Тренінг «Інтернет маркетинг для легкої та харчової галузей»
В рамках виставки-ярмарку «Львівський товаровиробник» 6 жовтня 2011 року о 12:00 год, арт вітальня Львівського Палацу мистецтв, каб. 001 (вул.Коперника, 17) відбувся безкоштовний тренінг на тему «Інтернет маркетинг для легкої та харчової галузей», який проводив Ростислав Чайка, власник агенства інтернет-реклами, голова оргкомітету Lviv iCamp, засновник Lviv Startup Club.
Структура тренінгу:
1. Сайт компанії-виробника: призначення і необхідні атрибути.
2. B2B (бізнес до бізнесу) маркетинг в інтернеті.
3. Пошук партнерів через LinkedIn.
4. Створення бренду продукту.
Під час тренінгу учасники:
- дізналися, яким повинен бути сайт компанії-виробника;
- навчилися, як зекономити гроші на рекламу та час на телефонні розмови;
- отримали приклади найбільш вдалого просування виробничих компаній в Інтернеті;
- дізналися про спеціалізовані соціальні мережі для пошуку дистриб’юторів, інвесторів та партнерів;
- зрозуміли, як створити бренд для своїх флагманських продуктів через Інтернет і соц. мережі.
Аудиторія: представники підприємств-учасників виставки легкої та харчової галузей.
Тренінг відвідало 25 осіб