Львівська міська рада прийматиме більше телефонних дзвінків мешканців
- Андрій Яремко
«Міська диспетчерська служба повинна працювати за принципами якісних «call-центрів», коли мешканці можуть швидко і якісно отримати інформацію чи залишити свою скаргу . І найважливіше, аби ці проблеми оперативно вирішувалися. Зараз волонтери міської ради щодня спілкуються з мешканцями і перевіряють виконання їхніх звернень. Ця служба повинна стати службою першої допомоги для львів’ян», - розповіла керівник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.
Також у Львівській міській раді розробляють картки вирішення проблем мешканців, де у дуже простій формі на 1 сторінці описано як вирішити проблему: куди звертатися, за яким телефоном, які документи потрібні. Незабаром ці картки звернень будуть розміщені на офіційній сторінці Львівської міської ради, а також у друкованому вигляді будуть розповсюджені у ЖЕКах та центрі обслуговування мешканців у ратуші.