Звернень у диспетчерську службу ЛМКП «Львівтеплоенерго» поменшало

  • 07.12.2010, 09:45
  • 793
Кількість звернень у диспетчерську службу ЛМКП «Львівтеплоенерго» поменшало.

Опалювальний сезон у Львові триває майже 2 місяці. І теплове господарство міста (котельні, ЦТП, мережі, внутрібудинкові системи теплопостачання) давно відрегулювало свою роботу, тому можна говорити про стабільність у наданні послуг опалення і гарячої води. Про це свідчить і кількість телефонних звернень мешканців у диспетчерську підприємства.

в.о. директора ЛМКП "Львівтеплоенерго" Володимир Штейбарт.

Як повідомили у диспетчерській ЛМКП "Львівтеплоенерго", зараз, коли система теплопостачання працює стабільно, кількість дзвінків значно зменшилася і становить 15-30 щодоби.

Диспетчерська служба працює цілодобово, в оперативному режимі, тримаючи під контролем кожен будинок, до якого ЛМКП "Львівтеплоенерго" подає теплоносій, тому миттєво реагує на звернення мешканців. Диспетчери роз’яснюють причини проблемних ситуацій у споживачів, вказують шляхи їх вирішення. За потреби, скеровують до споживачів аварійні бригади.

Якщо має місце недогрівів у квартирах: на кухні батареї теплі, а в кімнаті холодні, – це свідчення про проблеми у внутрібудинковій системі. Оскільки, внутрібудинкова система знаходиться на обслуговуванні власників будинку - ЛКП, ЖБК, ОСББ, при такій ситуації, мешканці найперше повинні звернутися до власників будинку.

Володимир Штейбарт.

Нагадаємо, «гаряча»лінія ЛМКП "Львівтеплоенрго" - 15-85.

Станом на сьогодні ЛМКП "Львівтеплоенерго" подає гарячу воду до усіх споживачів - 1094 будинки, опалення - до 1607 будинків. Без опалення залишається ЗАТ "Ірокс", вул. Бальзака,25, через відмову.