Для Львова створили новий промоційний мультик

  • 21.06.2019, 15:15
  • 1079
  • Соломія Григор’єва
Весною цього року відділ промоції презентував бренд-бук Львова. Розказати про нього вирішили мовою анімації за допомогою роботи Романа Дзвонковського. Новий промоційний мультик був створений у стилі стоп-моушн для того, що показати динаміку всіх елементів візуального бренду міста.

Незначні зміни в оновленому вигляді логотипу суттєво змінили правила оформлення промоційної продукції. У новій редакції бренд-буку є чіткі графічні вимоги щодо можливостей використання як промоційної емблеми «Львів відкритий для світу», так і нових елементів — піктограм. Вежі стали «стрункішими», тепер їх можна міняти місцями, варіювати місце розташування та збагачувати простір додатковими патернами. Саме можливість використовувати логотип в русі і надихнула на створення анімації.

«Відділ промоції міста презентує новий промоційно-анімаційний ролик про Львів. Формат анімації ми використали вперше, до цього ми знімати промоційні відео. На це надихнув наш оновлений бренд-бук, який ми презентували весною цього року. Бренд Львова став динамічнішим, тому вирішили показати цю динаміку саме в мультику.

Ми довго шукали того, хто б нам це зробив. Шукали саме львів’янина, щоб він міг передати характер міста в анімації. Так ми знайшли одного з найкращих аніматорів у стилі стоп-моушн Романа Дзвонковського", — розповіла Світлана Норець, начальниця відділу промоції міста.

Відео зробили з всіх патернів бренд-буку, які описують Львів: кавування, батяри, велорух, трамвай, музиканти, студенти, ІТ-спеціалісти, книголюби, туристи тощо.

«Стиль цього мультику — це покадрова анімація, стоп-моушн. На мій погляд, це найкраще підходило для цього проекту, хотілось передати атмосферність, фактурність, а не зняти звичну комп’ютерну анімацію. Всі ці малюнки вирізалися з паперу і методом покадрового анімування переміщалось у 40-секундний ролик. Це досить довгий процес, тому зйомка мультика зайняла десь 60−70 годин», — прокоментував Роман Дзвонковський, аніматор, директор студії «Дзвонкмоушн».

Вартість виготовлення ролика — 49 тис грн.

Проморолик (україномовна та англомовна версії) буде транслюватися в кінотеатрах Львова, у презентаціях на всеукраїнських та міжнародних заходах з ціллю промоції міста.

Офіційна презентація промоційного мультику відбудеться 26 червня о 18.00 у Львівському палаці мистецтв (вул. Коперника, 17). На цій презентації будуть присутні всі ті, хто долучився до створення бренд-буку міста, до анімаційного ролика. Після показу мультика відбудеться дискусія щодо подальших кроків промоції Львова.

Нагадаємо, 22 березня під час засідання виконавчого комітету Львівської міської ради було затверджено нову редакцію бренд-буку міста, яка не змінювалася із 2012 року. Оновлений бренд-бук став більш пластичний та незалежний. За допомогою його елементів, можна створювати міську сувенірну та промоційну продукцію, приурочену різним святам та фестивалям.

відео: Андрій Андрух