Відтепер львів’яни можуть реально контролювати роботу комунальників

Міська диспетчерська служба запровадила подвійну систему контролю за виконанням звернень мешканців. Тепер диспетчер не може закрити звернення, допоки мешканець, який звернувся з цим питанням до мерії, особисто не підтвердить виправлення ситуації. Якщо проблема не вирішується, її передають «комунальникам» для повторного реагування. Щодня міська диспетчерська служба приймає близько 300 звернень мешканців. Львів’яни повідомляють про проблеми з водою, світлом, про аварійні ситуації в мережах тощо.

Зараз триває процес реформування диспетчерської служби у «сall-центр» - міську багатоканальну телефонну службу, де кожен мешканець Львова зможе отримати потрібну консультацію. Вже зроблені конкретні кроки, зокрема заміна довгих гудків на корисну інформацію для львів’ян, збільшення кількості операторів, розробка схем дій тощо. Незабаром також буде змінено номер диспетчерської на короткий та легкий до запам’ятовування.

«Короткий номер, додатковий оператор чи зміна автовідповідача – ці кроки, на перший погляд, зовсім дрібні, але насправді за ними стоїть зміна системи. Поступово диспетчерська служба стає справжнім центром інформації і реальним помічником мешканців», - розповіла керівник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.

Нагадаємо, що міська диспетчерська працює цілодобово. Зміни у диспетчерській службі допомагає впроваджувати управління внутрішньої політики.

Довідка

Проект «Відкрита влада для мешканців Львові» має декілька ключових точок: 1) створення якісного центру Обслуговування мешканців за європейськими стандартами; 2) запровадження якісної роботи Call-center, який забезпечить швидке реагування на телефонні скарги мешканців у форматі 24/7; 3) запровадження електронного документообігу, який забезпечить ефективність роботи посадовців та швидке опрацювання документів; 4) запровадження системи ISO, яка дозволить налагодити та оптимізувати процеси у ЛМР.

Для мешканців у перспективі е-урядування передбачає подання звернення он-лайн, відслідковування руху своєї заяви он-лайн, перегляд стану оплати житлово-комунальних послуг.