразливих категорій населення та інших заходів, спрямованих на реалізацію соціальної політики у Львівській МТГ.
  43. Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань реалізації на території Львівської МТГ державних та міських програм щодо соціального захисту громадян, роботи управління соціального захисту, його структурних підрозділів та підпорядкованих установ.
  44. Управління є відповідальним за координацію заходів реагування на факти вчинення домашнього насильства, надання допомоги і захисту постраждалим особам, а також роботу з кривдниками відповідно до Законів України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків».
  45. Вирішення відповідно до законодавства України питань щодо запобігання та протидії домашньому насильству.
  46. Координація та здійснення контролю за наданням соціальних послуг та допомоги молодим сім’ям, сім’ям (особам), які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітним сім’ям, сім’ям опікунів, піклувальників, прийомним сім’ям та дитячим будинкам сімейного типу, особам з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
  47. Розгляд звернень від осіб, установ та організацій незалежно від форм власності і підготовка матеріалів для внесення Львівським міським головою у встановленому порядку до відповідних органів виконавчої влади подань про присвоєння почесного звання України «Мати-героїня».
  48. Ведення особистого прийому громадян, забезпечення у межах компетенції виконання їх законних вимог, розгляд у встановленому порядку листів, заяв, скарг і звернення громадян.
  49. Інформування мешканців громади про виконання рішень Львівської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови та висвітлення діяльності управління у засобах масової інформації у межах своєї компетенції.
  50. Аналіз результатів роботи і вжиття заходів щодо підвищення ефективності діяльності управління.
  51. Виконання функцій та завдань виконавчого органу міської ради з питань соціального захисту населення.
  52. На підставі звернення особи з інвалідністю I чи II групи, іншої особи, яка потребує постійного догляду, або особи, яка здійснює догляд, складання актів встановлення факту здійснення догляду.
  53. Забезпечення складання актів обстежень матеріально-побутових умов домогосподарств/фактичного місця проживання осіб у випадках, визначених законодавством України.

Права управління

Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, управління має право:

  1. Залучати фахівців органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, які належать до його компетенції.
  2. Здійснювати контроль, проводити перевірки та аналітичну роботу з питань, які належать до його компетенції.
  3. Отримувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
  4. Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб міської ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
  5. Скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.
  6. Брати участь у засіданнях виконкому, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах, які проводяться у міській раді.
  7. Залучати працівників виконавчих органів міської ради для підготовки проектів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводить управління відповідно до покладених на нього обов’язків.
  8. Заслуховувати звіти про роботу керівників підпорядкованих структурних підрозділів.
  9. Звертатись до суду з позовними заявами у порядку, встановленому законодавством України, у тому числі про визнання незаконними актів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальної громади, а також повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
  10. Вносити подання до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб, які ігнорують законні вимоги та рішення міської ради, її виконавчих органів, прийняті у межах їх повноважень.
  11. Брати участь у конференціях, семінарах, круглих столах тощо, сприяти у межах компетенції у їх проведенні.

Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності управління

  1. Управління утримується за рахунок коштів бюджету Львівської МТГ.
  2. Кошторис управління затверджує директор департаменту гуманітарної політики за погодженням з управлінням фінансів департаменту фінансової політики.
  3. Працівники управління є посадовими особами місцевого самоврядування (крім завідувача господарством), їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.
  4. Граничну чисельність працівників управління встановлює Львівський міський голова у межах загальної чисельності працівників виконавчих органів, затвердженої міською радою.
  5. Структуру управління затверджує виконавчий комітет.
  6. Штатний розпис управління затверджує директор департаменту гуманітарної політики за погодженням з департаментом фінансової політики.

Відповідальність посадових осіб управління

  1. Посадові особи управління повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
  2. Посадові особи управління несуть відповідальність згідно з законодавством України.
  3. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

Заключні положення

  1. Ліквідацію та реорганізацію управління проводить міська рада за поданням Львівського міського голови у порядку, встановленому законодавством України.
  2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

Оновлено: 22.07.2024, 07:24