Актуально
-
21.05.2009, 15:36Актуально1277Львівській міській раді вивчають внутрішню роботу управліньУ Львівській міській раді продовжують робота над запровадженням системи управління якістю ISO 9001:2008. Зараз триває робота над збором інформації про процедури, які здійснюють управління міської ради. Основне завдання цього етапу роботи – це аналіз процедур з метою їх спрощення та підвищення прозорості.
-
13.05.2009, 16:43Актуально3766Від сьогодні «єдине вікно» Львівської міської ради працюватиме після 18.00 годиниЗ 13 травня звернутися до Львівської міської ради по консультацію чи зареєструвати документи мешканці зможуть після 18.00 години. Відділ адміністративних послуг – «єдине вікно» продовжив робочий графік і працюватиме до 19.00. Такі зміни у роботі відділу впроваджені для того, щоб львів’яни могли вирішити свої справи в мерії після роботи.
-
07.05.2009, 18:09Актуально2145Студенти працюють разом із посадовцямиПройти стажування у Львівській міській раді стало ще легше. В мерії розпочалася програма «Перший кар’єрний крок», в рамках якої львівські студенти мають можливість працювати разом із посадовцями, втілити запропонований проект, отримати рекомендації для майбутніх роботодавців.
-
07.05.2009, 16:06Актуально3461«Єдине вікно» Львівської міської ради реформують у Центр обслуговування мешканцівУ «єдиному вікні» Львівської міської ради проводять зміни для покращення обслуговування мешканців. У цьому працівникам міської ради допомагають самі відвідувачі. Незабаром «єдине вікно» стане повноцінним центром обслуговування мешканців. У квітні у відділі адміністративних послуг розпочали проводити візуальні зміни. У вестибюлі відділу встановили міський телефонний зв'язок для відвідувачів, перенесли сенсорний екран, з якого можна довідатися про адміністративні послуги та інформацію про роботу Львівської міської ради. Також облаштували куток очікування для відвідувачів. Залишити свої побажання чи відгуки мешканці можуть у скриньці пропозицій або безпосередньо волонтерам чи працівникам. Для вивчення громадської думки про якість обслуговування серед відвідувачів проводять соціологічне опитування.
-
06.05.2009, 12:08Актуально1550Львівська міська рада працюватиме за новими стандартамиУ Львівській міській раді розпочали процес впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008. Мета цього проекту – спростити процедури міської ради та зробити їх більш прозорими для мешканців.
-
16.04.2009, 12:48Актуально1834У Львівській міській раді працює програма «таємний клієнт»Управління внутрішньої політики запровадило програму «таємний клієнт». Суть цієї програми полягає у внутрішньому моніторингу роботи районних адміністрацій та ЛКП міста. За допомогою волонтерів проведено обстеження у приміщеннях усіх районних адміністрацій та ЛКП. За результатами кожної перевірки «Адміністрація міського голови» підготувала звіт з фотоматеріалами. Серед зафіксованих порушень - відсутність інформації на спеціальних дошках, неналежно облаштовані туалетні кімнати, недостатня кількість стільців для відвідувачів тощо. Міський голова Андрій Садовий дав доручення головам районних адміністрацій терміново до 1 травня виправити ситуацію.
-
23.03.2009, 10:50Актуально1534Міська влада закликає таксистів допомогти моніторити ситуацію у ЛьвовіМіська влада Львова запрошує таксистів до співпраці, яка полягає у моніторингу ситуації на вулицях міста. З такою пропозицією до працівників таксі звернувся міський голова Андрій Садовий.