Актуально
- 04.09.2009, 10:53Актуально1530У ЛКП міста проходять семінари щодо якості обслуговування мешканцівЗа результатами проекту «Таємний клієнт» у ЛКП міста пройшли семінари щодо якості обслуговування мешканців. Влітку зустрічі пройшли у ЛКП з найкращими результатами, паралельно велася робота і з найгіршими ЛКП.
- 31.08.2009, 10:48Актуально1522Міські посадовці переходять на нові технологіїПрацівники міської ради розпочнуть користуватися ІнтрАнетом. Таку назву має внутрішній портал, завдяки якому повинні систематизуватися більшість процесів, які проходять в міських підрозділах. Внутрішні портали використовують всі провідні компанії та організації світу.
- 04.08.2009, 10:23Актуально1544За ніч до міської диспетчерської надійшло 200 повідомлень від мешканцівЦієї ночі до міської диспетчерської надійшло близько 200 повідомлень. Найчастіше львів'яни повідомляли про руйнування даху, падіння фасадів будинків та відсутність світла. 80% аварій ліквідовано.
- 22.07.2009, 13:11Актуально1429У Ратуші молодь допомагає львів’янам вирішувати проблемиУ Центрі обслуговування мешканців Львівської міської ради молодь допомагає львів’янам вирішувати їхні проблеми. Близько 10 волонтерів кожного дня працюють у центрі і, спілкуючись з мешканцями, надають їм потрібну інформацію. Досвід роботи у Центрі допомагає волонтерам розробляти власні проекти і реалізовувати їх на базі центру обслуговування мешканців.
- 20.07.2009, 16:27Актуально179980 % ЖЕКів почали наводити лад у своїх приміщенняхЛьвівські ЖЕКи знову перевірили «таємні клієнти». Цього тижня закінчився другий етап моніторингу, який відбувається в рамках проекту «Таємний клієнт». 22 дні тривало обстеження ЛКП, яке проводили волонтери. Координацію проекту здійснював департамент «Адміністрація міського голови». Як і в першому етапі, таємні клієнти нічим не відрізнялися від звичайних відвідувачів. Переважно участь у проекті брали молоді люди, які проходять стажування у Львівській міській раді.
- 25.06.2009, 12:34Актуально2231У міській раді аналізують потоки відвідувачівУ центрі обслуговування мешканців, що працює на першому поверсі Ратуші, проводять аналіз потоків мешканців протягом дня для визначення «пікових точок». У «найактивніші» години для консультацій залучатимуть додаткових працівників з інших відділів. За результатами моніторингу, найбільше львів’ян відвідують міську раду у час з 11 до 12 години, та з 14 до 15 години. Тож, аби не втрачати час, мешканцям радять оминати пікові точки. Також у Ратуші нагадують, що центр обслуговування мешканців працює від 8 .00 до 19.00.
- 23.06.2009, 13:09Актуально1352Молоді юристи розробляють каталог вирішення проблем для львів’янПроект «Юридична служба для львів’ян» стартував у Львівській міській раді. Суть проекту – залучення молоді для роз робки каталогу вирішення проблем для львів’ян. Студенти, які стажуються в міській раді, об’єдналися в проектну групу і розробляють інформаційний каталог вирішення проблем для мешканців. В каталозі львів’яни зможуть отримати детальну інформацію про написання відповідних заяв, отримати інформацію про закони, рішення щодо житлових та соціальних питань. Каталоги будуть надруковані та розміщуватимуться у районних адміністраціях та ЛКП.
- 22.06.2009, 12:15Актуально1429Львівські ЖЕКи знову відвідують «таємні клієнти»Львівська міська рада розпочинає другий етап проекту «Таємний клієнт». Група волонтерів проводить роботу у львівських комунальних підприємствах. Протягом травня відбувався аналіз виправлення недоліків у районних адміністрації. Тепер настала черга ЖЕКів.Протягом місяця волонтери здійснюватимуть обхід ЖЕКів. Повторно перевірятимуть санітарний стан робочих та допоміжних приміщень, трудову дисципліну, етику спілкування. Тепер до перевірок долучаються і активні мешканців, які мають досвід у спілкуванні з комунальниками. Впізнати в пересічному мешканцеві справжнього контролера буде непросто.
- 19.06.2009, 14:10Актуально1727Усі корисні телефони - в одному буклеті для львів’янЛьвівська міська рада виготовила перші інформаційні буклети в рамках проекту «Е-урядування: відкрита влада для мешканців Львова». У буклетах мешканці зможуть знайти телефони комунальних та соціальних служб міста. Управління внутрішньої політики в рамках проекту із запровадження електронного урядування виготовило перші інформаційні буклети. Ці інформаційні матеріали роздаватимуть львів’янам у центрі обслуговування мешканців в Ратуші, у районних адміністраціях, районних відділах соціального захисту.
- 16.06.2009, 18:26Актуально1478Microsoft допоможе міській владі працювати ефективнішеМісто заручилося підтримкою компанії Microsoft у впровадженні електронного урядування. Майбутню співпрацю в проекті «Електронне урядування – відкрита влада для мешканців Львова» обговорили сьогодні на робочій зустрічі міський голова Андрій Садовий із генеральним директором компанії «Майкрософт Україна» Дмитром Шимківим. «Настав час, щоб електронне урядування повною мірою стартувало і в Україні. Звичайно, Microsoft не може зробити це самостійно. Цей проект можливий тільки за умови співпраці міської влади та нашої партнерської екосистеми – ІТ-компаній, які тут працюють і які готові впроваджувати проекти будь-якої складності. Тому ми тут, і будемо підтримувати всі інноваційні ідеї, які тут зароджуватимуться. Як ІТ-фахівець і як львів’янин, я дуже задоволений, що Львів ініціював цей інноваційний проект», - зазначив керівник «Майкрософт Україна» Дмитро Шимків.