ПІДСУМКИ АКЦІЇ «ВИХІДНІ У ЛЬВОВІ ЗА ПІВЦІНИ»

Вже втретє у Львові з 16 до 18 грудня 2011 р. відбувалась акція «Вихідні у Львові за півціни». Учасниками акції стали 55 закладів туристичної сфери міста. Управління туризму ЛМР провело опитування серед учасників акції та поспішає поділитись результатами. Загалом, керівництво закладів-учасників, гості та мешканці міста залишились задоволеними та очікують від міської влади нових проектів та ініціатив.

Деякі туристичні фірми міста відзначили збільшення у 2,5 рази кількості туристів у порівнянні із звичайним грудневим вікендом та у 2,6 разів більше туристів у порівнянні з минулорічною акцією. Одним із найсуттєвіших результатів акції для туроператорів є те, що вони отримали можливість апробувати нові екскурсії, аби в майбутньому проводити їх регулярно. Також була можливість фірмам залучити до середовища своїх туристів значний відсоток нових людей, з якими раніше не працювали. До прикладу, один із львівських туроператорів цьогоріч розробив дві нестандартні екскурсії, які і запропонував у якості акційних на період «Вихідних у Львові за півціни». В цих екскурсіях взяла участь величезна кількість людей і цей факт переконав керівництво фірми в тому, що запорукою успіху турфірми при участі в пільгових промо-акціях є спроможність запропонувати туристам ексклюзивний туристичний продукт, який привабить нового споживача і триматиме кон’юнктуру в тонусі. Підсумовуючи відгуки, можна виокремити одну фразу, яка є спільним знаменником у відгуках практично всіх учасників: «Акція реально працює!», адже, щороку спонукає велику кількість людей приїхати до Львова, а мешканців міста – провести цікаве дозвілля всією сім'єю, адже, ціни на період акції стають доступнішими як для туристів, так і для львів’ян, які отримують хорошу нагоду дізнатися більше про рідне місто. Адміністратори закладів розміщення відзначили велику кількість схвальних відгуків від гостей, які прибули до Львова спеціально на період акції. А гостей до міста прибуло чимало - 30 000. Серед них: 85% - туристи з України (Києва, Харкова, Луганська, Одеси) 15% - іноземні туристи (Франції, Польщі, Німеччини, Австрії, Росії, Білорусі, Чехії) Велика частка українських туристів є наслідком вдалої промоційної кампанії «Дні Львова» у містах України, які протягом осінніх місяців проводила Львівська міська рада (вересень – Харків, жовтень – Одеса, листопад – Київ та Луганськ). Більшість туристів про акцію дізналися завдяки сюжетам на телебаченні (ICTV, 1+1, 12 канал, 24 канал новин, Новий канал, ТРК «Україна») та на міських сайтах, а також на чотиримовних сторінках у популярній соціальній мережі “Facebook”. Ще у жовтні управлінням туризму ЛМР була здійснена масова розсилка на більш як 10000 адресатів. Акція, безумовно, вкотре виправдала себе, бо кожен, хто долучився до неї, зробив особистий безцінний внесок у спільну справу - промоцію нашого міста та створення його позитивного іміджу.